Rynek urządzeń ubieralnych urósł w czasie pandemii

Newsy
Opinie: 0
IDC - rynek wearables

Według danych IDC, rynek urządzeń ubieralnych urósł w II kw. o 14.1% w porównaniu rok do roku. Dobrze sprzedawały się słuchawki, a nieznacznie spadła sprzedaż urządzeń mierzących nasze treningu. W II kw. udało się sprzedać 86.2 mln urządzeń należących do segmentu wearables.

Rynek słuchawek (hearables) urósł o 32.6% i stanowi już 60% całości rynku urządzeń ubieralnych. Apple sprzedał w II kw. 23.7 mln słuchawek z serii Airpods i Beats. Kolejne pozycje zajmują Samsung i Xiaomi.

Zegarki i opaski to 39.2% całości rynku wearables (spadek udziału w porównaniu do zeszłego roku). Ich sprzedaż spadła o 4.4% do poziomu 33.7 mln urządzeń. Liderzy tego segmentu to Huawei, Xiaomi i Apple.

TOP5 producentów urządzeń ubieralnych Q2 2020 (dostawy w mln sztuk)

Company 2Q20 Shipments 2Q20 Market Share 2Q19 Shipments 2Q19 Market Share Year-Over-Year Growth
1. Apple 29.4 34.2% 23.5 31.1% 25.3%
2. Huawei 10.9 12.6% 6.9 9.1% 58.0%
3. Xiaomi 10.1 11.8% 8.9 11.8% 13.5%
4. Samsung 7.1 8.3% 7.1 9.4% 0.9%
5. Fitbit 2.5 2.9% 3.5 4.6% -29.2%
Others 26.1 30.3% 25.7 34.0% 1.6%
TOTAL 86.2 100.0% 75.5 100.0% 14.1%

 

TOP5 producentów zegarków i opasek Q2 2020 (dostawy w mln sztuk)

Company 2Q20 Shipments 2Q20 Market Share 2Q19 Shipments 2Q19 Market Share Year-Over-Year Growth
1. Huawei 8.1 24.0% 5.5 15.7% 45.8%
2. Xiaomi 6.9 20.4% 5.9 16.8% 16.6%
3. Apple 5.8 17.1% 5.1 14.4% 13.7%
4. Fitbit 2.5 7.3% 3.5 9.8% -29.3%
5. Garmin 1.5 4.5% 1.7 4.7% -8.5%
Others 9.0 26.7% 13.6 38.6% -34.0%
TOTAL 33.7 100.0% 35.3 100.0% -4.4%

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: