Samsung o serwisie online - naprawiamy głównie ekrany z mniejszych miejscowości

Newsy
Opinie: 0
Samsung o serwisie online - naprawiamy głównie ekrany z mniejszych miejscowości

W maju 2021 Samsung wprowadził w Polsce usługę serwisu online.

 

Najczęściej naprawianymi w ramach usługi smartfonami były flagowce – stanowiły one aż 78% spośród wszystkich zleconych do naprawy smartfonów. Prym w zleceniach naprawy online wiodła seria Galaxy S (70%), drugim najczęściej naprawianymi zdalnie flagowcami były smartfony z serii Note (30%).

 

Zdalne zlecenie naprawy w przeważającej większości dotyczyło naprawy lub wymiany wyświetlacza – 85% użytkowników zdecydowało się na jego naprawę w ramach usługi naprawy online. 15% zleceń naprawy online dotyczyło pomniejszych napraw.

 

65% zdalnych zleceń naprawy pochodziło z miejscowości do 50 tys. mieszkańców, a naprawiony smartfon wracał do właściciela w większości przypadków po 2 dniach naprawy w serwisie.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: