Sami Swoi nadal najtańsi wewnątrz sieci

Newsy
Opinie: 255

Sami Swoi zapowiada nową promocję połączeń. Raczej nie ma szans na przedłużenie promocji całkowicie bezpłatnych połączeń wewnątrz sieci. Sami Swoi chce pozostać jednak cenowym liderem w tym segmencie rozmów i od 1 listopada najprawdopodobniej zaproponuje stawkę 27 groszy za minutę połączenia do wszystkich użytkowników Sami Swoi.

Polkomtel do końca roku chce pozyskać pół miliona klientów Sami Swoi. Obecnie do wybranych użytkowników tej usługi wysyłane są kurierem kolejne zestawy (maksymalnie trzy, każdy w cenie 1 zł netto).

Opinie:

Opinie archiwalne (255):

Komentuj

Komentarze / 255

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    pir pisze: 2004-10-25 19:03
    Coś nowego dla rolników:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    snake pisze: 2004-10-25 19:04
    Sami Swoi walcza, ale ja obstawiam, że do końca roku nie beda mieli pól miliona. No chyba, że będą liczyć sprzedane i rozdane startery, a nie faktyczny stan użytkowników!!! Oby tylko nie odbiło się to na klijentach abonamentowych w Plus-ie!!! Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    westbam pisze: 2004-10-25 19:22
    ale jaja-i oni myślą że owym 27gr zdobędą rynek???chyba ze na zewnątrz bedą połączenia za 60gr.to mają szanse na owe pół miliona!!a tak to niech sie pocałują w nos!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-25 19:22
    snake - system dokładnie taki jak w Heyah... W omencie osiągania miliona, sądzę, że co najmniej 10% kart z wcześniejszych aktywacji już było definitywnie odłożonych. Ja np. Nadal nie mam żadnego numeru Heyah w książce :-) Jedyne dwa jakiem miałem, ich właściciele traktowali jako testy. Wśród nich obaj są użytkownikamimi GOL-a...
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-25 19:36
    ***wlo: a ja sie z Tobą zupełnie nie zgadzam - własnie moi znajomi z Łodzi, którzy kompletnie nie mają z telefonią nic wspólnego Heyaha maltretują niemożebnie:) Ja już mam pokaźną ilość wpisów Heyahowych w książce, bo żonki koleżanki też zaczęły się na to przerzucać. Oczywiście dużą konkurencją okazał się tu TakTak - zwłaszcza z możliwością zachowania numeru:)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-25 19:39
    A Sami Swoi dla mnei od początku było źle zaplanowane - weszło za późno, z niewłaściwym targetem, źle jest reklamowane. Ale jak już wielokrotnie podkreślałem: skoro nie należę do tzw. grupy docelowej to ciężko mi jest to określić. (chociaż z drugiej strony do grupy docelowej Heyah też nie należę a spróbowałem i to z pozytywnym efektem:))))
    0
  • Users Avatars Mini
    ichtios pisze: 2004-10-25 19:39
    "...od 1 listopada najprawdopodobniej zaproponuje stawkę 27 groszy za minutę..." - już nie "najprawdopodobniej", tylko oficjalnie - taki jest komunikat na stronie ss
    0
  • Users Avatars Mini
    PawL pisze: 2004-10-25 19:40
    to jest tak wiejskie ze mozna sie pozygac . to bylo by sopx jak by mialo inne reklamy i inna nazwe ! wiocha az sianio wylazi z bytow !
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-25 19:41
    BYć może że 27 groszy (netto? brutto?) zachęci ludzi do korzystania z tego, ale skoro nie zdołało ich zachęcić do Samych Swoich rozmawianie za darmo, to czy tym razem się uda? Jeśli będzie to promowane jako czasowa promocja - to moim zdaniem na pewno nie - jeśli jako taryfa stała - może, ale też bez przesady.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyrol pisze: 2004-10-25 19:51
    Nikt tego nie kupi z powodu wiesniackiej nazwy i tyle. Wstyd jak cholera. Z moich kumpli nikt tego nie ma bo by wiedzieli że go wszyscy wyśmieją. A po drugie to sie wogule nie opłaca.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-25 19:53
    locco - w czym się nie zgadzasz? w tym, że nie mam pozycji Heyah w książce? nie musisz się zgadzać - ja po prostu nie mam. PawL - wiesz... ja BMW sobie nie kupię, mimo, że mi się podobają... wielkomiejską wiochą mi leci to auto... i te złote rysy na drzwiach...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-25 19:54
    Tyrol - no rzeczywiście się nie opłaca... 27 groszy... ale dla zasady nie korzystaj :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tbc pisze: 2004-10-25 19:57
    walcie się wstrętne ryje z MIASTA co widać nadęte , marudne members
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-25 19:57
    ***wlo: no przecież nie chodzi o to, że się nie zgadzam, że masz w książce tyle a tyle numerów Heyah tylko z wniosku, który można sobie wyciągnąć czytając Twój komentarz:) Bo przecież czegoś miał on dowodzić? Czy może się mylę i zrobiłem Ci nadinterpretację?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-25 19:58
    Znowu czuję pod newsem będzie spora ilośc komentarzy, że tak, że owak i siak... Ale wieś więc nie dla mnie, nawet jeśli tanio... Dojdzie zaraz pewnie argument, że w strefie biurowej przecież jest taniej, albo jeszcze w jakimś wybranym numerze - 1% ceny taryfowej :-) Będzie ubaw przyczytaniu :-) Szkoda, że mam mało czasu ostatnio.
    0
  • Users Avatars Mini
    snake pisze: 2004-10-25 20:00
    wlo*** Tak było nie tylko z liczbą Heyah, ale również z liczbą użtwanych POP-ów!!! Ale nikt nie sprawdza operatorów, którzy mogą manipulować liczbą aktywnych kart na rynku, więc nie zdziwię się jak Sami Swoi ogłosi, że osiągnęła na koniec roku pół miliona użytkowników!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-25 20:00
    locco - no ja pisalem o ilości kilentów usługi w ogóle i sposobie ich liczenia a Ty mówisz, że się nie zgadzasz i piszesz o tym ile to kto ma numerów w książce...
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-25 20:03
    ***wlo: ale to Ty zacząłeś o tym pisać:) No nie ważne - chodzi mi o to, co już wielokrotnie podkreślałem - w Heyah był efekt nowości, wielki rozmach, huk z jakim wchodziła, z czasem okazało się że na dalsze obniżki w Heyah też można liczyć, więc tym bardziej pozytywnie to wyszło. Natomiast start Sami Swoi wypadł blado, reklamy są takie jak telegrosika i innych tego typu usług, moim zdaniem oferta, która może i jest dobra została błędnie na rynek wprowadzona...
    0
  • Users Avatars Mini
    snake pisze: 2004-10-25 20:05
    wlo*** Ja osobiście przywykłem do krytyki na GOL-u, ale jeżeli krytka ma podstawy i mocne argumenty to czemu nie!!! Dla mnie stawka 27 gr w sieci SS do bardzo korzystna cenna, ale kiepskie reklamy i spóźniony start tej usługi na rynku to duże minusy. A teraz próbują to nadrobiś, byle z korzyścią dla abonentów!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Tas pisze: 2004-10-25 20:07
    Szkoda że nie będzie darmowych rozmów do wybranych numerów. Gdyby tak było mogli by liczyć na parę aktywacji (dokonanych osobiście przeze mnie) ale w tym przypadku chyba muszę wziąść numer w erze z najtańszym abo i wybranym numerem za grosz żeby z moją kochaną rozmawiać. Z tego co pamietam to w popie też mieli coś takiego zrobić we wrześniu - wybrany numer za darmo (tzn za ok 4 zł). I jeszcze jedna ważna sprawa - nie ma bramki SMS w necie :( Nie sądzę żeby mieli 0,5 mln
    0
  • Users Avatars Mini
    Marcoss pisze: 2004-10-25 20:07
    Czesc, REWELACJA w PLUSIE Ericsson K700 jest dla zwyklego zjadacza chleba za 250 zl. No super telefon za super cene.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-25 20:14
    snake - no ja przed chwilą poinformowałem dwie osoby i już są one skłonne zrezygnować z abonamentów,, jeśliby tak miało być - a aktywowaliby po 3 muery każdy. Jeśli ktoś w sieci dzwoni i nie potrzebuje usług dodatkowych (w sumie Heyach nic nie oferuje takiego extra) to naprawdę to najlepsza oferta. Kwestią, na rozstrzygnięcie której musimy poczekać będzie to, czy to promocja okresowa będzie czy zmiana cennika...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-25 20:15
    To zaczyna się kolejna jałowa dyskusja.
    0
  • Users Avatars Mini
    Popint pisze: 2004-10-25 20:17
    A ja uważam, że oferta Samych Swoich będzie bardzo dobra, 27 gorszy to super stawka, już teraz do innych sieci jest 84 grosze (tyle samo co w Heyah czy Popie - nie będziemy się kłucić o 4 grosze przy rozliczaniu sekundowym), i obniżone ceny smsów do 24 groszy. Czyż nie piękna oferta? Przechodzę do SS! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Zenek pisze: 2004-10-25 20:27
    Zapewne Heyah odpowie na te oferte i wszystko bedzie \"po staremu\"
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-25 20:38
    Grzegorz_Z: Chłopaki z Ery już się popłakali z żalu. Taaaaakiego klienta mogą stracić. Już pewnie nowe taryfy dla Ciebie piszą....:)
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-25 20:41
    Zenek: Heyah pewnie nie odpowie. To inny sektor klientów. Heyah to usługa dla młodizeży i dzieciaków. SamiSwoi dla ludzi w średnim wieku z mniejszych miejscowości i wiosek. Oczywiście to nie wyklucza możliwości używania tych usług przez kogos innego. A cena 27gr w sieci to dobra cena. Do innych jest 84 grosze. Czyli raptem o 4 gr więcej niż POP a 6 niż Simplus. Czy to aż taka różnica? Jeśli ktoś dużo dzwoni do innych sieci to pewnie tak, ale dużo więcej można zyskać jak się w sieci dzwoni.
    0
  • Users Avatars Mini
    rafcyk pisze: 2004-10-25 20:41
    Ja tam zdecydowanie wole sim+. Solidna, znana marka, a cena bardzo zblizona:)
    0
  • Users Avatars Mini
    rafcyk pisze: 2004-10-25 20:44
    Marcoss: moglbys podac wiecej szczegolow w jakiej promocji ten SE?
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek. pisze: 2004-10-25 20:45
    Nierozumiemdlaczego sobie Popa nie kupisz tam już od Dawna mam 58 gr z vat za minutę i to do wszydtkich sieci
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-25 20:46
    SamiSwoi to teraz alternatywa dla sieci firmowych. Kupujesz pracownikom po zestawie, 30 zł na konto co miesiąc i masz pewność że nie przekroczą limitu. Do tegomają tanie rozmowy między sobą w firmie. A z fakturą to też nie problem, można kupić na pocznie czy w kolporterze i o fakturę poprosić.
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek. pisze: 2004-10-25 20:47
    Pop na okrągło kupuje zdrapki o 10% taniej tzn 25 za 22zł dostaje 30 mam 28% doładowane więcej a to dzięki starterowi na okrągło zawsze kiedy doładuje konto mam 5 zł
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-25 20:48
    Pisząc o Heyah użytkowniku ***wlo miał na myśli mnie:-) Zamówiłem go na samiutkim początku nim jeszcze Startery na Allegro nie osiągały takich kosmicznych cen , tj. kiedy sprzedający nie wiedzieli , że będą zarabiać na tym kroci , piękny numer 8880123**. I jak pisałem kiedyś zmieniłem go dla Idea Mega. Czym to się skończyło pisałem wczoraj , ale faktem jest , że tej Hejki już też nie mam. Nie wiem jednak dlaczego , mimo że SS jest zdecydowanie tańszy w sieci , ba nawet do 1 listopada najtańszy na świecie , ale nie wybrałbym go w żadnym razie.... Może decyduje o tym , to , że wszyscy u nas mają Plusy i SS-a nie da się wpisać do Swojaków... Jednym słowem SS na pewno nie dla mnie , wolę płacić 78/37 i 20/10 groszy w Simplusie. Taniej mi nie trzeba ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    karoll pisze: 2004-10-25 20:49
    a telefony jak zwykle pojadą na ukrainę, nikt tego nie kupi zeby kozystac samemu
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-25 20:49
    Grzegorz_Z: Tyle że superkarta już jest, a twoja "nowa taryfa" jest tylko w twojej głowie. A i nie widzę powodu do porównywania. Superkarty nie używam więc co mam porównać? Coś czego nie używam z czymś czego nie ma?
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek. pisze: 2004-10-25 20:50
    Jeśli ktoś mi znajdzie lepszą ofertę niż te 58 gr z Vat do wszystkich sieci To będę mu wdzięczny póki co nie widzę lepszej oferty i to w dodatku w segmęcie telefonów na kartę w abo nie sądzę by było taniej
    0
  • Users Avatars Mini
    karoll pisze: 2004-10-25 20:50
    nie wiem przypadkiem czy nie jest to ostatnie tchnienie ich swoich, oferta zupełnioe sie nie sptrawdziła i nie wiadomo wczale jak te nowe zmiany będą wyglądały
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-25 20:51
    Off topic... E-bok Plusa w końcu podaje oferty specjalne dla numerów :-) Czyżby nikt nie zauważył? Czy może nikt nie korzysta z e-boku tylko woli dzwonić po 95 groszy?
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-25 21:00
    wlo: w prepaidach tego nie ma a wiekszość krzykaczy jedzie na tym :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Soul Calibur pisze: 2004-10-25 21:00
    SAMI SWOI to przecież niewypał! Jest to najgorsza oferta pre paid na naszym rynku nie mająca racji bytu!
    0
  • Users Avatars Mini
    snake pisze: 2004-10-25 21:01
    wlo*** możesz trochę jaśniej dla mniej wtajemniczonych?!!! U mnie E-bok leży, wiec nie mam możliwości sprawdzenia!!! Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    paw pisze: 2004-10-25 21:03
    może to nie na temat co teraz powiem. kupilem starter sami swoi jeszcze w wakacje dla testu, wydzwonilem tylko 0.38zł i pózniej wywalilem w kont, w czoraj coś mnie tkneło i postanowiłem sprawdzic czy stracił ważność. Właczam telefon, pojawia sie 2,68zł i do tego nadal mogę dzwonić, sprawdzam wa żność połączeń wychodzących i podaje mi że są one do 1 września 2004r, choć straciła ważnosc to i tak mozna dzwonić. Czy ktoś już się spotkał z czymś takim?
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil200222 pisze: 2004-10-25 21:12
    ja kupiłem sobie sami swoi jescze w lato i nie aktywowalem bo nikt tego nie ma :((((
    0
  • Users Avatars Mini
    maniak11 pisze: 2004-10-25 21:13
    nbardzo dobra oferta dla handlarzy naprawde, ukraińcy są zadowoleni ze podlicza sie ich w statystyce uzytkownikow sami swoi
    0
  • Users Avatars Mini
    maniak11 pisze: 2004-10-25 21:19
    sami swoi sie nie przyjeli, bo w sumie nie wiadomo dla kogo ta oferta
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-10-25 21:20
    Dobra- ja byłem tym drugim w książce wlo z Heyah, ale to tylko przez miesiąc. lepszy dla mnie Simplus :-) Jeszcze teraz, z TEAM7 to jest wogóle odlot :-) 27 gr to jest cena bardzo OK :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    grzybek pisze: 2004-10-25 21:21
    27 groszy to całkiem niezła stawka za minutę :-) Z tym, że jest problem - nikt nie ma samych swoich... Więc myślę że jest to oferta tego typu, że ktoś kupi startera ss sobie i drugiej połówce i będą między sobą mieli tanio
    0
  • Users Avatars Mini
    miczu pisze: 2004-10-25 21:22
    no ale taniocha szkoda tylko ze jest tak malo upowszechniony ten pre-paid :-((( ciekawe kiedy bedzie tak w popie!!!:D
    0
  • Users Avatars Mini
    maniak11 pisze: 2004-10-25 21:23
    *gsrzybek, no własnie nikt nie ma samych swoich
    0
  • Users Avatars Mini
    Kędzior pisze: 2004-10-25 21:28
    ***rafcyk - K700i jest w Plus 20-40-60-100-200-400 za odpowiednio 730.78 , 608.78 , 425.78 , 303.78 , 242.78 , 242.78 - ceny brutto oczywiście.
    0
  • Users Avatars Mini
    zator pisze: 2004-10-25 21:39
    wlo: ale mi tam oferty specjalnie;p dostalem supier hiper promocje 1MB na GPRS;p za 4.5zl (czy cus kolo tego).. a wypowiedzenie juz wyslalem..heh..ci to umia sromocje dawac...
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-25 21:41
    Nad reklamami mogli by trochę popracować, to fakt. Przekaz jest mało czytelny i tandetny do tego. To jest chyba główny problem tej oferty.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-25 21:51
    ***zator - ja też dostałem 1 lub 5 megabajtów do wyboru. Myślałem , że to jakiś żart. Nie napawa to mnie optymizmem , bo zaczynam się szczerze obawaić o los pakietów 10 , 30 i 90 mega. Ehhh , nie chcę już o tym pisać... **wlo - co Ci zaproponowali ? :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-25 21:53
    issa: ja też mam tą "ofertę" specjalną. Porównując to do pakietó promocyjnych to faktycznie bez rewelacji.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-25 21:53
    A jednak jeszcze napiszę. 1 megabajt za taką cenę jaką zaproponował Plus w "ofercie specjalnej" to po porstu skandal. Poleciłbym przygotowującym tę ofertę lekturę cennika gprs Tak-taka i cennika abonamentowego Ery.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-25 21:55
    Oto kopia info. z e-boku - "Pakiet GPRS 1MB Pakiet GPRS gwarantuje Ci: - dostęp do zasobów Internetu przez Twój telefon komórkowy - możliwość rozmów i pogawędek w sieci (CHAT, IRC, ICQ) - korzystanie z gier WAP oraz poczty elektronicznej np. Plus Net. Wszystko to teraz w atrakcyjnej cenie". Taaaaak , atrakcyjnej cenie. No cóż j, już Einstein stwierdził , że wszystko jest względne i widać miał rację... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2004-10-25 21:58
    Jak zwal te usluge tak zwal... kto wykonuje b. duzo polaczen wewnatrz okreslonej grupy uzytkownikow, niezaleznie od tego czy jest ich 2, 5 czy 15, wezmie zapewne pod uwage owe 27gr/min. i nie bedzie mial znaczenia 'kargulowy' spot reklamowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-10-25 22:00
    27 groszy do uzytkownika?? hmm,jakby obnizyli połączenia do innych sieci np do 55 gr ,to wtedy byłby sens kupować starter,ale generalnie jak ktoś kupuje kilka numerów to wtedy się opłaca:-)) pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-25 22:01
    issa - a jak myślisz? na wszystkich trzech numerach za to!! ;-) Rzeczywiście do ostatnich promocji to nie może się równać, ale popatrz na to inaczej - jest taniej o 1/4 niż w abonamencie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tampaboy pisze: 2004-10-25 22:08
    O tym, że w sieci będzie 27 groszy z vatem wiedziałem już 3 tygodnie temu bo robili ankiety i miały być też ,,darmowe'' weekendy ale ludzie woleli to... Cóż w listopadzie kurier przyniesie mi 3 startery Sami Swoi za 3 zł. rozdam kumplom i będziemy tanio gadać ze sobą. Obecnie dzwoniłem za darmo do 5 osób non stop, tak więc Sami Swoi bardzo mi się spodobały...teraz będzie to już 8 osób, więc taka mała sieć... Wali mnie do kogo jest ta oferta i jak się nazywa. Ważne jest to ile mogę dzięki niej oszczędzić...
    0
  • Users Avatars Mini
    Tampaboy pisze: 2004-10-25 22:10
    A 27 groszy w sieci to poprostu 50% normalnej sieciowej ceny. Miejmy tylko nadzieję, że nie jest to kolejna promocja...
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-10-25 22:19
    Ja też mam 1MB za 4,55,specjalnie dla mnie przygotowana oferta :) No,no czuję sie wyrózniony :) **Tampaboy- i o to chodzi,nie ważna reklama,nazwa,do kogo skierowane,ważna jest cena.Niestety dużo osób tego nie rozumie.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-10-25 22:20
    No dobra a czy ktoś "dostał" coś innego od "megabajtowej oferty"?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-25 22:35
    A jeden z użytkowników (wiem który , ale nie powiem) pisał tu na Gol-u , że od 1 listopada w SS-ach będzie usługa "Nasi" z pięcioma numerami wewnątrz sieci gratis. Jako , że czuję dużą sympatię do tego użytkownika , życzę mu , by to na co czeka 18 listopada było bardziej rzeczywiste niż "Nasi" w SS ;-) Pozdrawiam :-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-25 22:35
    Grzegorz_Z: O jakich cyrkach piszesz? Tylko ty krzyczałeś że to skandal te 95 gr. Chociaż siedzisz w sieci całe dnie i masz darmowego eboka. I co się zmieniło? Nic. Sieć dalej działa, ludzie dzwonią, płacą rachunki itp. Większości te cyrki nawet nie obeszły. A tak na marginesie, czy jest coś co cię zadowoli? Plus już jest be (to czemu ciągle korzystasz?), Era jak nic nie zmieni też bedzie be. Została Ci Idea, no chyba że jest coś o czym nie wiem (też jest be). Czas na 4 opa, może będzie cacy....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-25 22:36
    Ale tak czy owak , będziemy mieli o czym pisać , bo Boże Narodzenie tuż , tuż.... :-) Faaaajnie , faaaajnie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-25 22:41
    Ale pomijając fakt , że pakiet 1 , czy 5 mega jest naprawdę cieniutki , i to , że oferowali 1 mega z rabatem już po koniec sierpnia (ja dostałem sms-a z propozycją) , robią to chyba , by skłonić ludzi do korzystania z darmowej informacji o koncie , zamiast płacenia za połączenie z konsultantem , czyli w dobrej wierze:-) Z drugiej strony i tak większość zaglądająca na e-bok korzysta raczej z innego sposobu dostępu do internetu niż gprs. Idę na MD. Hej ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    z_innej_beczki pisze: 2004-10-25 22:41
    czy istnieje mozliwosc przeniesienia numeru z abonamentu w PLUS GSM do SIMPLUSA? bo konczy mi sie teraz umowa a nie chce jej juz przedluzac, istnieje taka mozliwosc w ogole zebym zachowal ten numer ale juz na SIMPLUSIE?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-25 22:43
    *** Grzegorz_Z 20.40 - dobre , choć nieco przwrotne ;-))) Nazwa SS (skrót w zasadzie) wyjątkowo nietrafiony , o czym także pisano.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-25 22:46
    Grzegorz_Z: Mocna z was grupa. Kupcie sobie po zestawie SS, będziecie mogli tanio uzgadniać zdania.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-25 23:03
    Grzegorz_Z: wejdź na www.samiswoi.pl tam jest wszystko, no prawie wszystko.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-10-25 23:05
    **Drogi wyznawco plusa wlo: To, ze nie masz nikogo w heyah to twoja sprawa. Ja mam pare numerow, czasami nawet na nie dzwonie, ale nie wciskaj kitu ludziom, ze jesli 27gr bedzie stale to ludzi na to poleca (do komuniacji np. w malej firmie moze i dobre). Jesli na darmoche nie polecieli to na 27gr poleca. No zastanow sie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ktosiek pisze: 2004-10-25 23:08
    ***Grzegorz_Z, ty tak pod każdym newsem tak z 500 komentarzy piszesz?? :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-25 23:10
    tkubon: Może niektórzy potrafią liczyć i wolą 27 gr niż dajmy na to 80gr. A ty czego jesteś wyznawcą?
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-25 23:11
    Ktosiek: Nie, tylko jak może na Plusa pokrzyczeć :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-25 23:24
    Jednak robi się ciekawie. Nota bene, podoba mi się dystans jaki ma do siebie ***Tkubon. Zarzucać komuś, że jest wyzwawcą Plusa... Niezłe. Uzbrajam się w Carlsberga i czekam na ciąg dalszy :).
    0
  • Users Avatars Mini
    koci.smyk pisze: 2004-10-25 23:36
    i pewnie najpierw zjada normalna stawke, a pozniej po jakims czasie jest to zwracane, tak jak w swojakach w simplusie, bo to tak samo przestarzale....plus w pre-paidzie mimo ze ma fajna oferte odstrasza mnie ta swoja prymitywnym zwracaniem....dlaczego w innych sieciach mozna od razu naliczyc nizsza stawke, a w plusie trzeba zwracac?????
    0
  • Users Avatars Mini
    1 pisze: 2004-10-25 23:39
    a to 27gr to netto czy brutto? bo nie napisali - STAWIAM NA NETTO!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Ktosiek pisze: 2004-10-25 23:42
    ***Grzegorz_Z .Nikt ani tobie ani mi nie zabrania, a ja tak tylko z czystej ciekawości sie spytałem, nie denerwuj sie tak.
    0
  • Users Avatars Mini
    MR FARENHEIT pisze: 2004-10-25 23:47
    sami nie wiedza czego chcą, w punktach cisnienie na sprzedaż regularnych aktywacji i superkarty, a z drugiej strony piachem w oczy: sim+, ss;
    0
  • Users Avatars Mini
    MR FARENHEIT pisze: 2004-10-25 23:50
    ***tkubon: to naprawdę Ty pisałeś ten teks z wyznawcą plusa, czy ktoś się pod Ciebie podszywa
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2004-10-25 23:53
    Cóz, trzeba stwierdzić ze los abonamentowca jest coraz cięższy. Mam w tej chwili 135 min i 50 SMSów za 80 zł brutto (wybrałem 55 minut /mies zamiast telefonu) -ale trzeba przyznać ze w porównaniu z ofertami PP to żaden wypas. Zwłąszcza ze po wyczerpaniu tych munut kolejne są po 1,34 brutto (Plus 100)
    0
  • Users Avatars Mini
    ANCILLA pisze: 2004-10-26 00:10
    SS wybrał ofertę tanio ale do wszystkich! To też dobre rozwiązanie! Zmusza jednak do przestawienia się na SS na stałe- wysyłane startery są wybiegiem operatora by zachęcić znajomych użytkowników do dzwonienia naprawdę tanio ale w sieci! Czy to wystarczy? Zobaczymy! Era będzie teraz zmotywowana do szybszej reakcji- już to widać po wzmożonym zachęcaniu do przedwczesnego przedłuzania umów! Wkrótce kolejna burza- jesień w tym względzie będzie ciekawą porą roku...
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2004-10-26 00:11
    cholera chyba zamówie starter i wsadze do zabytkowej Motki t250...
    0
  • Users Avatars Mini
    apik pisze: 2004-10-26 00:13
    to w końcu nie wiem kto to kupuje, czy ktos z piszących tutaj moze go posiada?
    0
  • Users Avatars Mini
    zator pisze: 2004-10-26 00:21
    ech..to jeszcze wyjdzie na to ze przejde za miesiac (koniec umowy abo w plusie) na ss zamiast na team7;) kobiecie tez zmienie i bedzie miodzio:) pozniej reszczie rodzince i juz:) nio chiba, ze zapowiada sie znowu wojna tym razem ss vs heyah;) bo inni pewnie sie obudza za jakies kilka miesiecy...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-26 00:21
    ***Grzegorz_Z: nie przeczę, że *Wlo czasami nieco przesadza z argumentacją na rzecz Plusa, ale *Tkubon jest chyba ostatnim userem, który powinien mu to wypominać ;). Per analogiam - to tak, jakby członek Ku-Klux-Klanu zarzucał komuś razsizm antysemityzm - porównania proszę nie brać do siebie, nic innego nie przychodzi mi w tej chwili do głowy :).
    0
  • Users Avatars Mini
    ANCILLA pisze: 2004-10-26 00:26
    SS mam od czasu darmowych rozmów- dlatego bo to uczestniczenie w czymś historycznym!!! 1 listopada wracam do domu! (ERA) od 7 lat jeden nr!
    0
  • Users Avatars Mini
    apik pisze: 2004-10-26 00:32
    bardzo fajnie sklecil ktos ta informacje, "najprawdopodobniej zap[roponują stawkę 27 groszy za minutę" to skąd to wiadomo że najprawdopodobniej i własnie akurat 27 groszy he he.
    0
  • Users Avatars Mini
    adam pisze: 2004-10-26 00:36
    obiecanki cacanki
    0
  • Users Avatars Mini
    child pisze: 2004-10-26 00:36
    Sami swoi bleeee jak to ochydnie brzmi... to jakaświocha dla staruszków :P, nigdy nie przejdę z heyah :P
    0
  • Users Avatars Mini
    apik pisze: 2004-10-26 00:38
    *Ancilla, to po co wracaasz? to dobre czy nie dobre?
    0
  • Users Avatars Mini
    ANCILLA pisze: 2004-10-26 00:38
    Ceny są na www.samiswoi.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    ANCILLA pisze: 2004-10-26 00:44
    W interesach nie ma sentymentów! Czy nie kupujecie np żarówek OSRAM? kiepska nazwa prawda? ale dobra żarówka!!! SS ma złą nazwę ale stoi za nimi Plus GSM- ze strukturą i doświadczeniem! a ceny nareszcie na naszą kiszeń!!! 27 groszy!!! to bardzo dobra stawka!!! 7 lat temu marzyłem o takich stawkach wtedy były niepawdopodobne!!! TERAZ są!!! oj ciekawe czasy!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-26 00:45
    Grzegorz_Z - rzeczywiście... operator wie nawet w jakim aparacie masz kartę... no tu już przesadziłeś - ale to dla Ciebie typowe :-) taktowanie podno w cenniku... ale Ty przecież nie zniżysz się do czytania cennika - do Ciebie operator (Plus) musi zadzwinić i powiedzieć... ;-) RAFALS - ja czekam, aż ktoś w końcu powie, że rozwiązał umowę i nie zapłącił kary... już tydzień minął :-) tkubon - czy ja mówię, że milony polecą? to nie moja sprawa - mówię, że to bardzo tanio, bardzo korzystnie. Sam nie skorzystam. O co Ci chodzi, bo zdaje się, jesteś kolejnym nadinterpretującym moje opinie? Grzegorz_Z - jakiś Ty dziwny (chory?) powiadam tylko tych, o których wiem, że ich zainteresuje ta oferta... Bez sensu żebym dzwonił do jednego czy drugiego kolegi, którzy właśnie zapłacili po kilkaset złotych za reklamy w książkach telefonicznych, gdzie podali "stare" numery komórkowe - ze mną jest coś nie tak? Dla mnie jest najtańszym... Ani Idea ani Era w ofercie dla firm nie mają lepszych stawek.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-10-26 00:48
    ***wlo: Nie nadinterpertuje twoich opinii, ale jak widze po raz kolejny zdanie: "Dla mnie jest najtańszym... Ani Idea ani Era w ofercie dla firm nie mają lepszych stawek" to smiech mnie ogarnia. Przeciez kiedys to juz sami wyliczylismy i wyszlo ci co najwyzej jak w obecnym prepaidzie np. ery czy teraz sim+, wiec nie wciskaj wszystkim ludziom, ze i tak masz taniej, albo, ze tobie cos niepotrzebne przy okazji jakiegos artykulu o nowinkach technologicznych
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-26 00:52
    ad Sami Swoi z 25-10-2004 22:05 - jeśli to prada (ta obniżka do Plusa i na stacjonarne... Sami Swoi zeszło na psy... najgorszy pre-paid... Gonzales - kwestia priorytetów - Ty powinieneś wiedzieć jak ważny jest numer telefonu. Znam ludzi, którzy nawet w firmach non stop zmianiają numery komórek... Tyle, że "normalny" numer kontaktowy stale pozostaje ten sam - zwykle stacjonarny. Też mam stacjonarny, ale zwykle można mnie tylko "pod komórką" złapać - popołudniu tylko "na kablu" :-) No i tak błaha sprawa jak wykupione reklamy w książkach telefonicznych. Obecność w różnych bazach branżowych... Wszędzie podaję komórkę jako podstawowy i później stacjonarny. Przy takich założeniach śmieszne 8 groszy za minutę (15 zł miesięcznie) to drobnostka... Ale nie do każdego taka argumentacja przemawia - trudno.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-26 00:53
    tkubon - czy Ty nie rozumiesz, że pre-paid mnie nie interesuje? NIE BIORĘ POD UWAGĘ PREPAIDÓW!!! TYLKO ABONAMENT WCHODZI W RACHUBĘ!!! TO TRUDNE ZROZUMIEĆ???
    0
  • Users Avatars Mini
    apik pisze: 2004-10-26 00:55
    ale ciekawe czy to bedzie 27 gr na stałę, podejrzewam ze do grudnia. Ale pozyjemy zobaczymy.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-10-26 00:57
    I Wy sie dziwicie, ze pod newsami jest po 500 komentarzy, jesli caly czas zbaczacie z tematu i naskakujecie na siebie? PS. Ja tez mam w EBOKU oferte 1MB lub 5MB :-) Ja tam bym wolal zeby pojawily sie tam jakies tanie pakieciki minut lub MMSow :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tampaboy pisze: 2004-10-26 00:57
    Ciekawą rzeczą jest to że Sami Swoi nie blokują konta po zakończeniu okresu rozmów przychodzących tylko dodatkowo odblokowują wychodzące !!!!!! Przetestowane na dwóch numerach...
    0
  • Users Avatars Mini
    zator pisze: 2004-10-26 01:04
    a tak z innej beczki czemu tu prawie wogole kobiet nie ma?? w koncu one najbardziej kochaja te 'male' zabaweczki;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tampaboy pisze: 2004-10-26 01:06
    ***Grzegorz Z - Ja też byłem w szoku. Ale podejrzewam, że robią tak dlatego by faktycznie ustukać te 500 tys. klientów na koniec roku...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-26 01:08
    zator - ale nie są na tyle głupie by siedzieć przed monitorem i łamać paznokcie na klawiaturze wytykając innym "wyznanie" ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    dziad pisze: 2004-10-26 01:11
    ale sie podniecacie... i tak wszyscy operatorzy to dziady pazerne... nie ma jak to stara i doskonala tepsa ( z golym abonamentem za 42 peelena!)
    0
  • Users Avatars Mini
    adam pisze: 2004-10-26 01:11
    no tak one nie sa tak szalone jak kilka osob ktore tu pisa po nascie komentarzy pod kazdym newsem, ale raczej korzystaja z telefonu i pisza smsy by nas facetow wyrywac ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysieeq pisze: 2004-10-26 01:12
    o ile wiem działa to na zasobach Plus GSM ... czyli kolejny szajs ! ERA RULEZ!
    0
  • Users Avatars Mini
    zator pisze: 2004-10-26 01:15
    Grzegorz_Z: a witam espola;) dziala to jeszcze?;) taaa akademiec na razie...eee moja tam przez czata onetowego poznalem;) i zeby za blisko nie bylo..to Suwalki;)
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-10-26 01:15
    ***Grzegorz_Z: a pamietam, pamietam :) PS. Cos sie ta inna strona nie chce ostatnio otwierac ;/ ***dziad: ale w TPSA zawsze masz przynajmniej zasieg :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-26 01:15
    krzysieeq - rzeczywiście dno...
    0
  • Users Avatars Mini
    Mobilny pisze: 2004-10-26 01:22
    Mam informacje z pewnego źródła !!!! Od listopada Sami Swoi szykują rewolucję cenową - 27gr za minutę rozmowy, oczywiście z sekundowym naliczaniem i 15,99 zł za zestaw startowy a w tym 13 zł na rozmowy i SMSy !!! To będzie prawdziwy HIT !!! Myślę, że jak poprawią dostępność produktu, to mają szansę stać się liderem na rynku prepaid.
    0
  • Users Avatars Mini
    ==Telekomunikacjon== pisze: 2004-10-26 01:24
    HEYAH wkrótce obniży ceny - to pewne !!! Nowe ceny to będzie wielki szok !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-10-26 01:24
    ...dobranoc
    0
  • Users Avatars Mini
    hebe pisze: 2004-10-26 01:45
    nawet pomijając zestawy za zeta to ten za 15 bedzie najtańszy a i połączenia niczego sobie.Nie wydaje mi sie żeby to była taka straszna pomyłka. Wręcz przeciwnie. Może nazwa i reklama trochę mnie irytuje ale oferta calkiem sympatyczna. Do tej pory w "firmie" (całe 5 osob :)) gadaliśmy sobie za darmo i powiem, że warto było. A 27gr to całkiem przyzwoita cena, do tego sekundówka. Zawsze znajdzie się powód do narzekań ale nie o to przecież chodzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-26 01:45
    Mam informację z pierwszej ręki... Padł mi bęben w drukarce... A podrukowałoby się jeszcze :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-10-26 01:52
    *wlo - ;-))) dobre to było ;) Dzięki Twojemu ostatniemu komentarzowi idę spać z uśmiechem na ustach :)Hehe.Dobranoc.
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-10-26 01:59
    same hity i szoki nas czekaja...a pachnie raczej poboznymi zyczeniami....
    0
  • Users Avatars Mini
    lalka pisze: 2004-10-26 02:15
    A czemu mówicie że kobiet brak? Zdziwilibyście się:) Tyle że nie strzępimy języków na kłótnie z Wami, oglądamy niuski i spadamy:) A Sami Swoi to taka oferta akurat dla chłopców, którzy chcą się o nią powykłócać, a i tak jej nikt nie kupi, bo nie pasuje nikomu! Więc cała ta dyskusja to takie gadanie tylko!
    0
  • Users Avatars Mini
    lalka pisze: 2004-10-26 02:19
    Patrząc zaś z kobiecego punktu widzenia, to z prepaidów najbardziej TakTak i Heyah są odpowiednie graficznie-wizerunkowo dla nas (no zwłaszcza TakTak:) Potem POP, Simplus i Sami Swoi na samym końcu (ten straszny człowiek z wielkim nosem z reklamy telewizyjnej włazi w pamięć okrutnie.......)
    0
  • Users Avatars Mini
    seniore8 pisze: 2004-10-26 02:45
    **Marek Masz racje, ja też wolę popa tylko zapomnialeś jeszcze dodać,że jesli ktos zarejstruje sie w proficie to moze liczyc na darmowe doladowania, ja przynajmniej raz w roku mam 50zl extra :)) i mysle ze wsrod wszystkich taryf kazdy znajdzie cos dla siebie,niech w koncu wprowadza ze zmieniamy operatora,a nie numer i kazdy bedzie mogl sobie do woli skakac po wybranych operatorach i taryfach,wtedy wszyscy beda zadowoleni........ :)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    POLKOMTEL S.A. pisze: 2004-10-26 03:50
    od 1 listopada Polkomtel S.A. zmienia ceny usług w ofercie Sami Swoi. Cena jednej minuty rozmowy wewnątrz segmentu zostaje obniżona o połowę dotychczasowej ceny i będzie wynosić 27 groszy brutto. Cena jednej minuty rozmowy do sieci Plus GSM i do sieci stacjonarnych będzie wynosiła 54 grosze brutto. Cena jednej minuty rozmowy do pozostałych sieci komórkowych będzie wynosiła 79 groszy brutto - to pewne!
    0
  • Users Avatars Mini
    adam pisze: 2004-10-26 05:05
    no tak plus moze obnizyc ceny w sami swoi bo po obnizce wywali duzo martwych dusz i juz nie bedzie szans na pol miliona, to stara taktyka plusa, obizyc i by jak najmnije osob skorzystalo
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-26 10:00
    ***Wlo z 25-10-2004 22:05 - a czemuż to zawdzięczam ten przydługi wykład na temat zachowania numeru?
    0
  • Users Avatars Mini
    HoliX pisze: 2004-10-26 10:09
    Nie mam pojęcia skąd oni natrzaskają tylu klientów. Znam wiele osób, w książce w telefonie mam około 120 numerów znajomych. Ale NIKT z nich nie ma SS. Nie słyszałem aby ktoś z mojej rodziny bliższej i dalszej zmienil sieć na samych swoich. Jedyni ich klienci, (i to mała ilość tych klientów) mieszkają tam gdzie słońce nie sięga. Więc po co mi rozmowy ze 20-3- groszy skoro nie będę miał z kim rozmawiać??? Ja mieszkam w 90 tysięcznym miescie i niek, absolutnie nikt nie chwalił mi się ze \"ma Samych Swoich\" Onie nie sprzedadzą tylu starterów, to jest pewne. Chyba ze dadzą jakąś część na zakłady wychowawcze i więzienia i rozdadzą im. Troszkę by tego zeszło. A i tak po wykorzystaniu kasy wyrzucą na śmietnik.
    0
  • Users Avatars Mini
    HoliX pisze: 2004-10-26 10:09
    Zgadzam się z Grzegorzem_Z. Ja też jak skończsy mi się umowa z centertelem to zmieniam abonament na karte. I nie będzie to bynajmniej Heyah ani SS. Z Prostych przyczyn. W Popie albo TT mam wszystkie usługi, ceny porównywalne, lepszy kontakt z \"serwisem\"(punkt sprzedarzy), więcej znajomych w tychże sieciach (połączenia, sms wewnątrz sieci). Do Simplusa też nic nie mam. I to chyba na tyle....
    0
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2004-10-26 10:10
    a kto bedzie tym wybranym uzytkownikiem?
    0
  • Users Avatars Mini
    zator pisze: 2004-10-26 11:00
    hm..nie przesadzacie panie i panowie? nie kupie od klienta bo mi jego gemba nie pasuje??;p uslugi dodane? gprs 'tani' wszedzie, ze chiba nie skorzystam. mms tak potrzebny ze sobie chiba rowniez daruje;) cos jeszcze?:
    0
  • Users Avatars Mini
    omega pisze: 2004-10-26 11:02
    Myślę że z takimi cena wewnątrz sieci mogą złapać klientów. W pop czy happy jest 3 razy drożej, sam się zastanawiam czy nie przeskoczyć z popa. Oferta jest nawet konkurencyjna do tpsa przy połaczeniach międzymiastowych, data wejścia nowego cennika fatalna, ale dużo będzie zależeć od reklamy SS, która do tej pory była nijaka
    0
  • Users Avatars Mini
    umek pisze: 2004-10-26 11:02
    KIEDY POP ZROBI W KONCU WYBRANE NUMERY ALBO TANSZE POLACZENIA W SIECI ???????????????????????? JAK ZWYKLE KUR.... TEN OPERATORJEST NA KONCU !@!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    grzybek pisze: 2004-10-26 11:17
    myślę że i tak jeśli chodzi o ceny połączeń, to wszystko rozbija się o interconnect. Ceny rozmów wewnątrz sieci nie mogą być zbyt niskie, bo będzie zbyt duża dysproporcja z wychodzącymi, a wychodzące nie mogą być niższe bo jest wysoki interconnect... I pewnie tak w kółko. Jeśli w komórkach jest tak samo jak z tepsą było (czyli 73 grosze), to operatorzy zarabiają grosze na wychodzących... Może nadejdzie kiedyś czas, kiedy zorientują się że lepiej to będzie dla nich samych, jeśli obniżą w końcu stawki za połączenia międzyoperatorskie
    0
  • Users Avatars Mini
    kora pisze: 2004-10-26 11:28
    a ja sobie mam abonamencik 18,30 (brutto) a w nim 25 min + 25 min w sieci idea razem wychodzi 50 min to w takim razie 1 minutka kosztuje mnie mniej niż 0,37 PLN
    0
  • Users Avatars Mini
    ASIF pisze: 2004-10-26 11:36
    KIEDY W POPIE BĘDĄ JAKIES ZNIŻKI NA WYBRANE NUMERY???????????????????????
    0
  • Users Avatars Mini
    kora pisze: 2004-10-26 11:40
    ASIF - od jutra !!! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2004-10-26 11:44
    Chyba jest teraz tak,że pierwsze słowo powiedziała HEYAH i powie ostatnie.Mimo,że nic w niej nie ma prócz maksymalnej prostoty i najtańszych połączeni międzynarodowych w pre-paid i pewnie w cześci abo.No i w jakimś stopniu musi się poczuć zagrożona ale to pewnie jak ss bedzie miał 1mln.Przy rosnącej migracji klientów abo do pre-paid może będziemy mieli walkę o klientów,czyli roczne umowy i topowe telefony za free i gigantyczne pakiety minut jak to jest w większości krajów eropejskich.Jak narazie taryfy stoją i mamy tylko ente promocje,które za wiele warte nie są.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-26 11:53
    yogi: Jasne dostaniesz 6230 za 1zł, do tego abo 9,99 netto w tym 50 minut i 1 s naliczanie. A żeby twojego komfortu życie nie zmniejszyć to termin płatności będzie 90 dniowy. No i oczywiście umowa tylko na 12 miesięcy i nowy fon kurierem do domu po tych 12 miesiącach....a jak się już obudzisz to się napij ciepłej herbatki :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-26 12:08
    ***RAFAL: tak na marginesie, to właściwie takie warunki są właśnie w kraju fajfokloków. No, może bez terminu ;). Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-26 12:12
    Gonzales: a w jakiej sieci? A ceny oczywiście w funtach, czy przeliczasz na złote? Mają abonament za1,5 funta? No no...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-26 12:22
    Zaczyna się kolejna jałowa dyskusja. Ale uzbroiłem się w Fantę tym razem , dwie czekolady , dużą butelkę jogurtu i talerz bobu... ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-26 12:25
    ***RAFALS: przeliczam na złote. Sieć: 3G. Poza tym nawiązywałem do warunków *yogiego. Duże pakiety minut, SMS i ekstra dotowany telefon.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-26 12:30
    Gonzales: Vodafone, taryfa Anytime 200, pakiet 200 minut do sieci komórkowych za 30funtów miesięcznie. Kontrakt na 18 miesięcy. Nokia 6230 za free. Koszt połączenia na tel .kablowy, wap 12p/min na inne sieci 35p, dane 2,35funta/MB. Czyli tylko rewelacja bo darmowy. Ale za prawie 200zł/miesięcznie masz 200 min na komórki. Jak wiem inna siła nabywcza itp. ALe nie jest to znów aż takie powalające.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-26 12:32
    issa: taki "mix jogurtowy" na sniadanie może cię powalić na kolana... bobik z jogurtem i czekoladą popity fantą. Efekt moze być niezły. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-26 12:35
    ***RAFALS - też o tym pomyślałem , ale w razie czego dzisiejszej nocy zmienię ogrzewanie w domu na gazowe;-D Hej :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2004-10-26 12:37
    RAFALS***Też by było miło :-) Jeśli chodzi o szczegóły to za 14,99 funta masz 500 min.na połączenia lokalne.Tylko faktury są raz w miesiącu :-) i co tydzień blokują połączenia jak przekraczasz limit i trzeba płacić co mi się zdażało.I śnic nie musiałem.Tu mamy polską rzeczywistość i tylko o takie zmiany chodzi.A nie porównywanie zarobków,a o realne korzyści.No chyba,że ty jesteś szczęśliwy i uważasz,żę to już szczyt możliwości polskich opów.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-26 12:38
    issa: znaczy taki ekologiczny biogaz?
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-26 12:40
    yogi: to jak tak porównujemy, to jescze napisz ile tam jest sieci komórkowych i jakie mają nasycenie rynku. Sieci oczywiście gsm do tego 3G.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-26 12:40
    ***RAFALS - dokładnie ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2004-10-26 12:51
    Bez wirtualnych z 3g jest czterech.I z czterech wirtualnych.Nasycenie jest duze + migracja nr.Jakoś nikt nie zbankrutował.A nasi się trzymają za rączki i mówią o konkurencji.Ja chcę żeby tak było w polsce,bo udowadniać nie ma czego,widać.Niech chociaż jeden prawdziwy wirtualny powstanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2004-10-26 12:52
    Free LG 8120 with 12 months 1/2 price line rental 500 Any Network Anytime minutes plus 100 texts for just £15 per month.
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2004-10-26 12:53
    Nawet na złotówki mogę tyle płacić.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-26 12:54
    Też bym chciał mieć super tanio, ale jestem realistą. Mamy 3 operatorów a moglibyśmy mieć czterech a nawet pięciu. Ale pewnie szybko mieć nie bedziemy więc poziom cen znacznie się nie zmieni. Może dojdzie w abo do cen z prepaida i do tego telefon z dotacją i umową na 24. Wiecej bym się nie spodziewał narazie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-26 12:57
    No cóż, zawsze to można przerobić na jacuzzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-26 12:58
    yogi: I istotne też jest to że w UK ludzie znacznie więcej używają tych telefonów, a w PL znacznie więcej noszą i pokazują. Do tego dochodzi dużo większy udział % usług niegłosowych w UK, MMS, GPRS, itp. U nas to ok 5%
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2004-10-26 12:58
    I dea raczej nie miała by tylu klientów gdyby nie 12 m-czne umowy przez pewien czas.Wtedy mogli.:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-26 13:01
    I regulator tam działa sprawnie a nie się chwali sukcesami (do tego innych) jak u nas. Reasumując, wiecej sieci, większe nasycenie, przenoszalność numerów, większe użycie, więcej transmsji danych oraz sprawny regulator. Jak u nas tak będzie to też będzie jak w UK. Czego sobie i Wam wszystkim życzę.
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-10-26 13:03
    27 gr wewnatrz SS, 54 gr do Plusa i Stacjonarne i 79 gr do innych a ciekawe po ile SMS? I tak ostatnie slowo powie Heyah
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-26 13:03
    yogi: nie tylko idea miała 12 miesięczne kontrakty, inni też to wczesniej przerabiali.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-26 13:14
    ***RAFALS: zwróć tylko uwagę na pewien związek przyczynowo skutkowy: ludzie więcej rozmawiają, bo jest taniej. Myślę, że gdyby obniżyć sensownie ceny w Polsce, to i u nas ludzie częściej korzystaliby z komórek.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-10-26 13:18
    no to wyglada na to ze bede mial 4 numery "w domu". stary plus abo (zobaczymy co dalej...) sim+7 do plusakow znajomych i SS, ktory teraz strasznie mecze z dziewczyna na polaczenia do rodzicow i do tego jeszcze wczoraj podpisalem umowe z tpsa (niestety...) na abo socjalny zeby odbierac i czasem zadzwonic (rodzice maja darmowe wieczory i weekendy). no ale oczywiscie gwozdziem programu jest to ze SS zostaje przy takich cenach i nie pojdzie do szuflady...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-10-26 13:20
    i nawet zaraz zadzwonie z SS na numer erowy (za przerazajace wielu z Was 84gr) bo w abo mam pakiet zlotowy i w szczycie jakas koszmarna cene a w sim+ zablokowane wychodzace...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-10-26 13:22
    ... a jakos mi nie szkoda - przedwczoraj przyszlo na SS 10zl za rejestracje ;) i co? mam nie uzywac taniego pp bo ma reklamy z "wiejskim nochalem" - nie mamy tv i jestesmy impregnowani na taki idiotyczny sposob myslenia...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-26 13:39
    Mam pytanie:na koncie w S+ jest 18 PLN. Dzisiaj mija termin ważności karty, od jutra wychodzące zablokowane. Czy jeżeli za tydzień doładuję kartą 30 PLN, to odzyskam te 18 PLN? Dzięki z góy.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-10-26 13:42
    *Gonzales: tylko pop zabiera...
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-26 13:48
    klops: Racja. A innym nie przeszkadza pingwin w TakTaku czy łapa w Heyah? CO ma tu reklama do używania. Jest tanio i to jest fakt. A jak jeszcze będzie taniej to tym większa motywacja. Myślę o odciąciu się od tpsa i załadowanie takiego starterka na tanie rozmowy. Już teraz mam najniższy abo w tpsie i nie przekraczam go, bo dzwonimy tylko z komórek na międzymiasowe. A za cenę abonamentu tepsiarskeigo to mam kartę w ss za 30zł a z niej 55 minut na stacjonarne i plusa z 1s naliczaniem ( jeśli te zniżki faktycznie wejdą). W socjalnym mam całe 15 impulsów, czyli w najlepszym razie 45 minut lokalnej rozmowy z taktem co 3 minuty.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-26 13:49
    Gonzales: Nie tracisz to i odzyskiwać nie ma czego. Simplus nie kasuje konta.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-10-26 14:01
    *RAFALS: w zyciu bym sobie TT nie kupil (nie wiem dlaczego ;) ale pingwin jest ok. to sympatyczne zwierze. lapa jest oblesna - kojarzy mi sie z krwiozercza ameba ;) ja z posiadania tepsy nie moge zrezygnowac - rodzice beda dzwonic, szczegolnie mama, ktora namowic na cokolwik nowoczesnego to mordega...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-26 14:22
    ***Klops, ***RAFALS - dzięki.
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek. pisze: 2004-10-26 14:27
    A swoją drogą czemu Pop jako jedyny kasuje konto czyżby tylko czekali na to aż ktoś się zapomni o jeden dzień i czyhajom niczym zło***eje w nocy na tą kaskę która jest na koncie przecież to nie uczciwe zagrania,
    0
  • Users Avatars Mini
    raror pisze: 2004-10-26 15:20
    git
    0
  • Users Avatars Mini
    www.heyah.er.pl pisze: 2004-10-26 15:37
    i tak www.heyah.er.pl jest najlepsze!!!!!!! !! !!! !!!!!! !!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2004-10-26 16:04
    ogolnie popy to i tak zwykła sciema...
    0
  • Users Avatars Mini
    umecco pisze: 2004-10-26 16:24
    CZY KTOS ZNA JAKIES "PRZECIEKI" CZY POP WPROWADZI NUMERY TYPU SWOJAKI ALBO TANSZE POLACZENIA W SIECI ???? TO JEST KUR... ZEBY WSZYSCY MIELI TAKIE TANIE ROZMOWY A POP DALEJ TYLKO JAKIS NIEWYPAL MISTRZOWIE KLAWIATURY, HEHE KLAWIATURE MOGE ZROBIC MOEJ DZIEWCZYNIE, HHEHEHE
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2004-10-26 16:56
    Rozdają startery za moją guba kasę, którą płacę abonament. Ale to dla mnie coraz mniejszy problem - w tym roku padły 3, w przyszłym jak nic sie nie zmieni nastepne 3.
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2004-10-26 17:00
    jak to robią niektórzy, zrobię sobie to i ja (a co...): dwieśce PIERWSZY!!! :P
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2004-10-26 17:28
    umecco: ale ty ciemny jestes dobrze, że masz diewdzycze ale czy to jest powód do chwalenia, i jak chcesz tańsze rozmowy to przeżuć sie gdzieś indziej a nie POP moim zdaniem to i tak jest tanio w POP`ie ale mogli by wprowadzić w końcu GPRS i obnizy ceny za WAP`a i internet.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-26 18:55
    RAFALS - przy tym co zapowiadają w Samych Swoich rzeczywiście nie wiem, czy jakiemuś MVNO się uda... Chyba, że temu z Woli Gołkowskiej... Już ze trzy lata mają koncesję... I co? Gonzales - żartujesz z tym pytaniem? Jeśli zasilisz przed upływem 365 dni od dnia zablokowania wychodzących "odzyskasz" o ile można mówić o odzyskaniu - to są Twoje pieniądze przecież :-) umecco - wiesz... jeśli mają później na GOL-u mówić, że POP małpuje... lepiej nie wprowadzać :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    luk pisze: 2004-10-26 19:24
    do orko1990- jestes zacofany bo w popie juz dawno masz gprs- baranie
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-10-26 20:48
    ***RAFALS: isse po tym zarciu to powali nie na kolana, ale na 4 litery w miejscu, do ktorego krol chodzi piechota :) hehe *** issa: a w szkole mowili - "chlop ma wiele, wiele z Piasta, chlop potega jest i basta" ('Wesele", Stanislaw W.) //// A jakie trzeba spelnic warunki, aby dostac te startery za 1zl ??
    0
  • Users Avatars Mini
    piokuk pisze: 2004-10-26 21:08
    Przed chwila dwonilem do działu obslugi klienta sieci SS i powiedziano mi, ze stawka 27 gr za minute jest stawką PROMOCYJNĄ obowiązującą do końca listopada. Konsultatnt byl generalnie niekumaty, ale tegp był akurat pewien. Czyli w sumie nic wielkiego. Postawa asekuracyjna, zeby przypadkiem za duzo nie stracić. I promocji na startery za 1 PLN juz prawdopodobnie (wg niego) nie ma.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-26 22:16
    ***reboot - wszystko w porządku , jak na razie siedzę na krześle :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-26 22:43
    Grzegorz_Z - zupełni Ciebie nie rozumiem... Czy ja mówię, że się nie opłaca mieć prepaida? Jeśli tak czytasz to co piszę - naprawdę idź do lekarza! Jeśli Ty wiesz lepiej czego chcę i czego mi szkoda, to może dam Ci numer mojej żony i z nią ustalisz co właściwie jej potrzebne z mojej strony? Proszę Cię, wyluzuj chłopie, jeśli nie chcesz bym naprawdę stał się złośliwy. A w tym jak wszyscy którzy mnie znają i tego doświadczyli, mówią jestem dobry. Prepaid nie jest dla mnie i tyle, nawet jeśli jest taniej - bo jest, ale nie na tyle bym pozwolił sobie na rezygnację z niektórych rzeczy. Piwo to piwo... Pij z plastiku - bronię Ci? Lubisz wareckiego stronga jak zauważyłem - ja nie lubię takich piw... z "mocnych" intryguje mnie ciągle dębowe. Natomiast na codzień piję pilznera. Przekonuję Cię, że to najlepsze piwo? Nie - Ty mi zaraz powiesz, że nie wiem co dobre pewnie? No właśnie - na koniec znowu o strongu mówisz...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-26 22:44
    I jeszcze jedno - nie musisz na siłe być "kulturalny" :-) wlo to mój nick - Wlo może do kogoś innego należy :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-26 22:46
    A propos pre-paidów - W Japonii rząd zakazuje sprzedaży petlefonów w systemie pre-paid :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-10-26 22:59
    ***wlo: Dlaczego jesli Cie nie interesuje prepaid to dajesz swoim wspolpracownikom (jak juz pisales) Simplusy, a nie abonamenty?????
    0
  • Users Avatars Mini
    piokuk pisze: 2004-10-26 23:01
    Grzegorz Z_ Czlowieku jak się nie masz komu wyżalic to stan na rynku w Szczecinie i wykrzycz swe żale i troski. Ale nie pisz tu aż tyle bezsensownych rzeczy. To się jeszcze da wyleczyć!
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-10-26 23:03
    Do wszystkich tych, ktorzy po mnie tutaj jezdzili, ze wypominam wlo jego stronnicze wypowiedzi. Ja uzasadniam swoje opinie i jesli pare miesiecy temu wyszly oferty prepaid TT, Heyah obnizona itp. to nie mowilem tak jak wlo jaki to sim+ korzystny z smsami po 29gr poza siec, 90gr za min i naliczaniem 60/1! Ba jezdzilem nawet po plusie troche a chwalilem w danym okresie idee. Czy to tak trudno zrozumiec. Wlo natomiast przekonywal mnie z uporem maniaka lepszej sprawy ze wtedy abonament w plusie to cos fantastycznego i ze I TAK MA TANIEJ!!! Podczas gdy sami wyliczylismy, ze ma CO NAJWYZEJ tak samo jak w nowej ofercie prepaid ujmujac w to rowniez telefon i inne rzeczy. Wiec prosze mi kitu nie wciskac, ze jestem jakims wyznawca plusa, zawsze staram sie byc obiektywny
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-26 23:13
    tkubon - sorry, Ty też taki tępy jesteś? MNIE nie interesuje pre-paid - współpracownikom - tak ich traktuję - wystarczą simplusy. Tak - abonament w Plusie w porównaniu z abonamentami Idei czy tym bardziej Eruy, to jest dobra rzecz... NIGDY nie porównywałem abonamentu z pre-paidem. Jeśli już to w kontekście opłacalności - a opłacalność to nie tylko pieniądze. Pieniądze to tylko środek. Pomijając dodatkowe usługi, w dyskusji nt. Heyah rzeczywiście ceny rozmów w moim "profilu" nawet dzisiaj mam tańsze - tak więc naprawdę daj sobie spokój z porównywaniem. To nie ma najmniejszego sensu, bo ja mówię co MI się opłąca, a nie co większości. Większości nie potrzebne są połączenia konferencyjne - mi tak. Większości chciałaby np. Nokię 6230 - ja ją mam... Nie czujesz róznicy? Mimo, że mam 3 Simplusy - tansze niż oj abonament, szczególnie, że dzwonią wewnątrz sieci - w ramach swojaków.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-26 23:16
    Sam z nich nie korzystam. Może Ty lubisz mieć dwadzieścia siedem kart z różnymi ratyfami i kalkulator do oceny gdzie o grosz taniej będzie... Ja dzwonie 70% czasu połączeń w sieci. W sieci mam niezależnie od taryfy (mam 3 telefony abonamentowe) po 50 groszy netto. Uwzględniając opłatę za taktowanie sekundowe wychodzi nieco drożej, ale nadal jest taniej niż z Heyah do Plusa - bo w Heyah wewnątrz sieci w życiu bym nie zadzwonił. Podobnie w POP-ie czy w TT albo nawet w Simplusie. Skup się jeśli mnie czytasz :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-26 23:20
    Co najwyżej... Ta drobna różnica nie jest warta zmiany numeru - to też maniakalnie powtarzam... Wam może to obojętne - mi nie. Nawet gdyby różnica w miesięcznych opłatach (porównując ooferty ABONAMENTOWE) miała sięgać powiedzmy 30-40 złotych to ciągle nie opłaca mi się zmieniać numeru!! Nie ma prawa pozwalającego realizować zmianę opeartora z zachowaniem numeru, więc... wolę "przepłacać". I jeszcze jedno - moje wydatki na telefony to naprawdę dorobostak w porównianiu z miesięcznymi wydatkami w ogóle :-) Wolałbym, mniej tankować chciaż raz czy dwa "do pełna" niż obniżać wydatki telefoniczne.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-26 23:21
    Tungsten T5 jest już w Polsce... Pewnie niebawem zamówię :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-10-26 23:32
    ***wlo: w sumie to masz racje - bo nawet jesli zmienilbys numer dla oszczednosci 30-40zl, to i tak ktos by Ci zarzucal, ze "jesli zmienisz na POPa, to bedziesz mogl wrzucic abo do klopa, bo bedziesz mial taniej o 1 grosz na polaczeniach do Cioci w co druga niedziele miesiaca". Ja tam przyzwyczailem sie do swojego numerku (nie powiem - calkiem ladny moim zdaniem - no i z prefiksem 601). ***PS. A teraz czekam na jakies zmiany w abonamencie - 2 lata przezylem bez zmian, to moge poczekac jeszcze troche
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-26 23:36
    tkubon - powiem Ci, że ostatnio nawet zacząłem kolekcjonować numery Simplusa :-) Niedawno udało mi się kupić z sterterze za 59 zł numerek 60xy22z33. Ot tak - podobał mi się - kto wie czy sobie dla zabawy nie aktywuję i nie będę używał z leżącą w szufladzie 6310i? A propos... Ktoś z Was używa 3510i?
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-10-26 23:37
    wlo: na allegro mozesz kupic duuuzo starterow z fajnymi numerami ;) A co do 3510i, to Grzegorz_Z ja kiedys mial :) i ja tez :) ale ja juz nie uzywam
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-26 23:38
    Hmmm. ten numer to właściwie jest (dwuwyrazowy prefiks) 122133 :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-26 23:40
    oddam kabel com ;-) Grzegorz_Z... noooo... może i mógłby ode mnie go dostać :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-26 23:41
    reboot - nie korzystam z allego - tak dla zasady :-) wolę przepłacać ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-26 23:42
    jw.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-26 23:48
    Grzegorz_Z - widzisz... w tym Twój problem - Ty twierdzisz, że się nie da... uruchomić netmonitora - być może - ja nie po to miałem ten kabel :-) Nawet nie próbowałem Logo Managera z tym telefonem :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-27 00:00
    Grzegorz_Z - mój nick to wlo - nie przesadzaj z tą "kurturą" bo to śmieszne już jest pisanie Wlo :-) To nie jest mój nick... Przy 1000 minut miesięcznie naprawdę operatorzy specjalne stawki mają - tylko gadają tylko w firmach - tam mniej iż 20 groszy się płaci. Nie strzelaj bez sensu. Co się przyczepiłeś tego netmonitora człowieku? Ja nawet słowem nie wspomniałem a Ty zaraz mi wmówisz, że ja zacząłem dyskusję albo, że powiedziałem, że można to zrobić tym kablem!! Opanuj się trochę, albo naprawdę idź do specjalisty! Kabel miałem tylko po to, żeby dzieci sobie gry instalowały i archiwizowały dane! Raz tylko im podłączyłem ten telefon i tyle wiedziałem co się z kablem dzieje...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-27 00:01
    Nie podoba Ci się to, że chcę omuś, komu się przyda oddać kabel - nie musisz tego komentować... Boże! co za człowiek!
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-10-27 00:06
    ja sie bardzo ciesze, ale niech to bedzie stawka cennikowa a nie promocja !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-27 00:11
    Oczywiście, że Twoje... Znacz kogoś kto "wydzwania" 1000 minut i nie korzysta ze specjalnych ofert? Dzisiaj widziałem fakturę mojego klienta - w Plusie ma telefon - nawet nie mam pojęcia co to za taryfa jest, której używa. W tej chwili nawet Ci nie powiem jak się nazywa bo nie pamiętam, ale przy okazji go zapytam. Płaci bodaj ok. 2000 netto za dwa czy trzy numery - teoretycznie więc nie powiniej "wpadać" w taryfy biznesowe. Ale nawet w biznesowych nie ma takiej taryfy jaką on ma :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-27 00:12
    A ja używam chwilowo Nokii 3510i i jestem z tego dumny :P.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-27 00:14
    Gonzales - to może przyda Ci się kabelek? Nie do netmonitora, bo ponoć nie działa... ale do innych celów?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-27 00:16
    Z przyjemnością :).
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-27 00:24
    podaj mi swój adres mailem... wyślę Ci :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-27 00:30
    Dzięki. Myślę, że rewanż mile Cię zaskoczy :).
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-27 00:33
    Koniec świata, jak to dozorca Popiołek mawiał ;).
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-10-27 01:13
    Gonzales: a mielismy sie spotkac jak bede mial czas i mialem Ci dac ten kabelek ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-27 01:24
    ***Reboot: a ja dwa potrzebuję, więc spotkanie z zawartością aktualne :).
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-27 01:26
    Gonzales - żadnego rewanżu, proszę...
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2004-10-27 01:33
    jakkolwiek nam nie odpowiada ta oferta, są osoby, które z niej korzystają i są zadowolone. i nawet jeśli nazwa jest wieśniacka, nie mamy nikogo w książce tel. z numerem SS, źle się kojarzy nazwa i takie tam, to trzeba przyznać, że każdy by się ucieszył ze stawki 27 groszy brutto wewnątrz swojej sieci, czyż nie???
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-10-27 01:33
    wlo - niewdzięcznik :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-10-27 01:36
    Gonzales: ok - jak tylko za tydzien bede mial z glowy 4 ostatnie godziny prawka, to do Ciebie dzwonie i umawiamy sie najlepiej na piatek - bo mam wtedy caly wolny dzien ;) Ide spac - jutro mam dopiero na 15 do szkoly, ale na 12 ide na jazde :)
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-10-27 01:39
    Zegar GOLowy spieszy sie o ok. 10 minut :)
    0
  • Users Avatars Mini
    raver pisze: 2004-10-27 02:23
    Powinni gumofilce dorzucic do starterow to moze beda mieli lepsze wziecie wsrod elektoratu Samoobrony.
    0
  • Users Avatars Mini
    M pisze: 2004-10-27 06:02
    No, Plus się stara ...
    0
  • Users Avatars Mini
    M pisze: 2004-10-27 06:04
    Jak sie weźmioe na firme to daje to 22 grosze za minutę po odliczeniu VAT-u
    0
  • Users Avatars Mini
    M pisze: 2004-10-27 06:05
    Tylko, że nie znam nikogo wśród moich znajomych kto miałby taryfę "Sami Swoi"
    0
  • Users Avatars Mini
    Soul Calibur pisze: 2004-10-27 11:30
    Kto by pomyślał że SAMI SWOI to tak ciekawy temat? A jednak komentarze powyżej na to wskazują!
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-10-27 11:55
    Soul Calibur: moze nie tyle SS jest takie ciekawe tylko ogolnie takie informacje zawsze zbieraja po tyle komentarzy
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-10-27 14:02
    jesli promocja tylko na miesiąc to kicha, ale jesli stala stawka to naprawde nieźle...
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-10-27 14:10
    ****wlo: Dlaczego sie tak od razu oburzasz przy okazji mnie troche obrazajac? Czy ja Ci kiedykolwiek probowalem cos udowodnic? zapytalem dlaczego dajesz pracownikom sim+ skoro mowisz ze prepaid Ci nie odpowiada? I tylko tyle. Wyklad o oplacalnosci dla numeru znam, wiec nie musisz mi go przypominac :)
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-10-27 15:42
    tkubon: moze wlo nie ufa swoim ludziom :)
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2004-10-27 18:37
    w takim razie zwracam honor. ale jakby pod tym kątem patrzeć to po trochu każdy każdego obraża, uważając, że ktoś nie ma racji, a po prostu nie zgadza się z naszym zdaniem... czy ja też mam się poczuć obrażona, skoro twierdzisz, że znowu nie mam racji???
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2004-10-27 18:41
    bo chyba mam prawo do wyrażania własnego zdania, nawet jeśli jest ono odmienne od Twojego???
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-27 19:23
    Niestety, nie wszyscy rozumieją, że jest to portal dyskusyjny - a zatem służący wymianie poglądów, i coraz częściej ludzie wykorzystują go jako narzędzie indoktrynacji. Szkoda, kiedy było tu inaczej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-27 21:14
    No, chyba że płatny BOK w Erze będzie ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-27 22:18
    ***Grzegorz_Z: z przykrością stwierdzam, że jesteś tendencyjny. Płatny BOK w Plusie był dla Ciebie tragedią życiową, płątny BOK w Plusie uważasz za akceptowalny. Twierdzisz, że w Erze nie przeszłoby wciskanie na siłę... Przypomnij sobie likwidację pięciosekundóek w Erze; będziesz miał odpowiedź, co by przeszło a co nie ;).
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-27 22:21
    Nawiasem mówiąc, likwidacja bezprowizyjnych kas to dla mnie taka sama głupota jak płatny BOK.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-27 22:23
    I sprostowanie do postu z 27-10-2004 20:18. Jest: "Płatny BOK w Plusie był dla Ciebie tragedią życiową, płątny BOK w Plusie uważasz za akceptowalny". Powinno być: "Płatny BOK w Plusie był dla Ciebie tragedią życiową, płatne BOa w Erze uważasz za akceptowalne."
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-10-27 23:37
    Grzegorz_Z: ech a ja w Plusie jesli nie chce brac telefonu to mam zajefajna oferte - 30minut do wszystkich lub 100 SMSow lub 50% rabatu na abo lub 30zl pakietu kwotowego na rozmowy i SMSy - po prostu zajefajnie ;/
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-10-28 10:23
    Grzegorz_Z: moja oferta to najwieksze g... :) A co do numeru 608, to pamietam, ze miales kiedys rownolegle 608 i 609 :) a teraz w ksiazce mam tylko namiary na Ciebie pod numerkiem 602 :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-28 10:28
    ***Grzegorz_Z: nie oceniam sposobu wprowadzenia płatnego BOKu, BOA, czy DOKu w każdej z sieci, tylko istotę, samą istotę tego posunięcia. Z tego co pamiętam, oprócz sposobu wprowadzenia krytykowałeś sam fakt płacenia za tęże usługę, więc dziwi mnie Twój tekst - "a niech wprowadzają". To po pierwsz. Po drugie, darmowe pięciosekundówki były w cenniku i Idei, i Ery. I co? Era po prostu skończyła "testować" tę usługę.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-10-28 12:37
    *reboot: superkarta jest w ofercie przedluzeniowej ponoc. nie jest to taka rewelacja jak sim+7 albo SS z nowym cennikiem (?) ale jest ok. mnie tylko ciagle wkurzaja te smsy zagraniczne za 61gr kiedy w pre-paidzie tego samego opa sa za 20gr ;(
    0
  • Users Avatars Mini
    Qazimodo pisze: 2004-10-28 14:10
    Mieli oddawać do końca października za rozmowy w sieci, no i zgadza oddali .... 1 grosz, a wyrozmawiałem za ok 15zł. Beznadziejna sieć!!! Żadne zniżki mnie nie przekonają do tej sieci. Jak kiedyś zadzwoniłem z reklamacją do BOK-u /bo znikło mi trochę pieniędzy/ to mi powiedzieli że nie mogą mi powiedzieć gdzie dzwoniłem, tylko na wniosek prokuratury.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-28 15:43
    ***Grzegorz_Z: polecam lekturę cenników z lat 1998-1999. Nie informowano ustnie. W cenniku był odnośnik, w którym stało jak wół: "opłata za połączenie krajowe jest naliczana od szóstej sekundy połączenia" :).
    0
  • Users Avatars Mini
    Qazimodo pisze: 2004-10-28 15:55
    Jednak oddali, dopiero koło południa. Potrzebowałem zadzwonić i skorzystałem już z innej sieci. I tak już chyba zostanie...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-28 19:31
    Grzegorz_Z - idź proszę do specjalisty - może Cię któryś z obsesji wyleczy... Znam doskonale ofertę lojalnościową Plusa i NOGDY nie powiedziałem, nie mówię i nie powiem (o ile się nie zmneni), że ktoś dostał to wszystko łącznie. Jeśli jest inaczej, podaj przykład. Nie musisz mnie więc za każdym razem "wywoływać"... A może potrafisz przywoływać przy okrągłym stole z talerzykiem mojego ducha? Tylko jakoś nie poczułem by mnie opuszczał :-) Natomiast oferta utrzymanościowa Plusa zależy od taryfy i wysokości opłat - im więcej płacisz tym więcej dostajesz... Sam miałem lepszą ofertę niż reboot (to oczywiste) ale też jeszcze lepsze widziałęm niż moja - bo nawet do 180 minut na numer albo konto. Odtenteguj się więc ode mnie jeśli łaska... Szczególnie w dyskusji z innymi nie musisz mnie wsponinać - możesz się bezpośrednio mnie zapytać czy moi znajomi dostalki taką czy inną ofertę - mam ich pełno w komputerze - podam Ci co dostali.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-28 19:36
    Masz(łeś) abonament w Plusie, więc powinieneś wiedzieć, że istnieje coś takiego jak Plus Tobie. Era zamiast tego daje coś za przedłużenie umowy, Plus daje Plus Tobie i do wyboru jedną z czterech, czy już teraz więcej, opcji - telefon/minuty/pakiety kwotowe/esemsy/obniżkę abonamentu. Ja wiem - dla Ciebie ile by nie było to i tak będzie za mało...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-28 21:07
    Grzegorz_Z - słowa debil ode mnie NIKT nie usłyszał :-) Już mi je włożyłeś w usta? Cały Ty...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-28 21:12
    Powiem Ci nawet, że moje dzieci za używanie takich słów dostają ostrą reprymendę... Tak więc może najpierw zweryfikuj moje wypowiedzi pod tym kątem, później dopiero możesz twierzić, że coś powiedziałem lub nie. Pod innym kątem także możesz je zweryfikować :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-28 21:17
    Grzegorz_Z - co Cię obchodzą moi ludzie? Nie bronię im mieć pięciu aktywacji - nie oni za te simplusy płacą więc nie mają prawa twierdzić, czy im się coś opłaca czy nie. Jeśli możesz nie wtrącaj się w moje sprawy zawodowe, OK? Jeśli już Cię to obchodzi to powiem Ci, że nikt ich na siłę nie trzyma - nie pracują na umowę o pracę a zlecenie - zarabiają dużo więcej w ten sposób u mnie niż na swoich "normalnych" posadach... Chciałbyś tyle zarabiać w czasie w jakim wykonywałbyś robotę dla mnie - uwierz mi :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-28 21:31
    Jedyną uciążliwością dla nich jest to, że są z"zmuszani" do noszenia przy sobie badziewnych, chociaż nowych Nokii 3310. Nie zawsze oczywiście - tylko w czasie realizacji zlecenia. Na kontakty ze mną im wystarcza zasilenie raz na pół roku kartą "100". Jak na razie nie sądzę, by więcej niż 25% kwot z zasileń wykorzystywali na połączenia ze mną - to raczej jest po to bym ja się mógł do nich dodzwonić... Każdy może mieć swój prywatny telefon - to nie jest zakazane. Natomiast wątpię by chcieli zrezygnować z darmowych telefonów - jednak całkiem sporo mogą z nich wydzwonić zupełnie prywatnie. Nawet jeśli sobie sami zasilą konto co jakiś czas, to nie sądzę by było im źle... A chyba nie jest, bo mają te telefony tylko - być może z tego powodu w rodzinie też mają Plusy/Simplusy :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-10-28 22:31
    Grzegorz_Z: eee nie liczy sie - to sugerowanie odpowiedzi...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-28 23:34
    Grzegorz_Z - zupełnie nie znasz moich zachowań :-) Jestem w stanie przepuścić kilka osób nawet przed siebie. Np. tylko dlatego, że spodoba mi się konkretna konsultantka... ;-) A w "swoim" punkcie, porozumiewam się z konsultantami na gesty - zadaję pytanie, dostaję odpowiedź... żebym np. za pół godziny przyszedł. A wtedy jestem zawsze pierwszy. Tak zupełnie nie a propos... Ty naprawdę masz fobię!!! Ale ja jestem dobry!
    0
  • Users Avatars Mini
    nobel pisze: 2004-10-29 10:26
    coż ... jedno wiem, moja aktualna umowa abonencka jest ostatnią,piernicze ich telefony.Zawsze można sobie kupić telefon w innym kraju naprawde za grosze, a nie oglądać się na ich taaaaaaaaaanie telefony.Jak widzicie połączenia w prepaidach są wielokrotnie tańsze od abonenckich.A ja sobie kupuję w UK ,Motorolę A835 za 45funtów...która u nas w Plusie posztuje około 1500zł.... w promocji.hehehe paranoja
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-10-29 11:47
    ha, a ja dopiero teraz zauwazylem ze na 30dni utrzymania aktywnosci to w SS wystarczy 20zl a nie 30 jak w sim+ - dla niektorych to tez argument...
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2004-10-29 11:51
    i dobrze jest!
    0
  • Users Avatars Mini
    mat-lis pisze: 2004-10-31 01:34
    tanio ale tylko do swojch poza nich drożyzna
    0
  • Users Avatars Mini
    krzychu_d pisze: 2004-10-31 02:48
    Zmiania tematu. Ostatnio w UK Vodafone proponuje za 40 GBP ROCZNIE (!!!) abo z 1000 minut poza szczytem i w weekendy do sieci i stacjonarnych (czyli rowniez do Polski :) ). Stawki do innych opow bez zmian. Zyc nie umierac. Pytanie samo sie nasuwa: kiedy doczekamy sie tego u nas??
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-10-31 10:18
    Jak patrzyłem na przepięknie zielonej stronie na stawkę 54 gr wewnątrz sieci, to od razu zaświtało mi w głowie, że będą zabierać 54 gr i oddawać połowę na następny dzień. Super. Lepszego rozwiązania nie było. Wielu klientów dzięki temu zdecyduje się odejść :) Dobrze, że się w to nie władowałem, bo nie miałbym nawet do kogo dzwonić za darmo i za 27 gr*2 - 27 gr na drugi dzień.
    0
  • Users Avatars Mini
    BIGWIG pisze: 2004-10-31 17:33
    Jaśli infomacje Grzegorz_Z się potwierdzą, to czarno (a nie zielono) wróżę tej sieci! HEYAH będzie o niebo lepsza. Czyli gra w zielona i czerwone nadal trwa. ( z widoczną dominacją czerwieni) :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kulboj pisze: 2004-11-01 18:36
    Już wszystko wiadomo,tak jak pisał Grzegorz_Z.Mogę tylko dodać że to promocja która zakończy się 1 maja 2005.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-11-11 17:55
    Wewnątrz sieci sa najatrakcyjniejsi, ale żeby naprawde mieli stałą pozycje na rynku, muszą jednak pozyskac tych klientów którzy będą zdecydowani dzwonić pomiędzy SS, a to w danej sytuacji na rynku nie jest łatwe, a nie wiem czy nawet w 100% możliwe do spełnienia.
    0
  • Users Avatars Mini
    pisze: 2007-12-03 16:50
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: