Już od początku miesiąca klienci Komputronik mogą umawiać wizyty w salonach przez platformę Booksy.
Dzięki nawiązaniu współpracy z Booksy klienci będą mogli umówić wizytę w wybranym salonie w dogodnym dla siebie terminie.
Platforma daje możliwość zamówienia mobilnej wizyty serwisowej w domu lub biurze, umówienia wizyty w salonie po odbiór zamówionego sprzętu, usługi serwisowej lub konsultacji z doradcą.
Dodatkowo klienci będą mogli także umówić videorozmowę z handlowcem, który doradzi w wyborze sprzętu i pomoże wybrać najbardziej atrakcyjną formę finansowania zakupu.
Spotkania za pośrednictwem Booksy można umawiać w wybranych salonach na terenie całego kraju. Listę można znaleźć na dedykowanej stronie.
Od 1 lutego otwarte są także salony w galeriach handlowych. Wszystkie sklepy są przygotowane na ponowne przyjęcie klientów. W trosce o zdrowie konsumentów i pracowników nadal obowiązywać będzie szereg rozwiązań, które zapewnią najwyższy poziom bezpieczeństwa i higieny.