Samsung wraca do pomysłu z OOH w 3D

Newsy
Opinie: 0
Galaxy Z Flip4 przejmuje warszawski Marriott w najnowszej kampanii Samsung

Samsung po raz kolejny postawił na format 3D Digital Out of Home. Od 26 sierpnia do końca września na wielkoformatowych ekranach na budynku hotelu Marriott w Al. Jerozolimskich w Warszawie zobaczyć będzie można kreację z Flip4.

Za projekt po stronie koreańskiego producenta odpowiada Magdalena Sielachowicz – Nowakowska, Head of Marketing dywizji MX w Samsung Electronics Polska.

Kreacja 3D Digital Out of Home promująca najnowsze smartfony Galaxy Z Flip4 i Galaxy Z Fold4 powstała we współpracy z agencją kreatywną VMLY&R, Screen Network oraz Platige Image. Do jej produkcji wykorzystano wielkoformatowe ekrany Screen Network umiejscowione na dachu hotelu Marriott w Warszawie. W kampanii wykorzystano efekt anamorficznego 3D, który daje iluzję trójwymiarowej głębi na płaskiej powierzchni.

Za kampanię odpowiadają agencje VMLY&R (koncept kreatywny), Starcom (zakup mediów) oraz dfusion communication (PR). Materiały 3D przygotowało Platige Image. Za realizację kampanii odpowiada Screen Network.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: