Saatchi & Saatchi Poland jest autorem strategii oraz kreacji najnowszej kampanii reklamowej linii produktowej Era Biznes przygotowanej dla Polskiej Telefonii Cyfrowej. Działania reklamowe mają na celu poinformowanie o ofercie Era oraz promocję sprzedaży.
Grupą docelową kampanii są właściciele rozwijających się, liczących nie więcej niż 5 pracowników firm, w których minimalizacja kosztów jest zazwyczaj istotna.
Layout reklamy wykorzystany w kampanii opiera się na wykorzystaniu monety groszowej, jako wizualizacji nowej promocyjnej oferty Ery Biznes. Wizerunek grosza ma uzmysłowić odbiorcom kampanii, jak niskie są opłaty w ramach taryfy Era Biznes, dokładnie jeden grosz kosztuje minuta rozmowy z wybranym numerem w sieci Era. Wiarygodność przekazu podnosi załączona do reklam zamieszczonych w niektórych tytułach prasowych moneta jednogroszowa.
Kampania prowadzona jest na łamach prasy ogólnopolskiej i lokalnej, w radiu oraz w Internecie. Monety są dołączane do reklam Ery Biznes w Newsweeku, Wprost, Pulsie Biznesu i Gazecie Telewizyjnej.