Rzecznik TP trzyma stronę Plusa i ostro atakuje PLAY

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 34

Rzecznik Grupy TP, Wojciech Jabczyński, zabrał głos w dyskusji medialnej na temat konfliktu pomiędzy Plusem i Play. Oto jego wypowiedź:

"W biznesie nie ma sentymentów", to powiedzenie znane i używane przy wielu okazjach. Jak ulał pasuje do obecnej sytuacji na rynku telekomunikacyjnym. Niezwykle gorąco zrobiło się w mediach po wczorajszym wywiadzie prezesa Plusa Jarosława Bauca dla "Dziennika", w którym zarzucił P4 nieetycznie i niezgodne z prawem działania. Chodzi nie tylko o słynny spot z Andrzejem Sołtysikiem, który mówi o możliwości zmiany operatora bez konsekwecji, ale też o inne działania, aby odebrać Plusowi klientów. Pisze o tym m.in. dzisiejsza Gazeta Wyborcza http://gospodarka.gazeta.pl/IT/1,69805,6702313,Jak_Play_z_Plusem.html Play, co całkowicie zrozumiałe, odrzuca wszystkie zarzuty. W sporze firm swoje zdanie wyraziła też szefowa UKE, który stwierdziła, że "sama reklama, mówi o faktach i trudno jest zarzucić jej nieuczciwość". Jestem ciekawy, jak Play i regulator skomentowałaby np. reklamę z udziałem Andrzeja Sołtysika spokojnie mówiącego "Szanowni Państwo w wyniku decyzji regulacyjnych stawki połączeń do Play są najdroższe w Polsce. Powtarzam, najdroższe w Polsce. I podpis: Informuje Era, Plus i Orange." To również fakty i trudno zarzucić takiej informacji nieuczciwość. Może dokładnie tak właśnie trzeba robić i nie czekać miesiącami na wyroki sądów? W myśl prostej zasady - nie ma przebacz konkurencie!

Opinie:

Opinie archiwalne (34):

Komentuj

Komentarze / 34

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2009-06-09 12:32
    Wielka trójca zawsze razem. To przecież jedna firma i jeden monopol :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Fuks pisze: 2009-06-09 12:33
    Racje ma szefowa UKE: "sama reklama, mówi o faktach i trudno jest zarzucić jej nieuczciwość". Natomiast przykład podany przez Rzecznika TP przedstawia zupełnie inną sytuację. A Plusowi chwała za to, że zmienia regulamin, aby był przyjazny dla konsumentów. Nie to co Orange i Era - ich trzeba do tego zmusić sądownie... . P.S. Niech Rzecznik TP powie coś lepiej o cenzurze, jaką wprowadził na własnym blogu. To dopiero będzie ciekawostka medialna.
    0
  • Users Avatars Mini
    kkerg pisze: 2009-06-09 12:42
    Jak dla mnie przykład podany przez Jabczyńskiego jest słuszny, sporo w w nim prawdy. Z tego co wiem, to Jabczyński mało co "cenzurował", nawet kiedyś Świderek przyznał się, że puszczał testowe, niewygodne komentarz i przechodziły.
    0
  • Users Avatars Mini
    Fuks pisze: 2009-06-09 13:01
    @kkerg - co do komentarzy na blogu Rzecznika TP, to jest tak, że w jednym tygodniu te niewygodne przechodzą a w innym nie - nie ma tu reguły. Dlatego ciężko jest to wyłapać. Poza tym popatrz jak wiele osób przestało już tam komentować, z tych co komentowały od początku. Oczywiście mogły też zrazić się do "świetnej" nowej oferty Orange na kartę i po prostu zmieniły operatora.
    0
  • Users Avatars Mini
    simplusik pisze: 2009-06-09 13:34
    Orange i plus boja się. Sprzedaż w salonach Orange oraz TP to przez ostanie laty tylko Zetafon ilość koło 2 - 3 dziennie natomiast Play sprzedaje średnio 7 - 15 aktywacji dziennie nikogo nie interesuje regulator cen tylko oferta nawet jeśli będzie taniej płacił przez kolejne 24 mc za minute i otrzyma lepszy telefon za pół ceny niż ma konkurencja p.s zresztą co tu równać jak w salonach trudno jest w mc sprzedać koło 70 - 110 aktywacji a play zamyka cele na poziomie100 - 250 na salon klienci
    0
  • Users Avatars Mini
    hibernus pisze: 2009-06-09 13:36
    ja jakoś nie zauważyłem tej cenzury, rzecznik nie puszczał typowo spamerskich komentarzy, a moim zdaniem komentarzy jest więcej niż było. Czasem bardziej niewygodnych. Popatrz chociażby teraz na tego spamera Playa - tl111, cały czas jego komenty przechodzą.
    0
  • Users Avatars Mini
    Miki74 pisze: 2009-06-09 13:45
    Dlaczego nikt nie piesze o zmianie cennika ? Regulamin regulaminem, ale cennik uległ zmianie na niekorzyść klienta i nie każdemu może to odpowiadać. UOKiK raczej nie nakazał zmianę cennika :) Plus mi osobiście z roku na rok dawał coraz gorsze warunki przedłużenia umowy (bez telefonu), a teraz jeszcze za rachunek papierowy trzeba płacić, podniosła się stawka połączenia z konsultantem, za płacenie rachunku kartą przez telefon również trzeba będzie zapłacić. Pazerność plusa nie ma granic. bye bye +
    0
  • Users Avatars Mini
    koss pisze: 2009-06-09 13:50
    Miki74 ile już zapłaciłeś za te papierowe bilingi?? Z tego co wie wystarczy uruchomić e-rachunek i po sprawie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Miki74 pisze: 2009-06-09 13:59
    koss** Jeżeli prowadzisz działalność gospodarczą to niekoniecznie jest po sprawie. Dużo jest też abonentów którzy nie są biegli technicznie, nie potrafiących się poruszać po eboku. I na takich teraz zaczyna plus żerować (trudno mi znaleźć inne słowo) btw zrezygnowałem ze względu na mało atrakcyjną ofertę, wręcz gorszą od poprzedniej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Miki74 pisze: 2009-06-09 14:03
    Zmiany jakie plus dokonał, utrwalił mnie w przekonaniu że dobrze zrobiłem. Znudziło mi się liczyć na łaskę lub niełaskę konsultanta który kierował do mnie ofertę.
    0
  • Users Avatars Mini
    maciej pisze: 2009-06-09 14:28
    Sam od bardzo dawna korzystam z efakturyw na koncie abonenckim w Orange i zupełie nie odczuweam potrzeby posiadania w ręku papierowej faktury. Przynajmniej nie przerzucaja mi sie tony papierów po domu.
    0
  • Users Avatars Mini
    miken pisze: 2009-06-09 15:14
    Jarosław Bauc twierdzi, że działanie PLAY jest nie etyczne bo informuje ludzi o tym, że jeśli zmieni się regulamin to klient może bez żadnych konsekwencji zrezygnować z usług operatora... Pojęcie etyki wg. Bauca jak widać jest bardzo wąskie i nie etyczne jest to co nie jest korzystne dla Polkomtela... bo co nieetycznego jest w mówieniu ludziom, że mogą... CDN...
    0
  • Users Avatars Mini
    miken pisze: 2009-06-09 15:18
    To mi przypomina odwoływanie się PiSu do wartości chrescijanskich... a przreciez to wlasnie Partia Kaczynskiego moze poszczycic sie antysemityzmem rozwodnikami i innymi takimi zachowaniami uznawanymi przez tę partię za złe niepoprawne albo wręcz naganne... No ale wg zasady punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia... ;) a Jabczynski z tym swoim blogiem pozycje nieco na Marcina Gruszke tylko ze mu to kiepsko wychodzi...
    0
  • Users Avatars Mini
    koss pisze: 2009-06-09 15:53
    Jeśli prowadzisz działalność to korzystając z E-rachnku FV otrzymasz pocztą a biling w EBOK. Polecam takie rozwiązanie. Jeśli ktoś nie potrafi korzystać z internetu to będzie płacił. Jeśli nie chce płacić to się szybko nauczy...
    0
  • Users Avatars Mini
    kiko pisze: 2009-06-09 16:00
    @ koss - "jeśli ktoś nie potrafi korzystać z internetu to będzie płacił. " - a dlaczego ma za to płacić? zresztą większym problemem jest to, że podnoszą ceny połączeń z BOK, na tym więcej klienci stracą
    0
  • Users Avatars Mini
    Miki74 pisze: 2009-06-09 16:30
    koss* nie ma takiej opcji ebok, a miałem rachunek elektroniczny od samego początku. Więc albo odbierasz elektronicznie albo pocztą. Powiem Tobie więcej, jak złożysz rezygnacje a rachunek masz elektroniczny i wyłączą tobie numer , to nie zalogujesz się do eboku , podając hasło, a rachunku pocztą nie dostaniesz. Sprawa trafiła do UOKiK, czekam na wynik.
    0
  • Users Avatars Mini
    Wojtek pisze: 2009-06-09 16:34
    Wywołany do tablicy informuję, że nie puszczam na blogu komentarzy, które zawierają niecenzuralne słowa lub obrażają inne osoby. Ponadto takie, które są ewidentnym działaniem internetowych troli. Niewygodne komentarze przechodzą i to nawet w nadmiarze, co można poczytać :-) Zresztą staram się w miarę mozliwośći do nich odnosić. I jeszcze mała statystyka - przez pół roku komentarzy nazbierało się prawie 4 tys. Czy jeśli byłaby cenzura blog miałby taka popularność? Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Miki74 pisze: 2009-06-09 16:35
    koss* "Jeśli ktoś nie potrafi korzystać z internetu to będzie płacił." albo się wku... i zrezygnuje
    0
  • Users Avatars Mini
    koss pisze: 2009-06-09 23:31
    miki74 Jeśli nie chce płacić to może wybrać rachunek uproszczony bez bilingu ale jeśli chce sprawdzać na bilingu czy ktoś go zdradza i do kogo dzwoni to 5 zł warto zapłacić :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bubu pisze: 2009-06-10 09:24
    stawki połączeń do Play są najdroższe w Polsce. Powtarzam, najdroższe w Polsce - WTEDY IDĘ DO SALONY PLAY i kupuję aktywację i mam 29 gr. do wszystkich!!
    0
  • Users Avatars Mini
    marlena pisze: 2009-06-10 10:11
    Pieprzycie wszyscy jak niezdrowi. Play dzięki korzystnym regulacjom może zaistnieć (pasożytuje na infrastrukturze Polkomtela), zaoferować niższe stawki i udawać, że kocha klientów. Tymczasem ich kampania wskazuje, że sa bezwzględni i jeszcze gorszymi świniami. Gdy preferencyjne traktowanie sie skończy ich oferta nie będzie odbiegać od pozostałych ofert. Klienci Play to nastolatkowie i smarkacze. Nikt poważny nie ma telefonu w tej sieci. Już sama nazwa jest kretyńska i skierowana do małolatów
    0
  • Users Avatars Mini
    Wojtek pisze: 2009-06-10 10:42
    I wtedy Babu ludzie z innych sieci przestają do Ciebie dzwonić, bo bardzo drogo ich to wynosi :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Miki74 pisze: 2009-06-10 11:08
    @ marlena Gdyby nie play to byś nadal płacił 60gr za min do obcej sieci. @ Wojtek Ale jak dzwonią, to przynajmniej dzwonią w konkretnej sprawie. btw Jakie były stawki parę lat temu ze stacjonarnych na mobilne sieci, zapomniało się ? tak nagle to wszystkich boli, ciekawe dlaczego ?? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    TrustNoOne pisze: 2009-06-10 13:49
    @wszystkich - Wiadomo, ze Play narazie korzysta z ulg. :) I dobrze, bo wczesniej inni tez takie ulgi mieli. :) Wiec nie rozumiem po co jechac na Play skoro to jego prawo...? Play kocha swoich abonentow prawdopodobnie tak samo jak inni no moze nie jak Orange... ;p A co do kosztow polaczen wczesniej... :) Chyba niektorym sie pozapominalo... albo tacy mlodzi jak np marlena... ;p BYLA DROZYZNA!!! :) Co do nazwy, w czym Orange lub Era lub Plus jest lepsze? Nazwa to nazwa, oferta sie liczy. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    uzer pisze: 2009-06-10 13:49
    Za Media2.pl : Jednak Orange także kusi klientów Plusa. Jak informuje dzisiejsza Gazeta Prawna, abonenci Plusa są informowani telefonicznie przez osoby podające się za konsultantów Orange o możliwości zrywania umów, podczas rozmowy klientom przedstawiana jest specjalna oferta. Na razie cicho jest o działaniach ze strony Ery. Prezes PTC w rozmowie z gazetą przyznaje, że jego siec chce "grać fair".
    0
  • Users Avatars Mini
    uzer pisze: 2009-06-10 13:53
    Sami widzicie jaki to bełkot i papka medialna, rzecznik TP orange wczoraj 3ma strone Plusa a dzis Gazet Prawna napisala o dzialaniach informacyjnych Orange w kierunku klientow Plusa hheheh. Smiechu warte...
    0
  • Users Avatars Mini
    kubal pisze: 2009-06-10 14:22
    Nie jestem przekonany czy to jakaś odgórnie przydzielona akcja, czy też inicjatywa pracowników (chcących wyciągnąc ekstra premie). Nie przypomina mi to masówki. Poza tym to jest biznes- więcej osób przyciągniesz, więcej zarobisz.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ozi pisze: 2009-06-10 15:59
    Jest Pan obludny Panie Wojtku bo jak Pan skomentuje telefony konsultantow Orange do klienteli Plusa. Przeciez to jeszcze bardziej agresywne i bezposrednie dzialanie. Brawo Era bo ten operator chyba odpuscil ten temat, ale to moze wynik ciaglego snu zimowego ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Wojtek pisze: 2009-06-10 16:49
    Ozi wszyscy operatorzy zawsze mają specjalna ofertę dla klientów przychodzących z innych sieci. Nie prowadzimy jednak żadnych specjalnych akcji nakierowanych konkretnie na przejmowanie klientów Polkomtela. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2009-06-10 21:17
    nawet smsów nie wysyłacie? Wstyd tak kłamać!
    0
  • Users Avatars Mini
    Olo pisze: 2009-06-12 16:02
    jak słyszę o tym dzwonieniu do Play to mi się śmiać chce. Ci co MUSZĄ dzwonią, ci co CHCĄ dzwonią, pozostali mnie nie interesują. Zresztą wielu ma już Play Fresha i rozmowy są po 5 Groszy do wszystkich w Play i na stacjonarne, anie do trzech. bajki to oranżystom proszę opowiadać, a nie mobilnym klientom wiedzącym gdzie się udać. Ta Wasza NOG to szczyt ściemy z tymi stawkami w zależności od doładowań.
    0
  • Users Avatars Mini
    moja pisze: 2009-06-13 15:08
    bardzo dobrze ,ze za tony niepotrzebnego papieru bedzie trzeba zaplacic !!! bez sensu dostaje 10 kartek z bilingiem ,ktorego nawet nie przegladam ....Mysle ,ze tak jak ja -niejeden myslący wyłączy cos co mozne sprawdzic w e-boku jak bedzie taka potrzeba .Chronić przyrode i pieniądze . Brawo PLUS .... dyrektor mial odwage zrobic coś dla nas klientow ,a takie gromy na niego i firme spadły . Ja tam zPlusa nie odejde , obejrzałam kilka propozycji z innych sieci - nic mnie nie powaliło na kolana
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek pisze: 2009-06-14 01:56
    Fantasta - moja. Policz sobie ile Plus ZAROBI na rachunkach za te 5PLN. To czysta premedytacja ta cena, a nie pierdoły o ekologii. Przelicz to sobie przez ilość klientów i przez 12 mscy. Wyjdzie niezła sumka prawda? Plus zostaje powoli w tyle, jak kiedyś Era. Popatrz sobie na taryfę "wynaturzeniową" w Simplusie. raz nazwa, dwa zupełna bzdura bo stawka podstawowa wysoka. Musisz miećjeszcze PF żeby z tego badziewia plusowego skorzystać.
    0
  • Users Avatars Mini
    Przemek pisze: 2009-06-17 03:25
    TP w cale nie jest lepsze od Play gdyz jestem pracownikiem TP i na poczte kazdy z pracownikow otrzymal reklame informujaco-zachecajaca aby rezygnowac z plusa na podstawie zmiany regulaminu i przejsc do orange! TP a wlasciwie Orange robi to samo co Play
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: