Rzecznik Orange Polska o nowych ofertach konkurencji

Newsy
Opinie: 5

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska, ocenił sytuację rynkową na miesiąc po wprowadzeniu oferty nju mobile. Oto ta ocena:

Niedługo miesięcznica wprowadzenia nju mobile. Ze startu jesteśmy zadowoleni, ale z chwaleniem się liczbami poczekamy do wyników za II kwartał. Dotychczasowe propozycje konkurencji jeszcze mocniej utwierdziły mnie w przekonaniu, że działania robione na szybko, nie są w stanie dorównać starannie przygotowanej strategii nju mobile. Zrobiony na kolanie Red Bull Mobile już komentowałem. Nie zanosi się na dalsze zmiany i czuję, że fioletowemu operatorowi zapał do agresywności marketingowej opadł wraz ze zrównaniem stawek MTR oraz kupnem drogich częstotliwości. T-Mobile postarał się mocniej. Jak w reklamie nie występuje kontrowersyjny Lenin, to pojawił się diabeł. I właśnie w nim tkwią szczegóły, które decydują, dlaczego wciąż uważam naszą propozycję za najlepszą dla klientów szukających oszczędności i bycia niezwiązanym żadną długą umową. Po pierwsze oferta Heyah jest ograniczona czasowo, czyli tylko do końca lipca. Czyżby nadzieja, że szybko zrezygnujemy z nju mobile? Nic z tych rzeczy. Po drugie i najważniejsze, brakuje mechanizmu z niskim progiem. Magentowy no limit oznacza określony wydatek. Amen i płacisz. W nju mobile korzystasz dużo - płacisz mało, a jak korzystasz mniej, zapłacisz jeszcze mniej. Proste. Wreszcie nieprzyjemny brak no limit na MMS-y i potrzeba dokupowania wszystkiego, co nie jest rozmowami. Czy opcja telefonu na raty i mit łapy mogą zrekompensować takie braki? Nie wydaje mi się. O Plusie nie mam nic do powiedzenia i pewnie doskonale wiecie, dlaczego.

Opinie:

Opinie archiwalne (5):

Komentuj

Komentarze / 5

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2013-05-22 08:18
    Święta prawda. Jak na razie, mimo idiotycznych reklam, oferta nju wymiata.
    2
  • Users Avatars Mini
    Allan pisze: 2013-05-22 08:56
    Ja lubię te reklamy :)
    2
  • Users Avatars Mini
    james pisze: 2013-05-22 10:48
    Reklamy bardzo fajne mogą się podobać ale nie bagatelizowałbym przy każdej okazji konkurencji tekstami typu fioletowym wygasł zapał, w Heyah pojawił się diabeł zamiast Lenina. W rozpoznawalności marki to jeszcze bardzo długo nju będzie mogło pomarzyć i musiało pracować na podobny dorobek Heyah czy Play na kartę (Fresh).
    -1
  • Users Avatars Mini
    Paweł Nyczaj pisze: 2013-05-22 21:22
    Po prostu tym razem Orange jest postępowy z ofertą nju mobile. Kila lat temu tę rolę innowatora pełnił Play w momencie swego powstania (2008 r.) i kilka lat później w momencie wprowadzenia taryfy Fresh. Oczywiście jeszcze wczesnej w 2003 r. rynkiem ruszył Heyah.
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2013-05-24 07:37
    Tak czy siak play jest tańszy, kto inteligentny to sobie sprawdzi i będzie wiedzieć nie zmieni tego stronniczy artykuł pisany przez rzecznika orange!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: