Firma AdAction przygotowała swoją pierwszą grę w wersji na telefon iPhone. Aplikacja jest już dostępna dla wszystkich posiadaczy tego telefonu w sklepie App Store. Jest to jednocześnie pierwsza gra z polską instrukcją jaką można pobrać z platformy Apple.
Gra nazywa się Rock’em Blocks i jest grą logiczną, w której należy układać obok siebie we właściwym porządku kolorowe kamienie, a zadanie dodatkowo utrudnia upływający czas. Na potrzeby promocji został przygotowany prosty serwis internetowy promujący grę pod adresem www.rockemblocks.com. Grę można pobrać ze sklepu Apple, czyli z App Store za 99 centów. Co istotne jest to pierwsza gra w App Store w polskiej wersji językowej.
AdAction jest firmą, która w kompleksowy sposób zajmuje się reklamą w grach i wykorzystaniem rozrywki do działań marketingowych. Spółka od kilku miesięcy rozwija działania związane z aktywnością mobilną – uruchomiła między innymi projekt mobiAds, sieć reklamy mobilnej.
Firma planuje wesprzeć swoje gry na iPhone’a działaniami reklamowymi. Jeszcze w pierwszej połowie tego miesiąca uruchomiona zostanie kampania reklamowa promująca grę Rock’em Blocks. Specjalne reklamy wyświetlane będą tylko użytkownikom iPhone’ów w obrębie sieci reklamowych IDMnet i ARBOmedia. „Traktujemy tę akcję jako sprawdzenie skuteczności promocji do użytkowników iPhone w Polsce, postaramy się zmierzyć jej wpływ na zwiększenie sprzedaży w sklepie App Store” – powiedział Michał Hejka z IDMnet. „To nasza kolejna akcja dla użytkowników iPhone. W ramach naszej sieci możemy dotrzeć do blisko 100 000 posiadaczy tego telefonu w Polsce, czyli praktycznie do wszystkich, którzy uruchamiają przeglądarki w swoich telefonach” – powiedział Marcin Woźniak, prezes ARBOmedia.