15 listopada T-Mobile rozpoczyna kampanię dla świątecznych ofert, w której każdy abonent otrzyma prezent.
Nowa, świąteczna kampania T-Mobile prowadzona pod hasłem „Grzeczny czy niegrzeczny i tak dostaniesz prezent” będzie promowała oferty z dodatkowymi usługami na święta. Wszyscy nowi klienci ofert abonamentowych otrzymają od T-Mobile prezenty. Dla klientów, którzy skorzystają z oferty Internetu z netbookiem, laptopem lub tabletem otrzymają w prezencie usługę blueconnect noc, dzięki której będą mogli korzystać bezpłatnie z nielimitowanego dostępu do Internetu w nocy. Natomiast abonenci taryf głosowych, minutowych i multimedialnych będą mogli wybrać prezenty spośród specjalnych świątecznych pakietów nielimitowanych rozmów oraz SMS-ów i MMS-ów.
Kampania świąteczna T-Mobile obejmuje TV, outdoor, prasę, Internet, social media oraz materiały BTL. Projekt został zrealizowany przez agencję G7 oraz dom mediowy Starcom.
![]() |
![]() |
Reżyserem spotu reklamowego jest Marc Wilkins, laureat nagrody Złotego Lwa na festiwalu w Cannes w 2003 roku. Muzykę na potrzeby filmu skomponował uznany, niemiecki twórca Lars Löehn.
Spoty przygotowane dla kampanii świątecznej są dostępne poniżej: