Z początkiem kwietnia Telekomunikacja Polska S.A. uruchomiła pod numerem 0 800 22 11 33 bezpłatną linię o taryfach - "Mam wybór". Infolinia o taryfach ułatwi klientom dostęp do informacji o obowiazujących taryfach i innych opłatach stosowanych przez TP S.A. Pod numerem 0 800 22 11 33 dostępne są aktualne ceny abonamentu, połączeń lokalnych, międzymiastowych i międzynarodowych. Dzwoniąc na infolinię można uzyskać odpowiedzi na wszelkie pytania związane z procesem równoważenia taryf i zapowiedzianymi na 1 maja zmianami w opłatach. Telemarketerzy obsługujący infolinię pomogą klientom zadecydować, który z proponowanych od 1 maja pakietów taryfowych ("Standardowy" lub "Oszczędny") będzie dla nich bardziej korzystny. "Pakiet oszczędny" stworzono z myślą o klientach wykorzystujących telefon przede wszystkim do odbierania rozmów. Korzystanie z niego opłaca się abonentom, którzy miesięcznie nie wykonują więcej niż 41 3-minutowych rozmów lokalnych. Zamówienia na "Pakiet oszczędny" można składać od 2 kwietnia w Biurach Obsługi Klientów. Pod numerem 0 800 22 11 33 klienci TP S.A. dowiedzą się również jak postępować w przypadku reklamacji, zamawiania usług, przyłączania do sieci TP S.A. czy przenoszenia przyłącza telefonicznego do innej lokalizacji. Infolinia jest również źródłem informacji o aktualnych promocjach, systemach rabatowych oraz danych teleadresowych Biur Obsługi Klientów TP S.A. Na 0 800 22 11 33 można dzwonić od poniedziałku do piątku między 8.00 i 20.00. Korzystanie z infolinii jest całkowicie bezpłatne. |