T-Mobile startuje z nową kampanią reklamową z Robertem Lewandowskim. Kapitan reprezentacji Polski w spotach wystąpi wspólnie z Tomaszem Kotem.
Ogólnopolska kampania reklamowa rozpocznie się 1 czerwca. Spoty reklamowe utrzymane są w formacie Hit od T-Mobile. Tym razem nawiązują do tematyki piłkarskiej.
Główny spot reklamowy przygotowano w wersji 45-cio i 30-to sekundowej. W rytmie popularnego wakacyjnego hitu „Blurred Lines” Robina Thicke'a, zobaczymy zmagania dwóch drużyn. Obaj kapitanowie „prężą muskuły” i walczą o prymat na boisku, dopóki nie odkryją, że grają w jednej drużynie – obaj są w T-Mobile.
Najnowszą produkcję uzupełnia 15-sekundowy spot produktowy, prezentujący ofertę gwarancji najniższych cen na smartfony Huawei.
Operator przygotował konkurs organizowany przy udziale influencerów (Olciiak, Marta Sędzicka, Sheo, Michał Baryza, Osi Ugonoh, Jakob Kosel i What Anna Wears), którego przebieg obserwować będzie można za pośrednictwem uruchomionego wraz ze startem kampanii specjalnego serwisu www (www.jestemkotem.pl).
Równolegle prowadzony będzie piłkarski konkurs w punktach sprzedaży T-Mobile, w którym będą mogli brać udział także klienci innych operatorów. Do wygrania będą nagrody, w tym bilety na mecz z udziałem bohatera kampanii – Roberta Lewandowskiego oraz spotkanie z nim.
Kampania obejmuje także działania w radiu, Internecie (display, mobile, jak również VOD), OOH oraz w salonach operatora. Kreację kampanii przygotowała agencja Leo Burnett, a za planowanie, zakup mediów oraz kreacje internetowe odpowiada Starcom Mediavest Group (SMG). Za działania w mediach społecznościowych odpowiada Agencja Warszawa. Przygotowaniem materiałów BTL zajęła się agencja G7.