Samsung Galaxy S4 - wystartowała kampania BTL

Newsy
Opinie: 0

Samsung rozpoczął w Warszawie promocję swojego flagowca Galaxy S4. Młodzi ludzie z balonami pojawili się w warszawskich centrach handlowych i pod salonami operatorów komórkowych. Galeria zdjęć z tego eventu znajduje się poniżej.

Tak Samsung Galaxy S4 nagrywa filmy i robi zdjęcia- tutaj

Tak Samsung Galaxy S4 wygląda - nasza pierwsza galeria jest tutaj

Relacja amerykańskiej z premiery Galaxy S4 znajduje się tutaj

Dane techniczne Samsunga Galaxy S4 znadują się tutaj

Porównanie S4 z konkurencją znajduje się tutaj

Relacja z warszawskiej premiery Galaxy S4 znajduje się tutaj

Takie są ceny S4 w PLAY - tutaj

Takie ceny S4 są w T-Mobile - tutaj

Takie ceny S4 są w Orange - tutaj

Takie są ceny S4 w Plusie - tutaj

Szczegóły dotyczące całej polskiej kampanii S4:

26 kwietnia ruszyła kampania promując najnowszy flagowy smartfon Samsung GALAXY S4. Hasło przewodnie „Life companion”, nawiązuje do funkcjonalności tego niezwykle zaawansowanego telefonu, który stworzono po to, żeby przybliżyć świat i pomóc każdemu w radzeniu sobie z coraz bardziej intensywnym stylem życia. Ten etap ogólnopolskiej kampanii wspierającej działania sprzedażowe potrwa do końca sierpnia.

Kampania promująca GALAXY S 4 obejmie bardzo szeroką grupę mediów. Reklama pojawi się w magazynach drukowanych z grup business, lifestyle, fitness, sport i innych. Działania internetowe obejmą swym zasięgiem kilkaset serwisów i portali internetowych, między innymi Gazeta.pl, Interia.pl, Onet.pl, WP.pl, O2.pl, Pudelek, Youtube.com, serwisy Google i wiele innych. Komunikacja obejmie też serwisy społecznościowe m.in. Facebook, blogosferę oraz serwisy e-commerce: Allegro, Ceneo.pl i Skąpiec.pl. Wielkoformatowe plakaty pojawią się w największych miastach i na lotniskach.

Kampania Samsung GALAXY S 4 obejmie też prezentacje w GALAXY Studio w galeriach handlowych w całej Polsce, specjalnie przygotowane, jeżdżące Mobile GALAXY Studio, które pojawi się w większości miast i wakacyjne Samsung Summer Zones w głównych nadbałtyckich kurortach.

Na potrzeby kampanii powstały także spoty reklamowe, które będą emitowane w kinach w całej Polsce i największych stacjach telewizyjnych – TVP, Polsat, TVN i innych. Zaplanowano także wiele akcji informacyjnych i reklamowych, które realizowane będą w centrach handlowych, punktach sprzedaży operatorów komórkowych oraz w sieciach handlowych.

Materiały drukowane do kampanii opracowała agencje Leo Burnett i Cheil, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. Działania public relations wspiera agencja Havas PR Warsaw.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: