Rusza kampania promująca nowe taryfy telefoniczne UPC

Newsy
Żródło: UPC
Opinie: 6

UPC Polska rozpoczyna specjalną kampanię poświęconą promocji nowej oferty telefonicznej UPC, w szczególności taryfie ryczałtowej Superprosta. Zakrojona na szeroką skalę kampania rusza w pierwszym tygodniu kwietnia br. i potrwa trzy tygodnie.

Przekaz zawarty w kampanii ATL wyjaśnia klientom, na czym polega główna korzyść Superprostej: jej prostota i to, że wystarczy zapłacić miesięczny abonament i w jego ramach dzwonić na wszystkie numery stacjonarne w Polsce, bez względu na miasto, porę dnia i tygodnia. W reklamie BTL reklamowane są również pozostałe z nowych taryf telefonicznych UPC: Swobodna, oferująca darmowe rozmowy w ramach abonamentu po 18.00 i w dni wolne od pracy, oraz Przyjazna z najtańszym abonamentem w ofercie.

UPC Polska wykorzystuje w kampanii mediowej telewizję, radio, reklamę on-line oraz działania BTL. Specjalnie dla tej kampanii została zbudowana inna, odrębna do tychczasowych komunikacja, której celem jest podkreślenie prostoty nowej oferty. Przekaz reklamowy, oparty na animacji ikonek UPC, w sposób prosty i spójny podkreśla wartości wynikające z korzystania z taryfy Superprostej.

Od 9 kwietnia na antenie kanałów grupy TVN, Polsatu oraz kanałów tematycznych AXN i Hallmark będzie emitowany 15.sekundowy spot telewizyjny. Reklamy prasowe ukażą się w magazynach telewizyjnych (m.in. "Teleświat", Teletydzień", dodatkach telewizyjnych do "Dziennika" i "Gazety Wyborczej"). Spot radiowy będą nadawać od 10 kwietnia takie stacje, jak Złote Przeboje, Radio Wawa i Radio Eska. W kampanii online internauci zobaczą reklamy na portalach onet.pl i interia.pl, oraz banner na GaduGadu.

Istotną część komunikacji stanowią materiały BTL: ulotki dla przedstawicieli handlowych, ulotki i plakaty w Lokalnych Biurach Obsługi Klienta UPC oraz nadruk na kopertach i ulotki załączane do rachunków wysyłanych do obecnych klientów UPC.

Wchodzimy na rynek z rewolucyjną propozycją, która wyznacza nowy standard na rynku usług telefonicznych i dlatego nasza kampania zakrojona jest na tak szeroką skalę. Nasz przekaz jest równie jasny i prosty jak nowa taryfa UPC Superprosta, w ramach której po raz pierwszy klienci mogą dzwonić do wszystkich numerów stacjonarnych płacąc tylko abonament - powiedział Jarosław Pijanowski, dyrektor sprzedaży i marketingu UPC Polska.

Kampanię ATL przygotowała agencja Ad Fabrika FCB, BTL - agencja ARIP.

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: