PLAY 7 kwietnia rozpocznie nową kampanię reklamową - "Samo się robi". Tematem jest pierwsza w Polsce taryfa kumulacyjna w ofercie PLAY Na Kartę: „Zawsze taniej”. Jej wyróżniającą cechą jest to, że wszystkie kolejne doładowania kumulują się na koncie użytkownika a gdy przekraczają określone progi, cena minut i SMS-ów automatycznie spada na stałe. Nie robiąc nic ponad zwykłe doładowywanie konta uzyskuje się coraz niższe ceny. Z punktu widzenia użytkownika wszystko robi się niejako samo i na tym właśnie opiera się idea kampanii reklamowej. W żartobliwy sposób stawia ona samorzutny spadek cen Play w jednym rzędzie z takimi zjawiskami, jak porost wąsów czy robienie się bałaganu (w spocie TV 30” i 15”) lub spadanie gruszek J (w printach) – o których przecież wszyscy dobrze wiemy, że robią się same.
Timing i nośniki: TV, outdoor, siatki wielkoformatowe, prasa, Internet, nośniki niestandardowe – start 7 kwietnia, poniedziałek
Informacje o autorach: Anna Łoskiewicz (art. director), Jacek Izrailewski (copywriter), Asiya Malinowska (creative director) z agencji Brain,
przedstawiciel Klienta: Aleksandra Borowicz (brand manager), Olga Łobodzińska (junior brand manager)
przedstawiciel Agencji: Anna Browarek (account supervisor), Wiktoria Mockałło (senior account executive)
dom mediowy: ZenithOptimediaGroup
osoba odpowiedzialne ze strony klienta: Marek Zaborowski
start kampanii: 7 kwietnia br