Strategia Motoroli obejmuje dwa cele: poprzez promocje telefonu V70 - budowanie świadomości marki Motorola jako producenta ekskluzywnych, innowacyjnych pod względem wzornictwa, technologii i funkcjonalności telefonów; oraz poprzez akcje promocyjne telefonu T191 - odmłodzenie wizerunku firmy, czyli wzmocnienie postrzegania marki przez ludzi młodych.
W lipcu i sierpniu na bilbordach Plakandy w 9 największych miastach Polski pojawią się plakaty z wizerunkami mężczyzn z telefonem V70 pt.: HyperMoto i MotoVision. Również w lipcu plakaty te będą gościły na łamach magazynów: Architektura, CKM, Wprost, Wysokie Obcasy, Viva, Film.
W reklamach telefonu V70 Motorola bawi się grą słów łącząc "Moto..." z najróżniejszymi formami wyrażania emocji, postrzegania: MotoVision, HyperMoto, PartyMoto, MetalMoto... Próbuje w oryginalny sposób przedstawić czym dodatkowo może być telefon komórkowy, jakie może przekazywać informacje o użytkowniku, o jego emocjach, statusie, stylu bycia. Motorola stawia tu na pomysłowość, nowoczesność.
"Moto...kod" staje się nowym językiem obecnym w codziennej rozmowie. Jest to twórczy, zapadający w pamięć sposób opisywania czym są produkty Motoroli. Specyficznie wyrażane i odzwierciedlane są korzyści jakie niosą ze sobą produkty Motoroli - "Intelligence Everywhere", powiedział Grzegorz Podgórski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu telefonów komórkowych Motorola Polska.
Od maja ukazują się w programach MTV reklamy "Banginmoto" kompaktowego telefonu Motorola T191. Akcję skierowaną do młodego odbiorcy przygotowała agencja reklamowa Ogilvy wspólnie z domem mediowym Universal McCann. Motorola jest również sponsorem cyklu młodzieżowych imprez "Isle of MTV" odbywających się w europejskich miastach. 3-go sierpnia, na zakończenie cyklu "Isle of MTV" planowana jest impreza w klubie SFINKS w Sopocie.