Rozszerzenie usługi SMS SOS w Idei

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 23

W sieci Idea dostępna jest usługa SMS SOS, która od 28.01.br. pozwalała dotychczas nawiązać użytkownikowi Idea POP kontakt nawet wtedy, gdy nie miał już na swoim koncie POP środków finansowych na wychodzące połączenia głosowe i SMS-y. Usługa spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem przez użytkowników Idea POP i w ocenach klientów pozytywnie wyróżnia ofertę Idei na polskim rynku GSM. 

Od 5.04.br. dostępność usługi SMS SOS została rozszerzona na usługi: Dla Każdego w Idei (prepaid) oraz IdeaMIX i IdeaMIX TP (postpaid). Co ważne użytkownik korzystający z tej usługi nie zostanie obciążony opłatami za jej aktywację, ani za wysłanie SMSów SOS.

Jeżeli użytkownik - obecnie już 4 ofert w sieci Idea (Idea POP, Dla Każdego w Idei, IdeaMIX, IdeaMIX TP) - nie posiada już środków na swoim koncie może jednak skorzystać z usługi SMS SOS i wysłać 3 SMS ratunkowe w miesiącu. 

W takiej sytuacji musi on wysłać SMS pod bezpłatny numer 800, w treść wpisując numer telefonu osoby w sieci Idea, z którą chce się skontaktować - 50XXXXXXX (bez spacji np. 501234567). 

Osoba, której numer wyśle użytkownik, otrzyma SMS o treści: "SMS SOS: Uzytkownik numeru 50X XXX XXX nie ma pieniedzy na swoim koncie - nie moze dzwonic ani SMSowac. Czeka na Twoj telefon - zadzwon pilnie na jego numer komorki! "

W każdym miesiącu kalendarzowym można skorzystać z 3 bezpłatnych SMS-ów SOS. Za każdym razem, po wysłaniu SMS-a SOS użytkownik dostanie informację, ile takich wiadomości w danym miesiącu już wykorzystał, a ile jeszcze pozostało. Niewykorzystane SMS-y SOS nie kumulują się i nie przechodzą na kolejny miesiąc. 

Przykładowa treść SMSa zwrotnego jakiego otrzyma nadawca w przypadku wysłania pierwszego SMSa SOS w danym miesiącu kalendarzowym brzmi. "Twoj SMS SOS został przekazany. Do tej pory wykorzystales 1 z 3 przyslugujacych Ci w tym miesiacu SMSow SOS!".
W przypadku wykorzystania wszystkich 3 dostępnych w miesiącu kalendarzowym SMSów SOS użytkownik otrzyma SMSa zwrotnego następującej treści: "Twoj SMS SOS zostal przekazany. Wlasnie wykorzystales wszystkie przyslugujace Ci w tym miesiacu SMSy SOS. Doladuj konto - badz w kontakcie".

Po wyczerpaniu dostępnej w danym miesiącu kalendarzowym puli 3 SMSów SOS, w przypadku podjęcia przez użytkownika próby wysłania kolejnego SMSa w ramach usługi SMS SOS otrzyma on SMSa o treści: " W tym miesiacu nie mozesz juz korzystac z usługi SMS SOS (Twoje SMSy SOS zostały juz wykorzystane). Doladuj ponownie swoje konto by moc znowu dzwonic i SMSowac!".

W przypadku, gdy Użytkownik posiada na koncie wystarczające środki do skorzystania z najtańszej płatnej usługi (zainicjowania połączenia bądź wysłania SMSa) i wyśle SMSa SOS w sposób opisany powyżej otrzyma SMSa o treści: "Twoj SMS SOS nie zostal wyslany gdyz srodki na Twoim koncie umozliwiaja wyslanie standardowego SMSa (koszt zgodny z wybranym planem taryfowym)".

W przypadku, gdy użytkownik wysłał SMSa SOS w sposób opisany powyżej wpisując nieprawidłowy format numeru abonenckiego odbiorcy (posiada mniej lub więcej niż ustalone 9 cyfr), otrzyma SMSa o treści: "Podany numer jest nieprawidlowy, sprawdz go i wprowadz ponownie".

W przypadku, gdy Użytkownik wysłał SMSa SOS wpisując, jako numer odbiorcy, numer dostępny w sieci innej niż sieć Idea otrzyma SMSa o treści: "Podany numer jest nieprawidlowy, Twoje SMSy SOS sa dostepne tylko w sieci Idea".

Usługa SMS SOS nie wymaga aktywacji. Wysyłanie SMSów w ramach usługi SMS SOS jest możliwe tylko i wyłącznie na numery abonenckie w sieci Idea, z wyłączeniem numerów specjalnych, określonych w obowiązującym cenniku.

Operator zastrzega sobie możliwość bezterminowego zablokowania usługi SMS SOS w przypadku użytkowników korzystających z usługi SMS SOS niezgodnie z powyższymi zasadami świadczenia usługi ustalonymi przez operatora (np. wysyłanie innej treści niż ustalonej w niniejszym dokumencie na przypisany do usługi numer 800 bądź przekroczenie dopuszczalnego limitu wysyłania SMSów na numer 800 ustalonego na poziomie 3 SMSów na minutę).

Opinie:

Opinie archiwalne (23):

Komentuj

Komentarze / 23

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    pioko pisze: 2004-04-07 15:58
    Niech wprowadzą naliczanie sekundowe a nie jakieś badziewia!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-04-07 15:59
    a co jeśli użytkownik ma konto a nie kąto ?? :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-07 16:00
    Dobra usługa , fajnie , że została rozserzona.
    0
  • Users Avatars Mini
    Konrad pisze: 2004-04-07 16:02
    Co za glupota, a jak mam potrzebe skontaktowanie sie z kims poza Idea? to co? kupa.
    0
  • Users Avatars Mini
    4_lukasz pisze: 2004-04-07 16:05
    MY CHCEMY NALICZANIE SEKUNDOWE OD POCZATKU ROZMOWY ZA FREE!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-04-07 16:15
    3 akapity sie zaczynaja od slow "W przypadku, gdy", uzytkownik pozniej bylo raz z duzej raz z malej litery :) Nawet dalej nie czytam, pewnie ciekawa "usluga" ale dzieki...
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzechu pisze: 2004-04-07 16:30
    "[...] nie posiada już środków na swoim KĄCIE" - cztery kąty i piec piąty LOL
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-07 16:35
    Jak się pojawiło pierwsze info o tym wszyscy się cieszyli. Teraz jest Heyah ! i mimo tego iż to było pierwsze i nie ma nic wspólnego z Heyah , wszyscy będą narzekać. :-))) Czekam tylko na komentarz: "I to ma być odpowedź na Heyah ???" ;-))) Ale "błond ortograficzny" rzeczywiście pierwsza klasa :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-04-07 16:38
    Takie tekst tworzy Biuro Prasow. Należy się więc spodziewać niedługo newsa "Certyfikat Wprost dla IdeaMIX. "
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-04-07 17:24
    no nie mam popa(i miec nie zamierzam) ale myslalem widzac haslo ''Rozszerzenie" ze tez na inne sieci da rade tak zrobic... no nic:) pozdrawiam uzytkownikow POP-a:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Żeebro pisze: 2004-04-07 18:16
    Ludzie ! Usługa jest zajebista a wy i tak narzekacie ! A co jak ktoś ma numer poza Ideą ? Życie ! Co ma do tego naliczanie sekundowe ? Jest to REWELACYJNA i PIONIERSKA usługa, która w krytycznych sytuacjach może naprawdę pomóc ! Pozdrawiam...
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-04-07 19:35
    A ja w sytuacji kryzysowej dzwonię na 112 :P
    0
  • Users Avatars Mini
    a pisze: 2004-04-07 20:09
    sekundowe naliczanie a nie beadziew a poza tym komorki sa szkodliwe wiec i ta krzuce swoja zaraz do kibla i luz
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2004-04-07 20:41
    issa*** bardzo trafna uwaga, terz wszytko odczytywane jest jako odpowiedź na Heyah, i wszytko jest gorsze od Heyah. GOLa opanowała Heyah-mania. Owszem Heyah jest bardzo pionierskim posunięceim, ale SMS SOS było szybciej, teraz go rozszerzyli o Dla Każdego i MIXy. Usługa sama w sobie bardzo dobra i na pewno przydatna. W innych prepaidach jak nie macie kasy to nic nie zrobicie. Tu przynajmniej wewnątrz sieci można poprosić o kontakt.
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2004-04-07 20:47
    Konrad*** jak chcesz się skontaktować z kimś z innej sieci to możesz sobie kupić kartę ;)) (takie rozwiązanie działa we wszytskich pre-paidach, w przeciwieństwie do SMS SOS)
    0
  • Users Avatars Mini
    cichy23 pisze: 2004-04-07 21:43
    bcs: masz racje, tylko że Heyah wcale nie jest taka pionierska. Jej atrakcyjność wynika z tego, że nie ma w jej ofercie subsydiowanych telefonów, a na ten ruch pierwsza zdecydowała się Idea w ofercie Dla Każdego. Natomiast wprowadzenie sekundowego naliczania to była tylko kwestia czasu, po prostu Era zrobiła pierwszy krok.
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2004-04-07 22:12
    cichy23*** w Dla Każdego są też dostępne subsydiowane telefony np Alcatel 320 za 267 zł czy Siemens A50 za 299 zł z VAT, inna sprawa że większość i tak wybiera Startówki. Owszem Dla Kazdego było przed Heyah i na pewno miało wpływ na obecny kształt Heyah, ale właściwie Dla Każdego było odpowidzią na Era Love, więc koło się zamyka(teraz czas na ruch Idei). Ja osobiście wolałbym Dla Każdego, bo więcej znajomych mam w Idei, a poza sieć i tak jest podobna stawka. Jeśli chodzi o taryfikację to też dużo bym nie tracił, bo przez lata taryfikacji 60/60 w naszych sieciach nauczyłem sie rozmawiać blisko "pełnych minut"(Choć czasem jest to "blisko" ale np. 5 sekund po pełnej ;)).
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalkoj pisze: 2004-04-07 23:23
    badziewka... jak nie dzwonisz to albo nie chcesz albo nie możesz...
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-04-08 00:02
    Jak usługa jest tak popularna wśród użytkowników Idei, to dlaczego nie rozszerzyli jej na Optime?
    0
  • Users Avatars Mini
    Biały_ pisze: 2004-04-08 00:36
    Może dlatego że w optimie nie można mieć pustego konta!!
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2004-04-08 02:12
    i dobrze :) fajna usluga
    0
  • Users Avatars Mini
    tomekj9 pisze: 2004-04-08 11:51
    w sumie fajna usługa kilka razy juz skorzytałem
    0
  • Users Avatars Mini
    ttb pisze: 2004-04-08 12:37
    no pozostanie nauczyc matke wysylac smsy:)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: