Netia poinformowała o wprowadzeniu z dniem 17 czerwca 2002 roku nowej usługi - ryczałtu internetowego dla abonentów innych operatorów telekomunikacyjnych, korzystających z wdzwanianego dostępu do Internetu (tzw. call-back). Usługa ta uzupełnia obecną ofertę Netii, dając możliwość korzystania z Internetu przez określoną liczbę godzin miesięcznie za zryczałtowaną opłatą także internautom nie będącym abonentami Netii.
Ryczałt internetowy rozliczany jest z dokładnością do każdej rozpoczętej minuty, a nie według kilkuminutowych impulsów. Usługa jest dostępna dla abonentów innych operatorów, którzy są użytkownikami usługi call-back oferowanej przez Netię, zamieszkałych w następujących strefach numeracyjnych: warszawskiej, poznańskiej, radomskiej, siedleckiej, lubelskiej, katowickiej, pilskiej, kaliskiej, włocławskiej i kieleckiej.
Netia oferuje następujące rodzaje ryczałtu internetowego:
Ryczałt internetowy | Opłata miesięczna | Opłata miesięczna netto | VAT (7%) | brutto |
Internet 50 | 50 godzin miesięcznie | 70,00 zł | 4,90 zł | 74,90 zł |
Internet 100 | 100 godzin miesięcznie | 100,00 zł | 7,00 zł | 107,00 zł |
Internet nocą | Nielimitowany czas połączeń do Internetu w godz. 00:00 - 06:00 | 50,00 zł | 3,50 zł | 53,50 zł |
Po wykorzystaniu godzin w ramach ryczałtu internetowego można nadal korzystać bez przeszkód z Internetu płacąc za połączenia zgodnie ze stawkami określonymi w taryfie.
Uruchomienie usługi callback składa się z dwóch etapów:
rejestracja na stronie portalu www.internetia.pl/rejestracja i utworzenie tymczasowego konta testowego dla użytkownika;
przedłużenie ważności konta testowego na czas nieokreślony po odesłaniu przez użytkownika podpisanej Umowy o świadczenie usługi wdzwanianego dostępu do sieci Internet do Netii.