Kampania wprowadzająca Samsung Omnia na rynek polski rozpocznie się 29 sierpnia i opiera się o kampanię telewizyjną, prasową i Internet, uzupełnioną o outdoor i kampanię kinową. Telefon dostępny będzie w sprzedaży od początku września w sugerowanej przez producenta cenie detalicznej: wersja 8GB: 1699 zł, wersja 16GB: 1799 zł.
Rozpoczęcie kampanii poprzedziły działania marketingu wirusowego realizowane w Internecie oraz portalach wideo. 24 sierpnia miał miejsce przedpremierowy pokaz telefonu w centrum handlowym Blue City zorganizowany specjalnie z okazji rozgrywek World Cyber Games i trwającego Tygodnia Technologii WCG. Na zbudowanej specjalnej „wyspie” odwiedzający warszawskie centrum handlowe mieli okazję zapoznać się z podstawowymi funkcjonalnościami telefonu, wziąć udział w konkursach, a także skorzystać ze specjalnej, promocyjnej przedpremierowej sprzedaży Samsung Omnia.
Kampania telewizyjna będzie jedną z największych przeprowadzonych w Polsce przez Samsung Mobile i obejmuje praktycznie wszystkie stacje, jak: TVN, Polsat, TVP, TVN24, TVN Turbo, TVN Style, TVn CNBC, Discovery oraz muzyczne MTV i VIVA. Spoty zostały zrealizowane w trzech wersjach: 10, 15 sekund i 30 sekund. Wersja 10-sekundowa jest spotem teaser’owym, który uzupełniony będzie wersją 30-sekundową w tym samym bloku reklamowym. Przez pierwsze 2 tygodnie trwania kampanii telewizyjnej reklama pojawi się także w kinach Cinema City (wersja 30sek.), a także na wielkim ekranie LED Hator Media na budynku Cepeli w centrum Warszawy.
Layouty prasowe pojawia się w dziennikach, tygodniach społeczno-politycznych, prasie lifestylowej, branżowej, magazynych kobiecych. Kampania outdoor obejmie nośniki w całej Polsce (billboardy, banery i scrolle).
W Internecie kampania opiera się o najważniejsze polskie portale informacyjne wykorzystujące różne formy reklamy: billboardy, brandmark video, top layery.
Dodatkowo, kampanię wspierać będą działania ambientowe, product placementy w wybranych programach, a także szeroko zakrojone działania BTL realizowane w najwiekszych punktach sprzedaży w całej Polsce.
Adaptacją kampanii globalnej zajęła się ponownie agencja GonnaBe. Zakupem mediów zajął się Dom Mediowy STARCOM (Marcin Śmiechowicz). Kampania potrwa do połowy października 2008.
![]() | ![]() | ![]() |
Specyfikacja telefonu Samsung i900 OMNIA
HSDPA (7.2 Mbps), EDGE / GPRS 850/900/1800/1900
Microsoft Windows Mobile 6.1 Professional
ekran 3.2” WQVGA TFT LCD (240 x 400)
kamera 5 megapikseli CMOS
funkcje aparatu: Auto Focus, Image Stablizer, Auto-Panorama Shot, Wide Dynamic Range (WDR), Face Detection, Smile Detection
wideo DivX / XviD / H.263 / H.264 / WMV / MP4
wideo edycja: Trim video, Audio dubbing, Live dubbing, Add subtitle, Image capture
FM Radio z RDS
MP3/ AAC / AAC+ / WMA / OGG / AMR
Bluetooth Stereo Headset (A2DP)
A-GPS (Navigation, Geo-tagging)
TouchWiz UI
MS Office Document Viewer, Push Email, Auto Rotation, TV Out
Bluetooth 2.0 / USB 2.0 / Wi-Fi
8GB / 16GB Flash + External Memory slot : microSDHC (16GB)
wymiary: 112 x 56.9 x 12.5
bateria 1440 mAh
![]() | ![]() | ![]() |