Regulamin promocji "SAGEM I MOTOROLA" w sieci Plus GSM:
1. Promocja "SAGEM I MOTOROLA" obejmuje osoby, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Klientem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A." i jednocześnie kupią w Polkomtel S.A. lub u Autoryzowanego Przedstawiciela Plus GSM aparat telefoniczny w cenie promocyjnej.
2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi:
a) 50,00 zł (61,00 zł brutto) w przypadku zawarcia Umowy i wyboru jednej z taryf: Czasami 10, Czasami 30, Często 15, Non Stop 15,
b) 15,00 zł (18,30 zł brutto) w przypadku zawarcia Umowy i wyboru jednej z taryf: Czasami 150, Często 50, Często 100, Często 150, Non Stop 50, Non Stop 100, Non Stop 150, Non Stop 300.
3. Opłata aktywacyjna w wysokości określonej w pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym.
4. Aparaty telefoniczne oferowane przez Polkomtel S.A. lub Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM po cenie promocyjnej stanowią niepodzielne Zestawy z kartami SIM i samodzielnie nie są przedmiotem Promocji.
5. Promocyjna cena w zł aparatów telefonicznych oferowanych w Promocji "SAGEM I MOTOROLA" wchodzących w skład Zestawów wynosi odpowiednio:
Zestaw | Model aparatu telefonicznego | Cena w zł przy zawarciu Umowy i wyborze taryfy: Czasami 10, | Cena w zł przy zawarciu Umowy i wyborze jednej z taryf: Czasami 30,Często 15,Non Stop 15 | Cena w zł przy zawarciu Umowy i wyborze jednej z taryf: Czasami 150, Często 50,Często 100, Często 150,Non Stop 50, Non Stop 100,Non Stop 150, Non Stop 300, |
Zestaw 1 | Sagem myX-5m | 1,00 (1,22 brutto) | 1,00 (1,22 brutto) | 1,00 (1,22 brutto) |
Zestaw 2 | Motorola C350 | 49,00 (59,78 brutto) | 1,00 (1,22 brutto) | 1,00 (1,22 brutto) |
6. Promocja "SAGEM I MOTOROLA" trwa od 21 maja 2003 i jest ograniczona liczbą Zestawów. Promocja kończy się z chwilą wyczerpania liczby Zestawów, jednakże nie później niż 15 czerwca 2003 roku.
7. Do wzięcia udziału w Promocji "SAGEM I MOTOROLA" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Klienta, oprócz wymienionych w pkt.1.
8. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji "SAGEM I MOTOROLA":
a) w miejsce Klienta nie może wstąpić osoba trzecia,
b) Klient nie może zawiesić świadczenia usług,
c) Klient nie może rozwiązać Umowy.
9. Klient nabywający Zestaw w Promocji "SAGEM I MOTOROLA" może wybrać jedną z taryf dostępnych w planach taryfowych: Czasami, Często, Non Stop zgodnie ze specyfikacją poszczególnych Zestawów, określonych w pkt. 5. Regulaminu Promocji "SAGEM I MOTOROLA".
10. W Promocji "SAGEM I MOTOROLA" w planach taryfowych: Czasami, Często i Non Stop minuty wliczone w abonament oraz SMS'y w planie taryfowym Czasami wliczone w abonament mają, przez 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM, funkcjonalność "Przechodzenia pakietów". Oznacza to, że niewykorzystane minuty i SMS'y w bieżącym okresie rozliczeniowym mogą zostać wykorzystane w kolejnych 6 okresach rozliczeniowych. Jako pierwsze w danym okresie rozliczeniowym wykorzystywane są minuty i SMS niewykorzystane w poprzednich okresach rozliczeniowych.
11. W taryfach w planie taryfowym Czasami minuty z poprzednich okresów rozliczeniowych mogą zostać wykorzystane na połączenia poza godzinami szczytu, w weekendy i w nocy. W taryfach w planach taryfowych Często i Non Stop minuty z poprzednich okresów mogą być wykorzystywane bez względu na porę dnia.
12. Niewykorzystane minuty i/lub SMS, o których mowa w pkt. 10 Regulaminu Promocji "SAGEM I MOTOROLA" z poprzednich okresów rozliczeniowych mogą być wykorzystywane w kolejnych okresach rozliczeniowych analogicznie jak minuty i SMS wliczone w abonament, z zastrzeżeniem treści pkt. 13 i 14 Regulaminu Promocji "SAGEM I MOTOROLA".
13. Jeśli niewykorzystane minuty i/lub SMS'y, o których mowa w pkt. 10 Regulaminu Promocji "SAGEM I MOTOROLA" z danego okresu rozliczeniowego nie zostaną wykorzystane w ciągu kolejnych 6 okresów rozliczeniowych, wówczas przepadają. Po tym jak przepadną, Klient nie może rościć prawa o zwrot ekwiwalentu pieniężnego za utracone minuty i/lub SMS'y a także nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracone minuty i/lub SMS'y.
14. Jakakolwiek zmiana taryfy w okresie 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM przez Klienta, powoduje, iż niewykorzystane minuty i/lub SMS, o których mowa w pkt. 10, przepadają. W tych okolicznościach funkcjonalność "Przechodzenia pakietów" dla tego Klienta, o której mowa w pkt. 10 Regulaminu Promocji "SAGEM I MOTOROLA" nie jest już dostępna.
15. Po dwunastu miesiącach od dnia aktywacji karty SIM minuty i/lub SMS, o których mowa w pkt. 10 Regulaminu Promocji "SAGEM I MOTOROLA", nie mają funkcjonalności "Przechodzenia pakietów" i wszystkie niewykorzystane minuty i/lub SMS wliczone w abonament po dwunastu miesiącach od dnia aktywacji karty SIM, przepadają. Po tym jak przepadną, Klient nie może rościć prawa o zwrot ekwiwalentu pieniężnego lub jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracone minuty.
16. W okresie rozliczeniowym, w którym upłynie 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM, minuty oraz w przypadku taryf Czasami również SMS wliczone w abonament, w okresie promocyjnym i po okresie promocyjnym są naliczane osobno, proporcjonalnie do liczby dni. Oznacza to, że niewykorzystane minuty za część okresu rozliczeniowego w którym trwała promocja nie przechodzą na okres po promocji.
17. Klient który zakupił Zestaw w Promocji "SAGEM I MOTOROLA" nie może w ciągu 6 miesięcy od daty aktywacji karty SIM zmienić taryfy na taryfę o niższej lub równej opłacie abonamentowej.
18. Klient nabywający Zestaw promocyjny w Promocji "SAGEM I MOTOROLA", może na zasadach promocyjnych uruchomić "Strefę Plus". Szczegółowe informacje na temat zasad uruchomienia i działania "Strefy Plus" zawiera Regulamin promocji "Strefa Plus II".
19. Jeżeli Klient dokona aktywacji w taryfie wybranej z planów taryfowych Czasami, Często lub Non Stop, a aktywacja ta nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas liczba minut, a w przypadku planów taryfowych Czasami także SMS, wliczonych w abonament w danym planie taryfowym, zgodnie z obowiązującym Cennikiem usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM, w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca tego okresu rozliczeniowego.
20. W Promocji "SAGEM I MOTOROLA", oferowane są karty wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty standardowe umożliwiające bezpłatny wybór dostępnego numeru telefonu. W przypadku, gdy klient wyrazi chęć zmiany numeru przydzielonego do karty wstępnie aktywowanej na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata wynosi 50 złotych + 22 VAT. Kwotą tą Klient zostanie obciążony w najbliższym rachunku za usługi telekomunikacyjne.
21. W przypadku utraty aparatu telefonicznego oraz karty SIM, nabytych w ramach Promocji "SAGEM I MOTOROLA", przed upływem 24 miesięcy od daty zawarcia Umowy, Klient zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
22. Klient powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty telefonu wraz z kartą SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 50,00 zł (61,00 zł brutto).
23. W przypadku nie podjęcia działań określonych powyżej, a zwłaszcza w pkt. 22, działania Klienta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w pkt. 24 Regulaminu Promocji "SAGEM I MOTOROLA".
24. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Klienta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Klientowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w pkt. 8 niniejszego Regulaminu, jej rozwiązania przez Klienta lub zaprzestania korzystania z usług albo spowodowania rozwiązania Umowy z winy Klienta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 650,00 zł.
25. Nie podlega rygorom określonym w pkt. 24 rozwiązanie Umowy przez Klienta w przypadku zmiany cennika usług telekomunikacyjnych sieci Plus GSM skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Klienta usługi.
26. Oferowany w Zestawie aparat telefoniczny posiada blokadę karty SIM (SIM Lock) i może działać wyłącznie z kartą sieci Plus GSM.
27. Blokada może zostać usunięta we wszystkich Salonach Firmowych Plus GSM po zgłoszeniu telefonicznie lub osobiście chęci usunięcia blokady. Przy zgłoszeniu chęci usunięcia blokady należy wyrazić zgodę na przedstawione poniżej warunki usunięcia blokady oraz podać typ i numer IMEI telefonu. W ciągu 14 dni Klient zostanie powiadomiony przez pracownika Salonu o terminie wykonania operacji. Blokada zostanie usunięta po zgłoszeniu się osobiście do Salonu z telefonem, który ma zostać odblokowany.
28. Polkomtel S.A. informuje, że w przypadku usunięcia blokady w ciągu 24 miesięcy od daty aktywacji w sieci Plus GSM, za czynność tę zostanie pobrana opłata w wysokości 500,00 zł (610,00 zł brutto).
29. W przypadku usunięcia blokady aparatu telefonicznego z pominięciem zasad określonych w pkt. 26 Klient traci prawo do bezpłatnej obsługi serwisowej aparatu telefonicznego w ramach gwarancji rękojmi lub uprawnień z tytułu niezgodności z umową.
30. Promocja "SAGEM I MOTOROLA" nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. w czasie trwania niniejszej Promocji.
31. Klient biorący udział w Promocji "SAGEM I MOTOROLA" nie może, w zamian oferowanego Zestawu, żądać innego rodzaju aparatu telefonicznego lub usługi.
32. Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji "SAGEM I MOTOROLA" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.
Cena wymienionych w pkt. 5 aparatów telefonicznych, oferowanych na zasadach ogólnych wynosi odpowiednio:
Model aparatu telefonicznego | Cena w zł aparatu telefonicznego oferowanego na zasadach ogólnych |
Sagem myX-5m | 699,00 (852,78 brutto) |
Motorola C350 | 899,00 (1096,78 brutto) |
33. Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych wynosi 100,00 zł (122,00 zł brutto).
34. Klient zobowiązuje się do informowania Polkomtel S.A. o stosowaniu urządzeń FCT "Fixeed Cellular Terminal" (adapter GSM, urządzenie zapewniające dostęp do sieci GSM z terminali stacjonarnych lub też central PBX), w których wykorzystane będą karty SIM działające w sieci Plus GSM.
35. Klient zobowiązuje się do przekazania Polkomtel S.A. pełnego zakresu numeracji wewnętrznej centrali PBX "Private Branch Exchange" (centrala abonencka umożliwiająca łączność wewnętrzną w biurze z możliwością realizacji połączeń do i z innych sieci) wraz z dokumentami potwierdzającymi prawo do numeracji, z której będą pochodziły połączenia realizowane za pośrednictwem urządzeń FCT.
36. Klient nie ma prawa za pomocą kart SIM, działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych.
37. Polkomtel S.A. ma prawo do wypowiedzenia Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Klienta z zobowiązań określonych w pkt. 34 - 36, co nie wyłącza możliwości skorzystania przez Polkomtel S.A. z uprawnień określonych w pkt. 24.