Samsung chce znacząco zwiększyć w przyszłym roku swój udział w polskim rynku telefonów komórkowych. Koreański producent chce sprzedać w Polsce do końca bieżącego roku 500 tys. telefonów komórkowych. W przyszłym roku firma planuje sprzedaż miliona sztuk aparatów. Koreański producent liczy, że jego pozycja zostanie wzmocniona głównie dzięki większej sprzedaży przez niezależne od operatorów sieci handlowe. W tym roku kupią one od Samsunga 100 tys. telefonów, a w przyszłym — ponad 250 tys.
Firma negocjuje współpracę z większością dużych sieci RTV AGD, analizuje też możliwość wykorzystania salonów komputerowych, w których sprzedawane są inne produkty Samsunga. Dziś poza operatorami dystrybucja telefonów opiera się na Cyfrowym Centrum Serwisowym i sklepach Media Markt. W 2005 r. Samsung chce mieć co najmniej 15 proc. udziału w polskim rynku telefonów komórkowych, w tym będzie to niespełna 10 proc.