Joanna Jędrzejczyk współpracuje z Samsung Polska

Newsy
Opinie: 1
Joanna Jędrzejczyk

Polska Mistrzyni Świata mieszanych sztuk walki promuje smartfon Galaxy A, smartwatch Gear S2, tablet Galaxy Tab S2 oraz słuchawki LEVEL w nowej kampanii „Zostań legendą” Samsung Polska.

W kampanii „Zostań legendą” do współpracy zaproszono Joannę Jędrzejczyk, najbardziej utytułowaną polską zawodniczkę mieszanych sztuk walki.

Umiejętności prezentowane przez Joannę Jędrzejczyk pokrywają się z wartościami naszej marki, takimi jak: szybkość działania, precyzja, niezawodność i doskonałość – mówi Olaf Krynicki, rzecznik Samsung Electronics Polska.

Wizerunek Joanny Jędrzejczyk zostanie wykorzystany w spocie reklamowym skierowanym do internetu, w kanałach social media oraz w kampanii PR.

 

Za kreację kampanii odpowiada Cheil Poland, za produkcję Film Produkcja, za planowanie i zakup mediów Starcom, za dopasowanie wizerunku sportowca do marki oraz nadzór merytoryczny odpowiada Torches of Sport, a za działania PR Havas PR Warsaw.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: