Wszystko o sprzedaży zegarków w I kw. 2022 r.

Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0
Wszystko o sprzedaży zegarków w I kw. 2022 r.

Rynek smartwatchy urósł w I kwartale 2022 r. o 13% r/r . Apple pozostaje na pierwszym miejscu, a Samsung umacnia się na drugim miejscu z bardzo dużą stratą do lidera.

Rynek kontynuował dwucyfrowy wzrost piąty kwartał z rzędu.

Xiaomi zajęło pierwszy raz miejsce w TOP4 z 69% wzrostem rok do roku i co kwartał bije rekord dostaw - pomimo -24% kw/kw ze względu na słaby sezonowy popyt. Duża część jego sprzedaży pochodzi z segmentu low-end poniżej 100 USD.

Samsung zanotował wzrost dostaw o 46% r/r.

Huawei utrzymał się na niezmienionym poziomie r/r.

Garmin zajął piąte miejsce pod względem wysyłek, ale zajął trzecie miejsce pod względem przychodów dzięki wyższemu ASP.

Amazfit utrzymał swój udział w rynku zajmując 6 miejsce dzięki serii GTR 3 i GTS 3, które zostały wprowadzone na rynek w czwartym kwartale 2021 r.

 

Udział w dostawach 8 największych światowych marek smartwatchów, I kwartał 2022 vs. I kwartał 2021

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: