W ramach kampanii Galaxy S22, Samsung wykorzysta pierwszą w Polsce reklamę w formacie 3D Digital Out of Home.
Nowy format zostanie pokazany 5 kwietnia o godz. 18:00 na wielkoformatowych ekranach zlokalizowanych na budynku hotelu Marriott w Al. Jerozolimskich w Warszawie.
„Seria Galaxy S22 i Żabson to perfect match” – mówi Magdalena Sielachowicz – Nowakowska, Head od Marketing, Samsung.
Kreacja powstała we współpracy z agencją kreatywną VMLY&R, Screen Network oraz Platige Image. Do jej produkcji wykorzystano wielkoformatowy ekran Screen Network o łącznej powierzchni 280 m2. To jedyny narożny ekran w Polsce, który pozwala uzyskać efekt anamorficznego 3D, dzięki czemu spot oglądany z określonego punktu tworzy iluzję trójwymiarowej głębi na płaskiej powierzchni.
Reklamy będzie można oglądać do końca kwietnia w Warszawie na narożnym ekranie na budynku hotelu Marriott w Al. Jerozolimskich oraz na ekranach 2D z efektem głębi usytuowanych na terenie CH Arkadia, Galerii Mokotów oraz przy Pl. Unii Lubelskiej. Realizację kampanii zaplanowano również w digital.
Za kampanię odpowiadają agencje VMLY&R (koncept kreatywny), Starcom (zakup mediów) oraz dfusion communication (PR). Materiały 3D przygotowało Platige Image. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny DOBRO. Za realizację kampanii odpowiada Screen Network.