Sagem Communication Poland rozpoczyna kampanię reklamową. Akcja ma na celu promocję najnowszego modelu telefonu Sagem my411X oraz zwiększenie rozpoznawalności marki. Intensywne działania komunikacyjne Sagema trwać będą od czerwca do września i obejmą rozgłośnie radiowe, prasę, Internet oraz reklamę na stołecznych autobusach.
"Sagem obecny jest w Polsce od pięciu lat. W tym czasie nasza oferta zmieniała się zgodnie z trendami, które obserwować można było na rynku" - wspomina Grzegorz Gierejko, Managing Director Eastern Europe w firmie Sagem.
"Planując strategię działań komunikacyjnych wzięliśmy pod uwagę media, które pozwolą nam dotrzeć do ludzi młodych, niezależnych, ceniących indywidualny styl. Dlatego zdecydowaliśmy się na kampanię reklamową w Antyradiu i sponsoring Antylisty, flagowego programu stacji. Zależało nam na tym, aby akcja promocyjna Sagema była interaktywna, by jej odbiorcy mogli na nią w twórczy sposób odpowiedzieć. Stąd pomysł organizacji konkursów fotograficznych w prasie branżowej, lokalnej oraz Internecie" - komentuje Anna Sanocka, która odpowiada za PR w firmie Sagem.
Uzupełnieniem działań komunikacyjnych jest kampania reklamowa na stołecznych autobusach, która ma na celu zwiększenie świadomości i rozpoznawalności marki oraz promocję najnowszego modelu telefonu Sagem.