Samsung Premium Service Plaza - galeria zdjęć

Newsy
Opinie: 7

Samsung otworzył w Warszawie Samsung Premium Service Plaza. Centrum jest zarządzane przez firmę SPB.

Salon serwisowy mieście się w nowym budynku Spire C. W głównym budynku Spire już niedługo będzie mieściło się główne polskie centrum R&D Samsunga, które zostanie przeniesione z 4 innych lokalizacji w stolicy.

Samsung Premium Service Plaza to 500 metrów kwadratowych i 15 pracowników. Serwis będzie pracował cały tydzień. Jego głównym zadaniem będzie naprawa smartfonów i tabletów. Samsung deklaruje, że telefon będzie naprawiany w godzinę. Niedługo będzie można umawiać się na naprawę przez internet. Będzie także opcja grawerowania akcesoriów.

Na klientów czekają specjalne strefy, które mają umilać oczekiwanie na naprawę. Jest także dedykowane miejsce dla najmłodszych.

Premium Service Plaza w liczbach:

adres: Warsaw Spire bud. C, Plac Europejski 2, Warszawa
godziny otwarcia: poniedziałek – piątek: 9.00 – 19.00; sobota – niedziela: 10.00 – 17.00;
powierzchnia – 500 m²;
liczba pracowników – 15;
1 recepcja główna;
3 stanowiska konsultacji;
7 stanowisk technicznych
Ponad 20 miejsc w strefach.

SPB oferuje ubezpieczenia i serwis dla ponad 100 największych marek w 12 krajach, takich jak Belgia, Francja, Niemcy, Włochy, Luksemburg, Maroko, Polski, Portugalii, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych i Tunezji. SPB jest firmą rodzinną, założoną 
w 1965 roku. SPB Services jest spółką zależną od SPB Group, specjalizującą się w diagnostyce, naprawie, wymiany i wycenie urządzeń i nowych technologii. SPB Services działa głównie we Francji, Polsce i Tunezji.

Zdjęcia:

Opinie:

Opinie archiwalne (7):

Komentuj

Komentarze / 7

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: