Rozpoczęła się kampania reklamowa najnowszego telefonu firmy Samsung - SGH-C100. Jest to pierwszy od dawna telefon Samsung skierowany do szerokiej grupy odbiorców dlatego też kampania reklamowa opiera się na reklamie zewnętrznej.
Do tej kampanii wybrano głównie nośniki o wymiarach 5x2m Grupy Stroer oraz kilka 6x3m Cityboard. Kilkaset tablic pojawi się w głównych miastach Polski. Kreacja przygotowana przez Studio Kredka opiera się na dużym produkcie, logo oraz zaletach telefonu.
Dodatkowo kreacja SGH-C100 pojawi się na autobusach w Warszawie. Telefony opanują boki i tyły autobusów. Pojawią się też w prasie branżowej w stałych miejscach.
Wprowadzenie produkty wspiera seria kartek pocztowych. Wybrano nietypowy format: kartka składana na 3 części. Fronty kartek prezentują 3 kreacje SGH-C100 z charakterystycznym elementem kobiety i mężczyzny. Tył kartki informuje o prowadzonym przez Samsung specjalnym turnieju gier SMS – Samsung Mobile.
Co tydzień Samsung przekazuje najlepszemu graczowi telefon SGH-C100. Turniej ten był reklamowany miedzy innymi przez 30 sekundowe spoty w VIVA POLSKA.