Newsy
|
Recenzje
7 stycznia 2025
IDC podało, że w III kw. 2016 r. wszyscy producenci sprzedali tylko 43 mln sztuk tabletów, co oznacza spadek w porównaniu rok do roku o 14.7%. Sprzedaż w III kw. była jednak większa o 9.8% w porównaniu do sprzedaży tabletów w II kw. bieżącego roku.
Z dużych graczy największy spadek sprzedaży zanotował Samsung. Najwięcej urosła sprzedaż tabletów Amazon oraz Huawei.
TOP5 producentów tabletów - III kw. 2016 (mln sztuk)
Vendor | 3Q16 Unit Shipments | 3Q16 Market Share | 3Q15 Unit Shipments | 3Q15 Market Share | Year-Over-Year Growth |
1. Apple | 9.3 | 21.5% | 9.9 | 19.6% | -6.2% |
2. Samsung | 6.5 | 15.1% | 8.1 | 16.0% | -19.3% |
3. Amazon.com | 3.1 | 7.3% | 0.8 | 1.5% | 319.9% |
4. Lenovo | 2.7 | 6.3% | 3.1 | 6.0% | -10.8% |
5. Huawei | 2.4 | 5.6% | 1.9 | 3.7% | 28.4% |
Others | 19.0 | 44.2% | 26.9 | 53.2% | -29.2% |
Total | 43.0 | 100.0% | 50.5 | 100.0% | -14.7% |