W styczniu rusza pierwsza część kampanii reklamowej telefonu komórkowego Siemens S55, prowadzona w prasie i na dużych formatach outdoorowych w pięciu największych miastach Polski (Warszawa,Kraków, Poznań, Gdańsk, Katowice). Emisja spotów telewizyjnych rozpocznie się 10 lutego, kolejne działania komunikacyjne będą podejmowane do połowy marca.
Celem kampanii S55 jest wzmocnienie wizerunku firmy Siemens jako marki innowacyjnej, oferującej bardzo zaawansowane produkty oraz komunikacja multimedialnych właściwości nowego aparatu komórkowego.
W kampanii przygotowanej na nasz rynek przez agencję reklamową McCann-Erickson Polska wykorzystano trzy layouty podkreślające zalety kolorowego wyświetlacza oraz dołączonego aparatu fotograficznego. W tle ukazano zamazane postacie uchwycone w zaskakujących sytuacjach. Ostre fotografie – gotowe do przesłania po dodaniu głosu i napisów są widoczne w kolorowym wyświetlaczu małego telefonu.
Kolorowe layouty S55 są opatrzone krótkimi hasłami „Uwaga zdjęcie”, „Pokaż się z najlepszej strony”, „Nie płosz się”, które podkreślają możliwości swobodnego wykonywania fotografii w każdej sytuacji i przesyłania ich w formie MMS-ów.
Layouty pojawią się w dziennikach (Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, Gazeta Prawna), tygodnikach (Wprost, Newsweek, Polityka) i miesięcznikach (m.in. Bussinesman Magazine, Profit, Voyage, Film, Media i Marketing, Press).
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaGroup. Organizacją specjalnych wydarzeń wprowadzających nowy model na rynek zajmuje się MRM/Momentum. Działania PR prowadzi agencja PRisma Communications.