Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP tak ocenił nową ofertę Play Fresh.
Cytat z blogu rzecznika:
Wczoraj Play ujawnił szczegóły nowej oferty prepaid. (...) Wniosek prosty, chcą zbudować szybko, dużą bazę użytkowników stawiając na ilość, a nie wartość. To „pompowanie” raczej na użytek inwestorów i ruch odwrotny niż tendencje rynkowe, bo wielka trójka zgodnie stawia na postpaid i stabilne przychody. Co do samej oferty to w wersji podstawowej równa stawka do wszystkich rzeczywiście wygląda atrakcyjnie, jednak jeśli zaczniemy ją porównywać od ofert pakietowych (w Orange korzysta z nich prawie 60 proc. użytkowników) i promocyjnych to już tak różowo nie jest. Na przykład rozmowy za 20 gr. w promowanym obecnie Multipop - to nadal taniej niż w Play, a sama liczba klientów POP, nie licząc ofert Go i Music, jest większa od wszystkich użytkowników Play łącznie z postpaid. Wyedukowany klient, a takich jest większość, rozkłada ofertę na czynniki pierwsze zanim zdecyduje się na zmianę operatora. Dlatego nie przypuszczam, aby operatorzy szybko zareagowali na ofertę Play. Raczej będą spokojnie patrzeć na zachowanie klientów i w zależności od ich reakcji modyfikować swoją.