Na razie nie znamy dokładnego adresu sklepu, ale można się spodziewać, że będzie on działał w jednym z kilku dużych warszawskich centrów handlowych.
Yanmin Wang, szef regionu CEE&Nordic podał, że Polska jest obecnie nr 5 w Europie pod względem wartości sprzedaży.
Dorota Haller, szefowa marketingu w polskim Huawei, pochwaliła się natomiast kolejną kampanią reklamową typu 360. Tym razem promowana będzie najniższa półka, czyli odświeżona seria Y 2018. Jeszcze kilka lat temu seria Y miała być powoli "uśmiercona", a Huawei miał skupić się na segmencie średniej i najwyższej półki. Jak powiedział nam Yanmin Wang, ostatnio kolejny raz zmieniła się strategia i teraz seria Y jest ważnym elementem walki o rynkowe udziały. Na tych telefonach marże są mikroskopijne lub nawet Huawei na nich w ogóle nie zarabia.
Po serii flagowców, chcemy dostarczyć konsumentom więcej modeli ze środkowej półki. Seria Y to propozycja smartfonów z zaawansowaną technologią w bardzo atrakcyjnych cenach. Potrzebujemy ich w swojej ofercie i wiemy, że jest znaczący popyt na te modele – powiedział Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający Huawei CBG Polska.
Robimy coś, czego wcześniej nie było, ruszamy z kampanią ATL produktów, które nie są flagowcami. Wcześniej nie komunikowaliśmy w takiej skali produktów z tej kategorii, to element zmiany strategii marketingowej. Nie ma w tej kampanii naszego ambasadora Roberta Lewandowskiego - dodała Haller.