Najważniejsze
|
Newsy
|
Recenzje
18 listopada 2024
Według danych IDC, rynek urządzeń ubieralnych urósł w II kw. o 14.1% w porównaniu rok do roku. Dobrze sprzedawały się słuchawki, a nieznacznie spadła sprzedaż urządzeń mierzących nasze treningu. W II kw. udało się sprzedać 86.2 mln urządzeń należących do segmentu wearables.
Rynek słuchawek (hearables) urósł o 32.6% i stanowi już 60% całości rynku urządzeń ubieralnych. Apple sprzedał w II kw. 23.7 mln słuchawek z serii Airpods i Beats. Kolejne pozycje zajmują Samsung i Xiaomi.
Zegarki i opaski to 39.2% całości rynku wearables (spadek udziału w porównaniu do zeszłego roku). Ich sprzedaż spadła o 4.4% do poziomu 33.7 mln urządzeń. Liderzy tego segmentu to Huawei, Xiaomi i Apple.
Company | 2Q20 Shipments | 2Q20 Market Share | 2Q19 Shipments | 2Q19 Market Share | Year-Over-Year Growth |
1. Apple | 29.4 | 34.2% | 23.5 | 31.1% | 25.3% |
2. Huawei | 10.9 | 12.6% | 6.9 | 9.1% | 58.0% |
3. Xiaomi | 10.1 | 11.8% | 8.9 | 11.8% | 13.5% |
4. Samsung | 7.1 | 8.3% | 7.1 | 9.4% | 0.9% |
5. Fitbit | 2.5 | 2.9% | 3.5 | 4.6% | -29.2% |
Others | 26.1 | 30.3% | 25.7 | 34.0% | 1.6% |
TOTAL | 86.2 | 100.0% | 75.5 | 100.0% | 14.1% |
Company | 2Q20 Shipments | 2Q20 Market Share | 2Q19 Shipments | 2Q19 Market Share | Year-Over-Year Growth |
1. Huawei | 8.1 | 24.0% | 5.5 | 15.7% | 45.8% |
2. Xiaomi | 6.9 | 20.4% | 5.9 | 16.8% | 16.6% |
3. Apple | 5.8 | 17.1% | 5.1 | 14.4% | 13.7% |
4. Fitbit | 2.5 | 7.3% | 3.5 | 9.8% | -29.3% |
5. Garmin | 1.5 | 4.5% | 1.7 | 4.7% | -8.5% |
Others | 9.0 | 26.7% | 13.6 | 38.6% | -34.0% |
TOTAL | 33.7 | 100.0% | 35.3 | 100.0% | -4.4% |