Polsat Box rusza z tegoroczną kampanią świąteczną, w której występują Dorota Kolak i Jacek Braciak. Aktor, od lat kojarzony z marką, ponownie pojawia się w roli zięcia, a towarzyszy mu teściowa grana przez Kolak.
Kampania promuje ofertę telewizyjną Polsat Box, obejmującą ponad 130 kanałów, w tym pakiety sportowe Polsat Sport Premium z rozgrywkami Ligi Europy UEFA, Ligi Konferencji UEFA i Ligi Narodów UEFA oraz Eleven Sports z m.in. LALIGA EA SPORTS, Bundesligą, Ligue 1, Ligą Portugal i PGE Ekstraligą oraz wyścigami Formula 1. W ramach oferty reklamowane są także kanały filmowe Cinemax. Pakiet ma kosztować 70 zł miesięcznie przez dwa lata po uwzględnieniu rabatów.
W osobnej wersji spotu Polsat Box prezentuje również usługi łączone – telewizję i światłowód Plusa. Zestaw ma być dostępny za 80 zł miesięcznie przez dwa lata po rabatach.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Freundschaft, produkcją zajęło się TFP, a postprodukcją wideo studio Televizor. Dźwięk przygotowało Ztudio&Burza. Spot wyreżyserował Piotr Janowski. Kampania jest emitowana w telewizji oraz online – z wykorzystaniem form wideo i display.