Kampania wprowadzająca Samsung Omnia na rynek polski rozpocznie się 29 sierpnia i opiera się o kampanię telewizyjną, prasową i Internet, uzupełnioną o outdoor i kampanię kinową. Telefon dostępny będzie w sprzedaży od początku września w sugerowanej przez producenta cenie detalicznej: wersja 8GB: 1699 zł, wersja 16GB: 1799 zł.
Rozpoczęcie kampanii poprzedziły działania marketingu wirusowego realizowane w Internecie oraz portalach wideo. 24 sierpnia miał miejsce przedpremierowy pokaz telefonu w centrum handlowym Blue City zorganizowany specjalnie z okazji rozgrywek World Cyber Games i trwającego Tygodnia Technologii WCG. Na zbudowanej specjalnej „wyspie” odwiedzający warszawskie centrum handlowe mieli okazję zapoznać się z podstawowymi funkcjonalnościami telefonu, wziąć udział w konkursach, a także skorzystać ze specjalnej, promocyjnej przedpremierowej sprzedaży Samsung Omnia.
Kampania telewizyjna będzie jedną z największych przeprowadzonych w Polsce przez Samsung Mobile i obejmuje praktycznie wszystkie stacje, jak: TVN, Polsat, TVP, TVN24, TVN Turbo, TVN Style, TVn CNBC, Discovery oraz muzyczne MTV i VIVA. Spoty zostały zrealizowane w trzech wersjach: 10, 15 sekund i 30 sekund. Wersja 10-sekundowa jest spotem teaser’owym, który uzupełniony będzie wersją 30-sekundową w tym samym bloku reklamowym. Przez pierwsze 2 tygodnie trwania kampanii telewizyjnej reklama pojawi się także w kinach Cinema City (wersja 30sek.), a także na wielkim ekranie LED Hator Media na budynku Cepeli w centrum Warszawy.
Layouty prasowe pojawia się w dziennikach, tygodniach społeczno-politycznych, prasie lifestylowej, branżowej, magazynych kobiecych. Kampania outdoor obejmie nośniki w całej Polsce (billboardy, banery i scrolle).
W Internecie kampania opiera się o najważniejsze polskie portale informacyjne wykorzystujące różne formy reklamy: billboardy, brandmark video, top layery.
Dodatkowo, kampanię wspierać będą działania ambientowe, product placementy w wybranych programach, a także szeroko zakrojone działania BTL realizowane w najwiekszych punktach sprzedaży w całej Polsce.
Adaptacją kampanii globalnej zajęła się ponownie agencja GonnaBe. Zakupem mediów zajął się Dom Mediowy STARCOM (Marcin Śmiechowicz). Kampania potrwa do połowy października 2008.
Specyfikacja telefonu Samsung i900 OMNIA
HSDPA (7.2 Mbps), EDGE / GPRS 850/900/1800/1900
Microsoft Windows Mobile 6.1 Professional
ekran 3.2” WQVGA TFT LCD (240 x 400)
kamera 5 megapikseli CMOS
funkcje aparatu: Auto Focus, Image Stablizer, Auto-Panorama Shot, Wide Dynamic Range (WDR), Face Detection, Smile Detection
wideo DivX / XviD / H.263 / H.264 / WMV / MP4
wideo edycja: Trim video, Audio dubbing, Live dubbing, Add subtitle, Image capture
FM Radio z RDS
MP3/ AAC / AAC+ / WMA / OGG / AMR
Bluetooth Stereo Headset (A2DP)
A-GPS (Navigation, Geo-tagging)
TouchWiz UI
MS Office Document Viewer, Push Email, Auto Rotation, TV Out
Bluetooth 2.0 / USB 2.0 / Wi-Fi
8GB / 16GB Flash + External Memory slot : microSDHC (16GB)
wymiary: 112 x 56.9 x 12.5
bateria 1440 mAh