7 maja br. rozpoczyna się nowa kampania produktowa Telefonii Dialog S.A. Celem kampanii jest promocja tanich połączeń międzymiastowych, międzynarodowych i do sieci komórkowych z wykorzystaniem prefiksu 1011, oferowanych przez Telefonię Dialog w całej Polsce od listopada 2003 roku.
Przekaz kampanii oparty jest na komunikacie: "Klient ma zawsze rację". W ten sposób Telefonia Dialog kontynuuje rozpoczętą w styczniowej kampanii wizerunkowej budowę wizerunku operatora, który podchodzi do swoich klientów w sposób maksymalnie zindywidualizowany i przyjazny.
Kampania adresowana jest do małego i średniego biznesu.
Spoty reklamowe pojawią się już dzisiaj, 7 maja, na antenie m.in. Telewizji Polskiej (program 1 i 2 oraz ośrodki regionalne) i TVN (również 7 i 24). Kampania wykorzystuje trzy trzydziestosekundowe filmy. Autorem kreacji jest Agencja Tuba Urząd ds. Nagłaśniania, produkcję powierzono ITI Film Studio, a reżyserię -Piotrowi Rzeplińskiemu
Wsparciem dla telewizji będą reklamy na łamach opiniotwórczych tytułów prasowych, m.in. Gazety Wyborczej, Newsweeka, Polityki oraz outdoor - prestiżowe, podświetlane billboardy (backlights).
W kampanii wykorzystane będą również nośniki niestandardowe: plakaty w pociągach Intercity oraz reklamy na wózkach sklepowych w sieciach hurtowni Selgros.
Oprócz tradycyjnych działań ATL, Dialog przeprowadzi również kampanię internetową wykorzystująca trzy główne elementy: dedykowany serwis produktowy - www.1011.pl, reklamy w największych portalach m.in. Onet.pl, Gazeta.pl i Money.pl i na komunikatorze Gadu-Gadu oraz e-mail marketing do grupy docelowej.
Kampania internetowa rozpocznie się 10 maja.