20 października rozpoczęła się kampania promująca smartfon Samsung GALAXY Note II. Hasło przewodnie „Nie uwierzysz, co potrafisz”, nawiązuje do kreatywnych możliwości nowego flagowego urządzenia w portfolio Samsung.
Kampania Samsung GALAXY Note II rozpoczęła się relacją telewizyjną w programie „Dzień Dobry TVN” przeprowadzoną z Galaxy Studio, znajdującego się w Złotych Tarasach w Warszawie. W prezentacji Note II nawiązano do nowoczesnych technologii i ich oddziaływaniu na normalne życie. Akcję podkreślały dodatkowo reklamy w lokalnych rozgłośniach radiowych i akcja informacyjna w metrze.
Koncepcja Samsung GALAXY Studio została opracowana tak, żeby w możliwie najbardziej przystępny i wygodny sposób pokazać zalety urządzeń firmy Samsung. Właśnie tam od października do lutego 2013 r. konsumenci będą mogli zapoznać się z produktami oraz uzyskać profesjonalne informacje na ich temat.
Kampania obejmie działania na portalach internetowych, serwisach społecznościowych i wśród blogerów, m.in. na portalach Onet.pl, WP.pl, Interia.pl oraz serwisach Facebook, Google, YouTube. Na potrzeby kampanii powstały także dedykowane 30-sekundowe spoty reklamowe, które będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych – między innymi w Polsacie, TVN oraz kanałach tematycznych.
Reklama Samsung GALAXY Note II pojawi się także w formie insertu w magazynach Forbes, Polityka, Wprost, Maleman, Twój Styl, Viva!, Zwierciadło. Zaplanowano także wiele akcji informacyjnych i reklamowych, które realizowane będą w centrach handlowych, punktach sprzedaży operatorów komórkowych oraz w sieciach handlowych.
Materiały drukowane do kampanii opracowała agencje Leo Burnett i Cheil, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. Działania public relations wspiera agencja Havas PR Warsaw.