Rynek smartwatchy urósł w I kwartale 2022 r. o 13% r/r . Apple pozostaje na pierwszym miejscu, a Samsung umacnia się na drugim miejscu z bardzo dużą stratą do lidera.
Rynek kontynuował dwucyfrowy wzrost piąty kwartał z rzędu.
Xiaomi zajęło pierwszy raz miejsce w TOP4 z 69% wzrostem rok do roku i co kwartał bije rekord dostaw - pomimo -24% kw/kw ze względu na słaby sezonowy popyt. Duża część jego sprzedaży pochodzi z segmentu low-end poniżej 100 USD.
Samsung zanotował wzrost dostaw o 46% r/r.
Huawei utrzymał się na niezmienionym poziomie r/r.
Garmin zajął piąte miejsce pod względem wysyłek, ale zajął trzecie miejsce pod względem przychodów dzięki wyższemu ASP.
Amazfit utrzymał swój udział w rynku zajmując 6 miejsce dzięki serii GTR 3 i GTS 3, które zostały wprowadzone na rynek w czwartym kwartale 2021 r.