Polska Mistrzyni Świata mieszanych sztuk walki promuje smartfon Galaxy A, smartwatch Gear S2, tablet Galaxy Tab S2 oraz słuchawki LEVEL w nowej kampanii „Zostań legendą” Samsung Polska.
W kampanii „Zostań legendą” do współpracy zaproszono Joannę Jędrzejczyk, najbardziej utytułowaną polską zawodniczkę mieszanych sztuk walki.
Umiejętności prezentowane przez Joannę Jędrzejczyk pokrywają się z wartościami naszej marki, takimi jak: szybkość działania, precyzja, niezawodność i doskonałość – mówi Olaf Krynicki, rzecznik Samsung Electronics Polska.
Wizerunek Joanny Jędrzejczyk zostanie wykorzystany w spocie reklamowym skierowanym do internetu, w kanałach social media oraz w kampanii PR.
Za kreację kampanii odpowiada Cheil Poland, za produkcję Film Produkcja, za planowanie i zakup mediów Starcom, za dopasowanie wizerunku sportowca do marki oraz nadzór merytoryczny odpowiada Torches of Sport, a za działania PR Havas PR Warsaw.