PKO BP ma nowy serwis dla biznesu i specjalną wersję aplikacji iPKO biznes

Newsy
Opinie: 6

Bank PKO BP uruchomił nowy serwis transakcyjny dla fim.

Nowe iPKO biznes zostało udostępnione pierwszym klientom i będzie stopniowo przekazywane kolejnym. Pierwszą widoczną zmianą jest nowa strona logowania, z dodatkowym zabezpieczeniem w postaci obrazka bezpieczeństwa. Ważnym elementem jest elastyczność serwisu.  Już dzisiaj jest on dostępny w dwóch wersjach językowych i będzie oferowany nie tylko w Polsce, ale również w oddziałach czeskim i niemieckim.

Dodatkowe możliwości zarządzania firmowymi finansami daje nowa aplikacja iPKO biznes z tokenem.

Serwis został przygotowany w nowej szacie graficznej, która jest spójna z pozostałymi serwisami banku i dzięki temu zapewnia użytkownikom jednakowe doświadczenie zarówno w ofercie dla klientów indywidualnych, jak i firmowych. iPKO biznes jest dostępne w polskiej i angielskiej, a wkrótce również w niemieckiej wersji językowej. Dla klientów rozliczających się w walutach obcych PKO Bank Polski umożliwia ponadto wymianę walut online za pośrednictwem iPKO dealer. Internetowy kantor dla firm jest dostępny w dni robocze od godz. 7 do 23. 

Nowe iPKO biznes to:

  • dostęp on-line do aktualnych informacji finansowych firmy,
  • personalizacja wyświetlanych informacji, zestawień, filtrów, importu i eksportu danych,
  • wymiana informacji pomiędzy serwisem i systemami finansowo-księgowymi i kadrowo-płacowymi – eksport i import danych,
  • odświeżona szata graficzna dostosowana do serwisu informacyjnego PKO Banku Polskiego.

Wraz z udostępnieniem nowego serwisu w 7 miastach organizowane są spotkania z klientami, na których prowadzone są szkolenia z cyberbezpieczeństwa i prezentowane nowe funkcje serwisu.

W serwisie iPKO biznes obsługiwane są największe spółki z branż ubezpieczeniowej, energetycznej, telekomunikacyjnej, paliwowej oraz niemal wszystkie największe jednostki samorządu terytorialnego. Przez system wykonywanych jest ponad 500 tys. przelewów dziennie, korzysta z niego blisko 40 tys.  klientów instytucjonalnych, co przekłada się na niemal 200 tys. użytkowników.

Opinie:

Opinie archiwalne (6):

Komentuj

Komentarze / 6

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    PiotrusPan pisze: 2017-11-22 13:22
    Byłem klientem PKO BP i nigdy więcej. Fatalna oferta. Tragiczny interfejs online. Obsługa poniżej wszelkiej krytyki. "W serwisie iPKO biznes obsługiwane są największe spółki............pisuarowskie":-(
    -13
  • Users Avatars Mini
    do PiotrusPan pisze: 2017-11-22 16:51
    sam jestes fatalny idz sobie do DB tam jest wszystko cool takie niemieckie nie oszukuja sewris maja kolorowy no naprawde bjutiful
    7
  • Users Avatars Mini
    do PiotrusPan pisze: 2017-11-22 16:51
    dodam jeszcze ze jak zakladasz konot to moze juz maja 3 rodzaje plci do wyboru wiec odznacz poprawna
    8
  • Users Avatars Mini
    Onn pisze: 2017-11-22 17:24
    Brawo - ten obrazek bezpieczeństwa, jak to to samo co dla "cywili", to po prostu bat na hakera!!!!
    -9
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2017-11-26 18:30
    @PiotrusPan Generalnie żeby się nie rozpisywać: Pieprzysz synek farmazony. Albo jesteś gimbusem albo idiotą, albo jedno i drugie. A w ilu bankach ty miałeś konta żeby móc cokolwiek porównywać?
    4
  • Users Avatars Mini
    nicki pisze: 2017-11-27 19:07
    ofertę mają jedną z najlepszych na rynku, zbliżoną do innych instytucji, a jest lepsze to, że trzymamy pieniądze w polskiej firmie. dla mnie to jest ważne
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: