Sąd uznał, że TP może świadczyć swoim klientom plan socjalny tp

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 60

Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznał, że Telekomunikacja Polska może świadczyć swoim klientom plan socjalny tp, zawierający ograniczenia w korzystaniu z usług innych operatorów.

SOKiK oddalił powództwo Stowarzyszenia Ochrony Praw Konsumentów Usług Telekomunikacyjnych. Uznał, że kwestionowane postanowienie regulaminu, w świetle którego zakazane było korzystanie z preselekcji w przypadku wyboru planu socjalnego tp, nie kształtuje uprawnień konsumenta w sposób sprzeczny z dobrymi obyczajami ani nie narusza interesu konsumentów.

Podobne orzeczenie zapadło niedawno przed sądem gospodarczym w sprawie z wniosku NOM dotyczącego domniemanego złamania ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wskutek ograniczenia preselekcji w planie socjalnym tp.

Również Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów podjął niedawno decyzje niestwierdzające praktyk monopolistycznych w postępowaniach z wniosków Tele2 i Stowarzyszenia na Rzecz Ochrony Praw Konsumentów Usług Telekomunikacyjnych. W obu sprawach zarzuty także dotyczyły braku preselekcji w planie socjalnym tp.

Opinie:

Opinie archiwalne (60):

Komentuj

Komentarze / 60

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-10-07 11:49
    Moim zdaniem to niesprawiedliwe. Dlaczego muszę płacić niebotyczne sumy za połączenia tylko dla tego, że chcę mieć niski abonament za telefon. Np. połączenie na komórki 2,53 za minutę!!! Nie mówiąc już o braku sekundowego naliczania! Zresztą wszystkie ceny w socjalce są nienormalne.
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-10-07 11:52
    A jeszcze na dodatek teraz nie można skorzystać z alternatywnego dostawcy usług żeby obniżyć (choć trochę) połączenia. No brawa się należą za tak mądrą decyzję!
    0
  • Users Avatars Mini
    Ktos pisze: 2006-10-07 11:58
    Bo jakbys rozumial znaczenie slowa socjalny to bys wiedzial. Abonament ten jest tani dla ludzi ktorzy musza odbierac rozmowy, masz tez kapital kilku wolnych i darmowych impuslow. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    ktos pisze: 2006-10-07 11:58
    Myslisz jak panowie z PIS jak wydymac kota za pomoca mlota.
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-10-07 12:02
    Ludzie którzy korzystają z socjaliki wybrali ją przedewszystkim po to, żeby miec niski abonament, a nie tylko po to, żeby odbierać połączenia. Telefon jest po to, żeby w miarę bez stresowo korzystać z niego w obie srony.
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-10-07 12:06
    A jeśli jest tak jak mówisz i to nie są działania nieuczciwe ze strony TP, to powiedz mi dlaczego kupując komórkę i korzystając z niskiego abonamentu nie masz tak niekorzystnych warunków jak w socjalce TP? Nawet w pre-paindzie płacisz taką samą cenę za połączenia, obojętnie czy załadujesz konto za 20 czy za 50 zł. A ceny, czy to w najniższym abonamencie czy też w pre-paindzie w sieci komórkowej są niższe.
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-10-07 12:10
    A co do PiS - nie utożsamiam się z żadną partią polityczną!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-10-07 13:22
    jojo - teraz to już bombę możesz podłożyć - zależy gdzie Ci pasuje - pod tepse, pod Są OKiK albo UOKiK ;-) Poza tym... Do taniego dzwonienia masz komórkę przecież - za te dwadzieścia parę złotych i dwie godziny spokojnie możesz wydzwonić ;-) Po co w ogóle gadać na ten temat?
    0
  • Users Avatars Mini
    frix pisze: 2006-10-07 13:44
    ktos*** a ty chcesz sprzedac kota czy mlot?
    0
  • Users Avatars Mini
    wojtekiki pisze: 2006-10-07 14:00
    moj kuzyn ma socjalny i zawsze dzwoni domnie z komorki. chce miec internet i nie moze
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-10-07 14:32
    "wlo" a na jaki temat mam gadać soro ten news jest poświęcony właśnie socjalce?
    0
  • Users Avatars Mini
    ajp pisze: 2006-10-07 14:35
    wreszcie wygrywa prawo i sprawiedliwosc a nie samowola glupich urzedasow niszczacych biznes!
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-10-07 14:41
    Zresztą piszemy tu chyba o tych, którzy korzystają z socjalnego. Nierozumiem tych co mają komórki - po co im jeszcze socjalka? Nie piszę tu o sobie, bo wiem, że dużo lepiej mieć komórę, a socjalka to porażka.
    0
  • Users Avatars Mini
    leon pisze: 2006-10-07 15:17
    ajp - ,, wygrywa prawo i sprawiedliwosc ,, co ty tu ... wygrywa monopolista a ludzie płacą jak za mokre zboże... dobrze że jest jeszcze netia ...
    0
  • Users Avatars Mini
    PiteR-1 pisze: 2006-10-07 15:17
    jak dla Mnie to socjalka byla na podtrzymanie lini i tyle :) teraz place 15zl niecale m-c i mam za darmo lokalne do wszystkich sieci hehe i tylko do tego teraz tez sluzy bo tak to wszystko to komik.
    0
  • Users Avatars Mini
    leon pisze: 2006-10-07 15:29
    ajp - ,, wygrywa prawo i sprawiedliwosc ,, co ty tu ... wygrywa monopolista a ludzie płacą jak za mokre zboże... dobrze że jest jeszcze netia ...
    0
  • Users Avatars Mini
    bart-xtreme pisze: 2006-10-07 15:46
    plan socjalny jest dla starszych osób, które tylko kilkanaście razy na miesiąc dzwonią gdzieś i to raczej na lokalne... i cena jest też odpowiednia, chcesz mieć tani abonament i możliwość kontaktu? płać więcej za rozmowy :P A zresztą w tym abonamencie nie można mieć neostrady, więc i tak żeby mieć ja musisz miec abo > 40 zł i w tych planach można już korzystać z preselekcji
    0
  • Users Avatars Mini
    kce pisze: 2006-10-07 19:31
    jojo: ale mają telefon z ery nie możesz wykonywać połączeń przez sieć ery przecież!!! a poza tym - zgadzam się, masz prawo doładować kwotą 30zł albo 100zł ale jedno przedłuża ważność konta o miesiąc a drugie o 3 miesiące! więc takie rozumowanie jest conajmniej nielogiczne!
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-10-07 20:03
    "kce" o co Ci chodzi? Mając telefon w Erze (konkretnie ja mam w TAK TAK-u) nie muszę się zastanawić nad tym, za czim pośrednictwem dzwonie. Wiem, że płacę mniej niż w socjalnym TP i nie rozglądam się za alternatywnym operatorem żeby zmniejszyć koszty połączeń.
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-10-07 20:09
    A jeżeli chodzi o kwoty doładowania, to tym, co napisałeś potwierdzasz jedynie, że lepiej jest korzystać z usług przedpłaconych. Obojętnie czy doładujesz konto za 20 zł na 1 miesiąc, czy za 50 zł na 3 miechy, to i tak wyjdzie Ci tanio albo bardzo tanio w porównaniu z TP Socjalnym. I tu masz rację Plan TP Socjalny jest NIE DO PORÓWNANIA z pre - paindem (szczegółnie z TAK TAK-iem Ery)!
    0
  • Users Avatars Mini
    olekskype pisze: 2006-10-07 22:47
    ***jojo no własnie - żeby jeszcze osoby starsze chciały wyp****ć telefony stacjonarne i przejść na Tak Taka na przykład:) bardziej by to sie im oplacało:)
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2006-10-08 03:09
    Ja mam odpowiednik socjalnego w dialogu właśnie po to, by utrzymać internet i czasem odebrać połączenie. Dzwonię z komórki "niedobrego i jakże drogiego operatora" plus GSM (to do Wlo ;) )
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2006-10-08 11:22
    Ja i tak ma tele mele (TP) tylko po to aby mieć neo. A szkoda bo mi wcale nie potrzebny fon w TP :-/
    0
  • Users Avatars Mini
    max pisze: 2006-10-08 22:40
    ludzie pieprzycie głupoty, każdy by chciał abonament za złotówkę i 1000 minut do wygadania i jeszcze bezpłatny internet (może kiedyś ;-) ) ja mam plan socjalny po co ? - po to, ze jak ma zadzwonić ktoś do mnie z telefonu stacjonarnego to na pewno go wyjdzie taniej niz z komórki na komórkę - po to, ze telefon jest i tak zablokowany na polaczenia wychodzące, bo mieszkanie jest wynajmowane i dlatego plan socjalny jest super i na pewno tepsa przewidziala go dla takich ludzi nara
    0
  • Users Avatars Mini
    max pisze: 2006-10-08 22:42
    a co do polityki to 7 października czyli wczoraj były wiece polityczne w wawie trzeba było tam poruszyć te tematy hi hi
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-10-09 11:29
    ****jojo - z palnem socjalnym jest tak jak pisze max, używają go ludzie nie dzwoniący więc porównywanie go z z czymkolwiek nie ma sensu !!!! nie ma co oczekiwać że ceny w planie socjalnym będą takie same jak w planie standartowym bo to by się równało ze znaczną obniżką abonamnetu co jest niemożliwe
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-10-09 13:04
    Ciekawe, moimi zdaniem nie macie racji. Sam osobiście znam kilkoro ludzi (fakt głównie starszych), którzy korzystają z tego planu żeby mieć tani kontakt z innymi. Czyli nie tylko żeby odbierać połączenia, bo też dzwonią do innych. Tylko jak to starzy ludzie - myślą, że niski abonament, to zaoszczędzą też na połączeniach, a tu niespodzianka! Dzwoniąc z socjaliki cena samych połączeń często przekracza cenę samego abonamentu!
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-10-09 13:08
    No i fakt, gdy zobaczą rachunek, to tak jak piszecie już tylko odbierają połączenia. Takie osoby nie przejdą na abonament za np. 50 dych, bo często ich na to nie stać. Komórki też nie kupią bo boją się, że nie będą potrafiły jej obsłużyć. Ci ludzie chcą po prostu tanio i wprosty sposób korzystać z telefonu, zarówno odbierając połaczenia, jak i dzwoniąc do kogoś.
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-10-09 13:10
    I ne mówmy, o tym, że każdy by chciał niewiadomo co. Bo to moim zdaniem jest głupota. Chodzi tylko o to, żeby ceny w socjalce też były rozsądne, np. takie jak ja mam w pre - paindzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-10-09 13:43
    ***jojo - ale świat nie jest taki jak byśmy chcieli !!!!!! skoro dana osoba nie ma pieniedzy na wyższy abonament to niech nie dzwoni. jest to przykre ale prawdziwe. tpsa nie obniży abonamentu bo pani x nie ma niego kasy. obniżka abonamnetu jest tylko możliwa jak rynek, konkurencja, wojna cenowa ją do tego zmuszą. jak na razie abonament w tpsa wynosi 50 zł czy to się komuś podoba czy nie. tpsa to firma akcyjna której celem jest osiąganie jak najwyższych przychodów a nie pomoc osobom z niskimi....
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-10-09 13:44
    dochodami bo to akurat jest w interesie państwa i planów socjalnych !!
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-10-09 16:46
    Czyli potwierdzasz tylko to o co i mi chodzi ceny TP są nie do przyjęcia! A tak przy okazjii "bartoldoo" i "max" - jesteście rzecznikami TP, a może tam pracujecie tylko boicie się oficjalnie do tego przyznać. Za wszelkoą cenę próbujecie usprawiedliwiać poczynania tego monopolisty.
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-10-09 16:51
    A nie naskakujcie na mnie, bo podobnie twierdzi kilka milionów innych osób, które miały z TP do czynienia. Czy wszystkie te osoby też uważacie za głupków i naiwniaków...? Napewno niektóre z nich są mądrzejsze od was! Zrzesztą nawet UKE naciska na tepsę, żeby wrezszcie obniżyła ceny. Czy uważacie, że wszyscy ci ludzie, którzy nie chcą DARMOWYCH, jak to niektórzy piszą, ale tanich i normalnych cen - to głupki i naiwniaki?
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-10-09 17:11
    Twierdzisz "bartoldoo", że jak będzie konkurencja to coś się w TP zmieni. Masz rację, ale właśnie na polu konkurencji TP nie dopisuje. Właśnie tym, że blokuje uczciwą konkurencję, potwierdza tylko, że nie zależy jej na klientach. Piszesz, że jak niestać kogoś, to niech nie dzwoni: TO PO CO DO CH.... JEST TP???. Jak by mi coś takiego powiedzieli w którejś z sieci komórkowych, to bym ich cmoknął w sam środek i powiedział pa pa! Dlatego też właśnie opuściłem szanowaną TP!
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-10-09 17:19
    ***jojo - ty mylisz pojęcia. opisując dany komentarz opisujesz całą firmę ( w tym momencie tpsa) i piszesz swoje żale i fantazje na ten temat ( to samo robiłeś przy heya i ich pakietach) a jak już Ci brak argumentów zaczynasz innych obrażać !! ja nie jestem pracownikiem tpsy tylko opisuje danego newsa i staram się to robić obiektywnie, a Ty opisujesz swoje fantazje które nie mają prawa bytu przy obecnych zależnościach na rynku telekomunikacyjnym. wydaje mi się że brak Ci zwyczajnie wiedzy.....
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-10-09 17:21
    na ten temat i dlatego tak Cie dziwią zależności panujące na tym rynku. na pewno tpsa jest zdruzgotana tym że od nich odszedłeś, ja też to zrobiłem bo operator dał mi ciekawszą opcje ale to nie ma nic wspólnego z planem socjalnym o którym tu mowa
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-10-09 17:42
    Kto tu kogo obraża! Jak zwykle to Ty pierwszy czepiasz się moich komentarzy, a nie ja Twoich. Następnie twierdzisz, że ludzie piszą głupoty. Nie opisuje całej firmy, tylko konkretną jej ofertę. Czy Ty wiesz co piszesz, TO NIE SĄ MOJE ŻALE I FANTAZJE, bo nie tylko ja mam taką opinię na ten temat. A skoro tego nie widzisz, to znaczy, że właśnie Ty ni dokładnie wszystko czytasz. Widzę, że jedynie Ty się na wszystkim zanasz, a osoby które mają odmienną opinie są według Ciebie głupie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gloochy pisze: 2006-10-09 17:46
    tu akurat popieram TPSA - podpisujac umowe znasz zasady - nie pododba sie to nie podpisuj. Placzisz nizszy abonament ale za to placisz wiecej za polaczenia. Zanim podpiszesz umowe jeden z drugim najpierw przelicz co ci sie bardziej oplaca i przemysl 2 razy zamiast pozniej plakac jaka to TPSA jest niedobra - za drogo Ci? to wez albo inny plan albo dzwon z budki...a jak uwazasz ze komorki sa tansze to kup komorke i nie marudz pozniej...ludzie - czytajcie co podpisujecie zamiast narzekac !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-10-09 17:51
    A skoro według Ciebie przy obecnych zależnościach na rynku telekomunikacyjnym wszystko jest w porządku i nikt nie ma prawa, chociażby w takich komentarzach domagać się obniżki cen połączeń, to Ty też nie komentuj! Ty masz prawo komentować co twoim zdaniem jest słuszne, więc pozwól żeby inni też komentowali, to co ich zdaniem jest słuszne. I piszę Ci jeszcze raz nie czepiaj się mnie, bo nie tylko ja tak uważam ale też wiele innych osób.
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-10-09 17:52
    I skończmy ten temat "bartoldoo"! Nie mam ochoty się z Tobą spierać.
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-10-09 17:54
    A co do tepsy, to mam gdzieś czy są zdruzgotani, czy może zadowoleni moim odejściem i nie tylko moim, bo setek innych osób też.
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-10-09 20:29
    A "bartoldoo" nie odpowiedziałeś na moje pytanie: Czy wszyscy niezadowoleni z cen TP (także planu Socjalnego), czyli spora rzesza ludzi i UKE są naiwni i głupi. Bo z tego co piszesz, mają podobne zdanie do mojego - czyli się nie znają. Tylko prosze odpowiedz konkretnie. BEZ KOLEJNEGO NAJEŻDŻANIA NA MNIE i innych swoich przeciwników!
    0
  • Users Avatars Mini
    max pisze: 2006-10-09 23:12
    Panowie wyluzujcie. wracając do tematu to ludzie nie czytają umów sugerują sie informacjami sprzedającego, który ma jakis koszyk sprzedażowy i wciska co sie da żeby wyrobić plan. jojo masz rację ceny powinny być niskie bądź niższe, ale na to musimy poczekac. niech będzie 200 operatorów to ceny będą niższe. zresztą jeszcze tak niedawno minuta w GSM kosztowała 2 zł a dziś średnio 50 gr. trzeba czekać, bo cierpliwość popłaca z korzyścia dla nas KLIENTÓW.
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-10-09 23:45
    I właśnie o to mi chodzi "max". Masz całkowitą rację. Wiem, że trzeba poczekać na większą konkurencję, więc chociaż swoją opinią na GOL-u chcę się przeciwstawić niesprwiedliwym cenom jakie serwuje monopolista TP.
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-10-09 23:49
    Niektórzy po prostu, tak jak "bartoldoo" uważają, że np. naliczanie impulsowe, zamiast sekundowego (które zresztą jest standardem od dawna), czy cena za połączenia na komórki (2,53!) to normalne w dzisiejszych czasach. A ci co chcą żeby to poprawić ZA DUŻO WYMAGAJĄ (śmiech na sali). Ja 3 lata temu dzwoniąc z pre-paindowej komórki na komórkę innego operatora płaciłem ponad dwukrotnie mniej!
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2006-10-10 01:31
    Moze TP powinna swiadczyc Uzytkownikom prywatnie (nie tylko publicznie) uslugi typu pre-paid. Mysle ze cieszyloby sie to sporym zainteresowaniem... w kazdym domu 'budka' telefoniczna
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-10-10 10:30
    jojo - a co ma kwota za połączenia do ceny abonamentu? Znam ludzi mających abonamenty (pakiety kwotowe) za 200 czy 300 zł a płacą za telkefon 800 albo 1000 zł. Zawsze przekracza kwota za połączenia kwotę za abonament. I co? I nic... Jeśli ktoś tak głupio myśli, to już jego problem. Jeśli tak myśli człowiek podobno doświadczony życiowo - tym gorzej ;-) Że w błąd ktoś kogoś wprowadza? Nie sądzę - ceny usług są WIADOME!! A jak kogoś to nie inyteresuje - jego problem...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-10-10 10:35
    jojo - a ludzi niezadowolonych planem socjalnym zapytaj lepiej - po cholerę go brali skoro teraz są niezadowoleni? Trzeba było czytać co się nierze zanim się wzięło ;-) Zresztą - zawsze można zmienić... Prolem, że nie na stary dobry standardowy... No ale takich głupków jak ja, którzy płacą kompletnie za nic 35 zł netto plus 3 zł CLIP już niewielu chyba pozostało? Pieprzyć, że "trzeba" to pieprzą od dawna - jesteś za? To zamiast pieprzyć zrób coś. Po prostu - zrób coś.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-10-10 10:38
    Nikt nikomu nie każe płacić 2,50 za połączenie z komórkami przecież - wypowiedzenie umowy tepsie nic nie kosztuje a kupno pre-paida, czy nawet, dla starszych tej usługi Plusa Dom Plus, daje znakomite korzyści w stosunku do oferty tepsy... Powiedz - dlaczego ludzie nie "zagłosują" nogami? Dlaczego nie pójdą wypowiedzieć umowy? Musisz to ludziom uświadomić, że nie są wcale głupi, że tylko popełnaiją olbrzymi błąd płacąc tepsie 2,50 za minutę połączenia na komórki! A może to zadanie tepsy jest?
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-10-10 15:06
    Wiesz "wlo" gdy by to było takie proste. Fakt nikt nie karze ludziom, korzystać z socjalki, a nawet z usług TP. Sam próbuje przekonywać znajomych do zrezygnowania z usług tej firmy. Niestety nic oprócz przekonywania (z różnym skutkiem) i wyrażania swojego niezadowolenia na GOL-u nie mogę zrobić! A ja nie najeżsżam teraz na plan TP socjalny beż powodu (dla zdobycia kilku punktów na GOL-u), ja po prostu znam ludzi z mojego otoczenia, którzy korzystają z socjalki i tracą na tym , a boją się zmian.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-10-10 15:27
    To - jak mówiłem - nie nasz problem ;-) Wg mnie pozbywanie się telefonu stacjonarnego w wielu przypadkach to pomysł... chory po prostu. Dowodem na to są właśnie reakcje baaardzo wielu moich znajomych. Co z tego, że każdy ma komórkę? Co z tego, że mają nawet różne sieci żeby mieć taniej (lubią "żonglować" - ich sprawa), skoro sami muszą wszędzie dzwonić bo mało kto teraz do nich dzwoni? Jaki interes? Żaden - strata nawet ;-) Teraz już standardowego nie dostaną za 35 zł netto... Próżne żale...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-10-10 15:28
    Pewnie, że to nie jest proste. Dlatego ja uważam, że każdy sam powinien zdecydować i każdy późiej do siebie powinien mieć pretensje za źle podjętą decyzję.
    0
  • Users Avatars Mini
    max pisze: 2006-10-10 22:56
    pół zartem pół serio, ja jestem bardzo zadowolony z planu socjalnego bo moja mamusia kupiła abonament darmowe minuty i weekendy i rozmawiamy non stop ZA DARMO, super nie, hi hi
    0
  • Users Avatars Mini
    max pisze: 2006-10-10 22:58
    i co jest z ta oranzada raz moj host jest numerkiem raz numerkiem i literka o co tu chodzi, czyli nie mozna mnie namieżyc
    0
  • Users Avatars Mini
    mach pisze: 2006-10-11 15:40
    @ wlo - mylisz sie :) Zrezygnowalem z uslug TP juz kilka lat temu i nie zaluje. Stalo sie tak dlatego ze w domu bylo wiecej komorek niz mieszkancow i stacjonarnego praktycznie nikt nie uzywal a abo placic trzeba i byly to pieniadze wyrzucane po prostu w bloto. Co do dzwonienia - prawie wszyscy teraz maja komorki i nie odczuwam zeby ilosc przychodzacych do mnie rozmow zmalala, a do dluzszych pogaduszek pomiedzy bliskimi osobami w kazdej juz chyba sieci sa odpowiednie oferty po kilkanascie gr/min.
    0
  • Users Avatars Mini
    robbi pisze: 2006-10-11 22:19
    jojo, nie 'pre-paind' a 'pre-PAID'. to 'n' jest tam zupelnie niepotrzebne. pozdrowka!
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-10-11 22:58
    Dzięki za uwagi, wezme je sobie do serca. (;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2006-10-12 21:30
    *** wlo - '... No ale takich głupków jak ja, którzy płacą kompletnie za nic 35 zł netto plus 3 zł CLIP już niewielu chyba pozostało? ... ' - czyzby koniecznosc posiadania 'faksu' ? Osobiscie korzystam z uslugi Fax2Mail (przedplacona telefonia internetowa z publicznym numerem - Inotel). Odebrane maile dostaje jako PDF na poczte - mozna wielokrotnie drukowac i nic nie 'zolknie', a wysylam PDF / TIFF (PDF z OpenOffice, TIFF ze skanera). Rozwiazanie dostepne 'wszedzie' gdzie mam internet :)
    0
  • Users Avatars Mini
    abc pisze: 2006-10-14 22:47
    Abonament socjalny + Netia Callback - internet, co prawda wdzwaniany, ale przynajmniej za w miarę przyzwoitą cenę!!
    0
  • Users Avatars Mini
    jass pisze: 2006-11-09 00:17
    A ja posiadam abonament socjalny i do tego ustawioną preselekcję na NOM i mysle że to jest jeden z lepszych układów na polskim rynku telefoni stacjonarnej :)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: