Rozpoczęła się kampania MOTORAZR2 V8

Newsy
Żródło: Motorola
Opinie: 3

Motorola rozpoczęła w Polsce interaktywną kampanię promującą telefon MOTORAZR2 V8. W 8 największych miastach Polski w uczęszczanych miejscach pojawił się teaser. Na słupach ogłoszeniowych i citylightach zostały umieszczone plakaty ostrzegające przed bliżej nieokreślonym niebezpieczeństwem, zachęcające do przekazania tej wiadomości innym i wejścia na stronę www.MOTORAZR.org. Na niej umieszczono zasady dostępnego dla wszystkich konkursu. Nagrodami w nim są telefony MOTORAZR2 V8. Główny etap kampanii rozwiązuje zagadkę tajemniczych ostrzeżeń.

"Po działaniach ATL-owych rozpoczęliśmy kolejny etap działań skierowanych zwłaszcza do młodych i aktywnych. Projekt kampanii - tajemnicze plakaty, film wiralowy i konkurs na wysyłanie ostrzeżeń - najlepiej oddaje charakter tego telefonu: ostrego zarówno pod względem wzornictwa jak i rozbudowanych funkcji multimedialnych" - mówi Małgorzata Matusiewicz, marketing menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej.

Kampania wspierana jest dużym, interaktywnym konkursem oraz obecnością na największych polskich portalach: Onet.pl, Wirtualnej Polsce, Interii i Gazeta.pl. Dodatkowo promocja jest widoczna na komunikatorach Tlen.pl i Gadu Gadu oraz w serwisach tematycznie związanych z telefonią komórkową i w wyszukiwarce Google.

Po części teaserowej kolejnym etapem promocji jest rozwiązanie zagadki w postaci nowych plakatów ze zdjęciem bohatera całej akcji.

Kampania została przygotowana przez agencję Ogilvy Action. Z kolei zakup mediów zaplanował dom mediowy MindShare. Łącznie pojawiło się ponad 500 citylightów oraz 12 tysięcy plakatów. Kampania internetowa potrwa do końca miesiąca.

mSklep.pl – Twój internetowy sklep z telefonami i akcesoriami. Nowości, promocje, wyprzedaże.

Opinie:

Opinie archiwalne (3):

Komentuj

Komentarze / 3

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2008-03-06 18:39
    Pomoże to jak umarłemu kadzidło. A poważnie to zda się to psu na budę.
    0
  • Users Avatars Mini
    sliwex pisze: 2008-03-07 15:14
    *Zawiasa* jak zwykle żenujesz wszystkich ! Wiem że jesteś zasmucony ta przemyślaną kampanią motoroli:)
    0
  • Users Avatars Mini
    agugugu pisze: 2008-03-08 15:36
    Rany, zawiasa, Ty zawsze musisz widzieć wszystko w dwóch tylko barwach? Biało=Nokia, Czarno=nie-Nokia. W życiu też wszystko tak opisujesz? Jeśli tak to współczuję Twoim bliskim, którzy muszą wysłuchiwać jak popadasz w zachwyt albo bluźnisz na wszystkie strony nie mogąc pozostać do czegoś nastawionym sceptycznie, neutralnie czy po prostu zdroworozsądkowo. Przestań kierować się emocjami, spójrz trzeźwo, otwórz oczy a świat nabierze nowych barw a nie tylko bieli i czerni.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: