Rozpoczęła się kolejna część kampanii wizerunkowej Heyah. Zaplanowana została z myślą o młodych ludziach, którzy cenią dobrą ofertę, jasne zasady, działanie, pomysłowość i oryginalność.
Zgodnie z tradycją i tym razem Heyah zaskakuje swoimi niestandardowymi pomysłami. Od pierwszych dni listopada na niebie nad największymi miastami Polski będzie można zobaczyć samoloty Heyah. Pojawią się one w Trójmieście, Warszawie, Łodzi, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Poznaniu.
W najbliższych dniach Heyah zagości również w wielu innych punktach tych miast, na airbordach. Wielkie, nadmuchiwane, wolnostojące ściany będą wędrowały po miejscach odwiedzanych przez młodzież tj. wyższe uczelnie, centra handlowe, akademiki, ośrodki sportu, dworce kolejowe itp.
Hasła wiodące tego etapu kampanii, podobnie jak w poprzednich odsłonach, nawiązują do głównych zasad Heyah.