Strategy Analytics - rynek tabletów w I kw. 2017 r.

Newsy
Opinie: 2

Strategy Analytics podało, że rynek tabletów przez rok zmniejszył się przez rok o 10%. W I kw. 2017 r. spadki zanotowały koncerny Apple i Samsung. Spory wzrost zanotował Huawei, ale ten chiński koncern nadal sprzedaje niewiele tego typu urządzeń.

Strategy Analytics podaje, że tablety z iOS mają obecnie 21% całego rynku, tablety z Androidem 64%, a tablety z Windows 15% (6.3 mln sprzedanych urządzeń w I kw. 2017 r.).

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Hermes pisze: 2017-05-07 23:42
    Nic dziwnego. Wybór tabletów jest co raz gorszy. Nowe tablety Samsung jako tako dają radę (chociaż np. nie ma gdzie schować rysika, a do designu starych tabletów Xperia im daleko), ale z ceną poszaleli, więc też nie rozważam zakupu.
    0
  • Users Avatars Mini
    maciej.z pisze: 2017-05-08 08:31
    Posiadam tablet Lenovo 8 cali. Dla mnie jedyna wielkość nadająca się do podróży. Samsung to dobry wybór ale z ceną to racja, za drogo.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: