Jeśli lubisz nasze newsy to polub także nasz profil na Facebooku - KLIKNIJ TUTAJ
Nowa marka telefonów komórkowych Honor startuje z kampanią sprzedażową. Na stronie www.forthebrave.pl producent zachęca użytkowników do przyłączenia się do kolejki online i pobicia rekordu świata w najdłuższej wirtualnej kolejce. „Kolejkowicze” mogą nie tylko zarezerwować jeden z limitowanej partii 500 smartfonów Honor6 dostępnych na polskim rynku, lecz także wygrać nagrody. Osoby oczekujące w kolejce mogą wygrać atrakcyjne nagrody - jeden z telefonów Honor 6 lub Honor 3C, zestaw słuchawkowy Bluetooth, głośnik bezprzewodowy lub przenośną ładowarkę. Celem akcji jest stworzenie najdłuższej wirtualnej kolejki na świecie, w której użytkownicy mogą wygodnie czekać na urządzenie w domu, zamiast stać w kolejkach pod salonami. Na stronie codziennie aktualizowany jest licznik, który pokazuje liczbę smartfonów Honor6, które można jeszcze kupić w Polsce.
Producent zdecydował się na dystrybucję online, chcąc uniknąć kosztów pośredników w tradycyjnej sprzedaży. Zrezygnował także z kosztownych kampanii promocyjnych, żeby móc zaoferować produkt w bezkonkurencyjnej cenie, znacznie niższej od urządzeń konkurencji o podobnych parametrach. Po sukcesie na rynkach azjatyckich marka Honor zadebiutowała w Europie z niestandardową kampanią.
Istotnym elementem kampanii, która rozpoczęła się podczas premiery europejskiej 28 października w Berlinie, jest angażowanie społeczności w sieciach społecznościowych oraz współpraca z blogerami. Oficjalny fanpage na Facebooku https://www.facebook.com/HonorPL?fref=ts będzie głównym kanałem komunikacji między marką Honor i jej klientami. Marka obecna jest również na Twitterze i ma własny kanał na YouTube. W planach jest także współpraca z blogerami i liderami opinii w sieci.
- Kampania odzwierciedla filozofię marki — wszystkie działania marketingowe skupiają się na mediach cyfrowych i sieciach społecznościowych, bo to marka dla pokolenia „digital” – młodych entuzjastów technologii, którzy lubią korzystać z kanałów społecznościowych, aplikacji i zawsze pozostają online. Również model sprzedaży jest nietypowy – smartfony Honor są rozprowadzane wyłącznie za pośrednictwem kanałów cyfrowych, w Polsce tylko w e-sklepie RTV Euro AGD. Dzięki takiej strategii chcemy dotrzeć do młodych odbiorców i budować z nimi bliskie relacje. – mówi Rafał Napłoszek, Regional Business Director, Honor.
Pierwszy model nowej marki Honor na polskim rynku to smartfon Honor6.
Informacje dotyczące nowych smartfonów Honor: