Samsung jak co roku chwali się sprzedażą nowej serii swoich flagowców. W tym roku w komunikacie koreański producent napisał, że „smartfony z serii Galaxy S23 spotkały się z dużym zainteresowaniem konsumentów jeszcze w premierowej ofercie”.
Przedsprzedaż trwała od 1 do 16 lutego.
Samsung podaje, że na zakup w ramach oferty premierowej zdecydowało się niemal dwukrotnie więcej konsumentów niż podczas ubiegłorocznej przedsprzedaży serii Galaxy S22. Liczba sprzedanych smartfonów stanowi historycznie najwyższy wynik na naszym lokalnym rynku.
90% zamawiających skorzystało z oferty 2 x więcej pamięci.
Najbardziej zaskakującą informacją jest to, że największym zainteresowaniem w ramach oferty premierowej cieszył się model Galaxy S23 Ultra – ponad połowa zamawiających zdecydowała się na jego zakup. Był to model znacznie droższy od S23 i S23+.
Niestety trudno zweryfikować informacje producenta, bo nowe Samsungi były sprzedawane przez wiele kanałów sprzedaży. Można jednak przypuszczać, że ilościowo wolumeny nie były znaczące, bo w Polsce coraz mocniej konsumenci odczuwają kryzys i inflację.