Agencja Reuters podała, że są problemy z kamerą w smartfonie Galaxy S5. Samsung twierdzi, że dotyczy to bardzo ograniczonej liczby wyprodukowanych w pierwszej fazie produkcji smartfonów. W urządzeniach tych zamontowano uszkodzony ROM, w którym zostało źle zapisane oprogramowanie potrzebne do uruchomienia kamery. Globalny rzecznik Samsunga napisał w oświadczeniu, że problem dotyczy głównie USA i kilku innych wybranych państw.
A oto oficjalny komentarz Olafa Krynickiego, rzecznika prasowego polskiego Samsunga:
Ustaliliśmy, że usterka występuje w bardzo niewielkiej liczbie egzemplarzy zmontowanych na samym początku okresu produkcyjnego. Jednak prawdopodobieństwo, że znalazły się one w dostawach do Polski jest bardzo małe.
Awaria objawia się komunikatem o błędzie w przypadku próby uruchomienia aparatu. Po analizie przypadków okazało się, że skala problemu jest bardzo niewielka i dotyczy konkretnej małej partii urządzeń z wczesnej fazy produkcji. Jest spowodowana komplikacjami związanymi z pamięcią ROM przechowującą dane potrzebne do prawidłowego działania aparatu fotograficznego.
Wszystkich użytkowników, którzy doświadczyli tego zjawiska prosimy o kontakt naszą infolinią 0 801-172-678 lub wizytę w autoryzowanym serwisie.
Dla firmy Samsung zadowolenie klienta oraz jakość oferowanych urządzeń i usług są kluczowe.