"RZECZNIK BEZ IDEI?" - odpowiedź Biura Komunikacji PTC

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 53

Odpowiedź Biura Komunikacji PTC dotycząca informacji "Idea współczuje abonentom Ery z powodu płatnej bramki SMS".

Szanowny Panie Redaktorze,

ze zdziwieniem przeczytaliśmy wypowiedzi przedstawiciela sieci Idea na temat naszych usług i jesteśmy pod wrażeniem finezji niektórych określeń. Ciekawi jesteśmy co wywołało tak głęboką i nieprofesjonalnie wyrażoną frustrację rzecznika konkurencyjnej sieci. Zamiast odpowiedzi załączamy link do informacji na temat bramek SMS na www.eraomnix.pl, która jest najwszechstronniejszą na polskim rynku propozycją zarządzania SMS-ami.

Łączymy wyrazy szacunku,

Biuro Komunikacji PTC

Opinie:

Opinie archiwalne (53):

Komentuj

Komentarze / 53

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    LoRD pisze: 2003-03-27 18:09
    no i dobrze ze era odpiera niesluszne ataki ze strony idei ! era rlz ! (jak dla mnie)
    0
  • Users Avatars Mini
    borysj pisze: 2003-03-27 18:10
    Jest !!! Era rulez --- pokazali klase tej \"lipnej\" idei :) kto za ?
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2003-03-27 18:13
    Plus jest za ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Misio pisze: 2003-03-27 18:15
    A nawet przed :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    ekstro pisze: 2003-03-27 18:18
    "Jako użytkownik typu GSM możesz wysłać dziennie 10 wiadomości z Bramki Podstawowej. Dla użytkowników typu e-mail ten limit wynosi 5." ... o dzieki Ci Ero !!! Nie mowiac juz o tym, ze chcialem skorzystac z bramki dla osob spoza Ery i wysylalem juz na podany przez nich numer 3 sms (do otrzymania hasla do tej ich badziewiastej bramki) i ... nic ! Kaszana od samego poczatku :(
    0
  • Users Avatars Mini
    borysj pisze: 2003-03-27 18:24
    **ekstro** nie do konca rozumiem o co ci chodzi
    0
  • Users Avatars Mini
    Xyan pisze: 2003-03-27 18:28
    Ale czym wy sie przejmujecie? Era sie nie odważy zlikwidowac bramki sms (ta poza tym jeszcze działa), a jak sie nie podoba, to zawsze sobie możecie kupić telefon w Erze i wszystko bedzie działać jak trza. A IDEA niech pilnuje lepiej swojej bramki, z której sms dochodzą (albo i nie) po miesiącu i wpisaniu jakiegoś idiotycznego tekstu z idiotycznego obrazka. ERA THE BEST
    0
  • Users Avatars Mini
    pafnucy pisze: 2003-03-27 18:41
    No teraz czekamy na odbicie piłeczki przez Erę :)
    0
  • Users Avatars Mini
    WojtekX pisze: 2003-03-27 18:41
    Xyan: coś mi się wydaje, że wogóle nie korzystałeś z bramki ideii. Właśnie przez ten obrazek sms przestały dochodzić z opóźnieniem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gregory pisze: 2003-03-27 18:53
    Zgadzam się z WojtekX smsy dochodzą bez żadnych problemów. A z mBox to kwestia 4-5 sek, a potem dostaję potwierdzenie że sms został dostarczony. Poza tym wolę wpisać krótki tekst i wysłać do 3 sms, niż wpisywać 3 x smski na Erę każdy po mniej niż 160 znaków (reklama).
    0
  • Users Avatars Mini
    wilcek pisze: 2003-03-27 19:03
    bramki sms powinny byc normalne, bez zadznych obrazkow itp
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-03-27 19:51
    Bramki esemesowe powinny być przede wszystkim dla wszystkich... Omnix, mBox - to tylko ograniczenia. Może się mylę (nie jestem abonentem żadnej z sieci ograniczających "normalny" dostęp do swoich bramek :-) więc nie wiem, ale te pomysły mają służyć tylko klientom tych sieci. Do czego to doprowadza? Do alienacji - i będzie jak kiedyś, każdy swoją rzepkę skrobie... Sieci powinny udostępniać bramki (a właściwie nie ograniczać dostępu do nich) właśnie klientom obcych sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-03-27 19:55
    ***ektro ja nie bardzo rozumiem Twój komentarz. To, że brak w nim logiki, to standard na tej stronie, ale chodzi mi o coś innego. Z tego co wiem, z żadnej bramki SMS wśród trzech opów nie można wysłać więcej niż 10 SMSów, a więc nic nie zmienia się w standardzie dla użytkowników z telefonem. A to, że zmiena się dla użytkowników email. No cóż tak bywa. Mnie zastanawia inna sprawa. Dlaczego nikt nie zwraca uwagi na plusy rozwiązania zaproponowanego przez PTC. To prawda, że płatne, ale jednak nowatorskie, żeby nie powiedzieć rewolucyjne na polskim rynku rozwiązania. To może napiszmy: "Era to świnie, bo można z ich strony wysyłać MMSy, a z innych stron nie można!!!". Tak, potorne z nich prymitywy i świnie... Dobrze, że mamy tutaj tak dobrych komentatorów jak Ty, bo inaczej ten kraj zszedłby na psy...
    0
  • Users Avatars Mini
    ekstro pisze: 2003-03-27 19:57
    borysj: zeby skorzystac z nowej bramki trzeba miec haslo - otrzymuje sie je wysylajac sms-a na podany przez nich numer - niestety , mimo 3 prob hasla nie otrzymalem. O to mi chodzi ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    ekstro pisze: 2003-03-27 20:00
    rhat: sorry, moze rzeczywiscie troche zakrecilem. Plus jednak pod wzgledem bramek jest znacznie lepszy - pamietajmy, ze oproc ogolnie dostepnej jest jeszcze bramka z miastaplusa (umozliwia wysylanie smsow do wszystkich naszych opow). Ograniczenie jest troche inne niz piszesz - smsow mozna bez watpienia wyslac wiecej niz 10 / dzien ... nawet w "starej" bramce Ery tak bylo.
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-03-27 20:02
    mi podstawowa bramka dziala bez problemu,ale z omixa wyslac nie chce,a niby do wszystkich sieci mozna:-( 100 zetonow mam i moge sobie je..... To mnie troche irytuje!
    0
  • Users Avatars Mini
    borysj pisze: 2003-03-27 20:07
    ale z bramki gsmonline.pl chyba dziala i sms-y dochodza
    0
  • Users Avatars Mini
    ekstro pisze: 2003-03-27 20:08
    rhat: sorry , mam jeszcze jedno pytanie do Ciebie. Gdzie widzisz ta, jak sam piszesz, rewolucje i nowatorstwo ? Ogolnie to mysle, ze zle mnie oceniles, ale to u nas w kraju typowe - oceniac ludzi ktorych sie nie zna :) Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-03-27 20:31
    ***ekstro chyba jesteś kolejnym wielbicielem Plusa. Też nim byłem dopóki stwierdziłem, że tak naprawdę nieistotne jaka sieć jak się nazywa i jak przyjazne ma logo (Plusa faktycznie najbardziej mi się podoba, zresztą jak cały wizerunek marki). Ale to nieistotne. Nie wiem czy Plus jest pod względem bramek znacznie lepszy. Wiem, że kiedy jeszcze ja sam używałem telefonu w Plus GSM, ich bramka była najlepsza. Ostatnimi czasy udaje mi się wysłać SMS z ich bramki od czasu, do czasu. Zgodzę się z Tobą natomiast z tym, że bramka w mieścieplusa jest rewelacyjna przede wszystkim z tego względu, że można z niej wysyłać SMSy do każdej sieci i bardzo rzadko nawala. I tyle na ten temat. Generalnie jednak pomysł Ery związany z nową funkcjonalnością bramki wydaje mi się bardzo dobry. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-03-27 20:36
    ***ekstro wyjaśniam. A pokaż mi inną sieć na rynku, która umożliwia wysyłanie MMS z sieci internet. Przyznam, że w tej chwili nie potrafię jeszcze wyjaśnić w pełni na czym polega nowatorstwo, ponieważ oferta Ery tak naprawdę jeszcze nie jest w pełni znana. Ja tylko uważam, że będzie to najbardziej rozwinięta bramka obsługująca wiadomości SMS i komunikację Omnix. A co do rewolucji. Zauważ, że starałem się ostrożnie użyć tego określenia. Natomiast co do nowatorstwa, to chyba zaprzeczyć nie możesz:)
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-03-27 20:37
    I na sam koniec. Ja Cię nie oceniam. Jestem po prostu uszczypliwy. Myślę, że Cię nie obraziłem i wcale nie miałem takiego zamiaru. Raz jeszcze pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Xyan pisze: 2003-03-27 20:46
    Chciałbym zwrócić uwagę, że na razie bezpłatna bramka ery działa bezproblemowo, poza tym są tekie jak GG i gsmonline.pl. A wy otwórzcie oczy IDEA=Telekomuna. Pozdro all Erowcom.
    0
  • Users Avatars Mini
    ar2ro pisze: 2003-03-27 20:54
    porpostu w życiunic za darmo nie jest.
    0
  • Users Avatars Mini
    smichal pisze: 2003-03-27 21:00
    rhat: jak chcesz wiedziec to ze strony ideii z mbox mozna od poczatku marca wysylac MMSy i nawet jest 5 darmowych na miesiac :)
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-03-27 21:02
    haha, zastosowali kontratak...
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-03-27 21:17
    ***smichal chcę wiedzieć, bo nie wiedziałem o tym. Natomiast co do samego mboxu Idei prosiłbym Cię o przeczytanie moich komentarzy pod newsem o tym jak Idea współczuje użytkownikom Ery (zdaje się, że dwa newsy poniżej tego). Myślę, że będzie to dla Ciebie ciekawa lektura, a nie ma sensu, abym pisał o tym po raz drugi. Dokładnie zrozumiesz moje sceptyczne podejście do mboxu Idei, co nie znaczy, że nie traktuję na plus tego, że MMSy podobno można stamtąd wysyłać. Brawo Ideo, tyle, że nie ode mnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    ekstro pisze: 2003-03-27 21:18
    rhat: ale trafiles \"kolejny wielbiciel Plus-a\" :)) Wlasnie aktualnie skonczyla mi sie umowa (24 miesiac) i nie wiem co zrobic ;) Zawsze bylem za Plusem, ale ich ostatnie poczynania wogole mi sie nie podobaja ;( np. numery z 5plusgsm mnie oslabiaja ... musze jeszcze wszystko poprzeliczac i zobaczyc co mi sie poprostu najbardziej oplaca :) Co do bramek WWW-SMSm oze niech wogole poprostu zlikwiduja i bedzie spokoj ;) Albo niech zrobia za free i placi sie za odbior heheheh :)
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-03-27 21:19
    Ale odwet, i bardzo dobrze. Operatorzy powinni bronić swoją opinią przed zakłamaniem. Ale dlaczego jest taka ogromna nienawiść i konkurencja wśród operatorów???
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-03-27 21:26
    Ale ja chciałbym jednak poruszyć tematy bliżej związane z PR. Jak to się dzieje, że Idea ma tak beznadziejnych specjalistów od PR? Przecież wypowiedź rzecznika Idei, to podręcznikowy przykład tego, jak nie powinien wypowiadać się przedstawiciel tak dużej firmy. Inna sprawa, że odpowiedź Ery jest podręcznikowym przykładem jak odpowiedzieć na tego typu zarzuty, więc chyba nie wymaga to komentarzy...
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-03-27 21:30
    ***maciek603 powielasz swoje komentarze. Sprytne, nie wpadłbym na to.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bakłażanista pisze: 2003-03-27 21:36
    rhat: tak, to taka nowa innowacja mająca na celu zacieśnienie więzi między użytkownikami portalu!
    0
  • Users Avatars Mini
    Bakłażanista pisze: 2003-03-27 21:37
    no bo widzial ktoś starą innowację? (też się muszę pointegrować) :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    polkmn pisze: 2003-03-27 22:35
    mała wojna między opami
    0
  • Users Avatars Mini
    wandik pisze: 2003-03-27 23:38
    Jakby niebyła bramka, panowie z idei pokazali, że klase mają równie wielką co Pigmeje wzrost. Oczywiście, zaraz przeproszą, ale smród zostanie. I o to przecież chodzi, no nie, żółte cwaniaczki???
    0
  • Users Avatars Mini
    wilcek pisze: 2003-03-28 01:37
    takiego zamieszania narobilio ze ja jush sie pogubilem, czy oni zawsze musza wszystko komplikowac ? niech by zostalo tak jak jest, a nie robia jakies udziwnienia :(
    0
  • Users Avatars Mini
    kabilkajw pisze: 2003-03-28 02:11
    Bramki w omniksie nie wyróżniają się niczym specjalnym od mboksa idei, więc ciężko tu mówić o innowacji. Dla niezorientowanych: idea pozostawiła bramkę całkowicie bezpłatną (zabezpieczoną jedynie słynnym tokenem) i nie wymagającą rejestracji. ...ale nikt jeszcze nie zwrócił uwagi na fakt, że by odebrać smska wysłanego z bramki podstawowej omnix trzeba wcześniej wyrazić zgodę. Jaką mam pewność że taki sms dojdzie, skoro nawet nie wiem, czy adresat wyraził zgodę na otrzymywanie smsków z internetu?
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-03-28 02:59
    ja mam to głęboko ... korzystam z plusowskiej bezpłatnej i swietnej bramki w Miescie plusa. A Idea jak zwykle chrzanii bzdety... raz juz przegoniła Plusa potem sie okazało ze nie... typowe dla telekomuny zagrywki poniżej pasa - to ludzka rzecz oszukiwać...
    0
  • Users Avatars Mini
    nitek pisze: 2003-03-28 07:56
    to rzeczywiscie nie ladnie ze strony idei miejmy nadzieje ze sie wiecej taka sytuacja nie powtorzy
    0
  • Users Avatars Mini
    tmc.masterb pisze: 2003-03-28 08:04
    Czyli wynika z tego że problem z wysłaniem sms będą miały komunikatory typu Gadu-Gadu,przynajmniej narazie.
    0
  • Users Avatars Mini
    zirtha pisze: 2003-03-28 08:43
    *rhat bo widzisz tak to juz jest jesli ktos woli hałasować niż informować - wg moich informacji PR Ery jest obsługiwany przez wydział Komunikacji i przez zewnetrzną firmę - z tego co wiem to jedna z najlepszych. Ci ludzie poprostu zdają sobie sprawę jak WIELE można stracić przez złe komunikaty lub wypowiedzi - tu chodzi m.in. o reputację i wizerunek, a ja w przypadku Idei takich elementów nie dostrzegam - bo chyba raczej źle nie widze. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    wilcek pisze: 2003-03-28 09:02
    kolejny raz szara rzeczywistosc okazala sie brutalna.
    0
  • Users Avatars Mini
    Athlon pisze: 2003-03-28 09:32
    Wydaje mi się ze to klienci decyduja z jakiego operatora chcą korzystac a co za tym idzie i m.in. z jego usług bramki SMS-owej. Dlatego chyba niepotrzebnie Idea wprost mówi o tym ze ich bramka jest lepsza od Ery, ale skoro Era ma klientów wiec widac że niektórym to odpowiada.
    0
  • Users Avatars Mini
    voight pisze: 2003-03-28 10:34
    Ze wszystkich internetowych bpramek operatorow bramka w Miescie Plusa jest najlepsza wg mnie. Zwrocie uwage na pewien fakt, Era bardzo szybko zareagowala na wypowiedz Idei. Nie wiem czy wypowiedz rzecznika Idei byla publikowana gdzie indzej niz na tym wortalu, ale wydaje mi sie sie ze nie. Skoro tak szybko zareagowali to ktos jednak z dzialu marketingu czy PR Ery musi tu zagladac i czytac wypowiedzi userow na temat sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    Nicek pisze: 2003-03-28 10:37
    Era i Ida glupio sie kloca, bo obydwie te sieci maja bedziewne bramki. Plus siedzi cicho, bo ma najlepsza bramke (takze e.mail-SMS) i nie potrzebuje sie wtawac w gadki miedzy sciemniaczami.
    0
  • Users Avatars Mini
    tomek33 pisze: 2003-03-28 10:49
    no to pogratulowac profesjonalizmu Panu niedo-rzecznikowi Idei... ;-) jakos mi wszystko idzie w jednej linii z telekomuna w tej idei (nic pozytywnego w kazdym razei)
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-03-28 11:34
    Nicek & Voight - racja, bramki Plusa nie dają plamy a ta w miescie + jest cool ze wzgledu na mozliwosc wysylki do ery czy ideii.
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2003-03-28 11:34
    jacy oni wszyscy mili ... super funkcjonalna bramka... ech. z boku patrzac prawie wszystkie uslugi zaczynaja byc platne - to chyba znak czasu.
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2003-03-28 13:24
    coz jak nie mozna dorownac najlepszym to przynajmniej napyskowac na nich mozna publicznie, coz nowy uslugi w sieci idea, dla naszych klientow nasz rzecznic zbeszta konkurencje, te i inne uslugi otrzymaja panstwo po przeslaniu smsa za jedyne 1,22 z vat. idea zyczy milego dnia
    0
  • Users Avatars Mini
    borysj pisze: 2003-03-28 13:50
    moim zdaniem klotnia jest sensowna poniewaz idea nie moze wrzucac erze czy nawet plusowi, bo niedługo plus badz era moga zaczac wytykac idei jej bledy i niedociagniecia i napewno nie bedzie tego mało
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2003-03-31 12:55
    Cieszyć się z butnej odpowiedzi ery? Ja sie cieszę że operatorzy się kłócą- to tylko lepiej dla userów. Lipna Idea a fajna Era? Jeśli fajna może być sieć która faktycznie PODWYŻSZA koszty użytkowania telefonu abonentom Ery i idei (plusa nie, bo Dziękować Bogu, jest miastoplusa :-)?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-03-31 00:03
    rhat, pisząc o wysyłaniu ememesów z internetu mówiłeś o Erze? Zdaje mi się, że jednak w Plusnecie ta usługa jako piewsza została wprowadzona (i to w obie strony - można otrzymywać ememesy nie posiadając telefonu obsługującego tę technologię). voight - bramka w Mieście Plusa nie jest bramka operatora, jak i Miasto Plusa... Zajmuje się tym zupełnie inna firma - poczytaj stare wiadomości - Plus zrezygnował z MP - może je obecnie dotuje - nie wiem. Co do dyskusji nt. bramek - było świetnie, kiedy chcąc wysłać esemesa można było to zrobić z jakiego kolwiek komunikatora... Źle się stało, że obecnie można to zrobić praktycznie tylko do Plusa (i czasem jak się uda z tym tokenem do Idei). No cóż... Pożyjemy, zobaczymy, czy będzie lepiej - na razie widać, że swoje pramki operatorzy (oprócz Plusa) udostępniają swoim klientom, obcy mimo wszystko maja utrudniony dostęp...
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-04-01 16:06
    Xyjan chyba ci sie cos pomieszalo bo akurat teraz idea ma swietna bramke wlasnie od czasu kiedy wprowadzili tokeny.
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-04-01 16:09
    No ale odpowied dosc szybka i calkiem neizla.Czekamy na ruch ideii!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: