Nowy punkt serwisowy Samsunga usytuowany jest na warszawskiej Woli, w kompleksie biurowym Spark przy Al. Solidarności 171.
W nowym serwisie klienta będzie można m.in. oddać do naprawy smartfon lub tablet Samsung Galaxy, ale także umówić indywidualną wizytę czy zlecić ekspresową naprawę w 1 godzinę, zakupić akcesoria ochronne i skorzystać z innych specjalistycznych usług, w tym personalizacji urządzeń. Klienci mają ponadto możliwość telefonicznego umawiania wizyty, dzięki czemu potrzebne części zostaną zamówione odpowiednio wcześniej, by znacznie skrócić czas serwisowania urządzenia. Na miejscu można będzie zapoznać się z ofertą najnowszych urządzeń Samsung Galaxy, a także zostawić do bezpiecznej utylizacji elektroodpady.
Wszystkie części używane do realizacji napraw są oryginalne i objęte gwarancją.
Więcej na temat usług serwisowych Samsung można przeczytać na stronie: samsung.com/pl/support/uslugi-pogwarancyjne/.