Samsung wspiera promocję filmu WALL•E telefonem komórkowym Samsung M110. Z okazji premiery producent telefonów komórkowych stworzył specjalną stronę walle.samsungmobile.com, poświęconą bohaterskiemu WALL•E. Fani filmu w całej Europie mogą dzięki niej pobrać bezpłatnie na swoją komórkę gadżety mobilne związane z robocikiem czy też dowiedzieć się więcej o historii powstania filmu i jego autorach. Przede wszystkim jednak mogą wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania są bilety do kina, upominki związane z filmem oraz telefony Samsung M110.
Akcję promocyjną wzmocni niewielka kampania prasowa (tytuły młodzieżowe) oraz działania BTL’owe realizowane w sieci kin Cinema City: naklejki na podłogę i lustra, standy oraz 15-sekundowy spot 3D emitowany przed każdą emisją filmu. Kampania potrwa do 7 sierpnia. Za europejską kreację odpowiada agencja Cheil Communications, polską adaptacją zajęła się agencja AdSyndrom. Media zaplanował i zakupił Samsung.