Play jako Główny Sponsor Fundacji WOŚP wraz z agencją Grey Group przygotowali nową kampanię Play „Rozmawiaj z sercem“. Ideą kampanii jest przypominanie, że pomagać można nie tylko w czasie finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, ale przez cały rok. Pomaganie jest czymś ponad barierami. Bohaterowie filmu to postacie znane z poprzedniej kampanii Play i WOŚP, skrajnie odmienni od siebie ludzie połączeni wspólnym celem i emocją. Zakonnice w kościele, harleyowcy w warsztacie motorowym, młode dziewczyny w kawiarni – wszyscy mówią jednym głosem. Film poza emocjonalnym przekazem w bardzo czytelny sposób instruuje, co zrobić, by dołączyć do tych konsumentów Play, którzy codziennie rozmawiając, pomagają potrzebującym dzieciakom.
Reżyser: Ania Maliszewska
Media: TV, prasa, Internet
Start kampanii: 29.03.2012
Informacje o autorach:
Bartek Schmidt, Bartek Mularczyk
Katarzyna Sośnierz, Grzegorz Waliczek (dyrektorzy kreatywni)
Przedstawiciel Klienta: Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos, Karolina Wardak
Przedstawiciel Agencji: Magdalena Piotrowska, Weronika Lis
Media: Marek Zaborowski, Bartłomiej Kamienny
Dom Mediowy: MediaCom
Kreacja internetowa: Agencja K2, Magdalena Plichta (P4)
Dom Produkcyjny: Prime Time
Postprodukcja: Orka
Muzyka: ,,Hurricane” – Anders Niska [STIM], Klas Wahl [STIM], Richard Neale [PRS]
Prasa:
Internet: