Test Samsung SGH-D410

Recenzje
Opinie: 103

Nasza redakcja otrzymała do testów jeden z najnowszych telefonów firmy Samsung - model SGH-D410. Ta słuchawka od dłuższego czasu jest znana na rynku koreańskim, a teraz na rynek europejski trafia jej wersja przeznaczona dla sieci GSM. Koncepcja budowy tego telefonu, jest zbliżona do tej, jaką zastosowała Nokia w swoim modelu 7650. Polega ona na ukryciu wysuwanej klawiatury w korpusie telefonu, słuchawka zatem "otwiera się" lecz nie poprzez otwarcie klapki, ale wysunięcie klawiatury.

Samsung jest telefonem trzysystemowym działającym w sieciach GSM 900/1800 i 1900. Wyboru pomiędzy tymi dwoma pasmami dokonuje się ręcznie. W zestawie z telefonem producent dostarcza instrukcję obsługi, zestaw słuchawkowy oraz dwie baterie, co jest już standardem u koreańskiego producenta. W zestawie brak było płyty z oprogramowaniem służącym do połączenia telefonu z komputerem, lecz możemy je później ściągnąć z internetowej strony producenta. 

Wygląd

Samsung jest niestety telefonem dużym, znacząco większym od produktów konkurencji. Jest to po części wymuszone przez jego konstrukcję, lecz wydaje się, że inżynierowi mogliby go trochę zmniejszyć. Wymiary telefonu to 97.5 x 48.5 x 24 mm, a waży on 116 gramów. Wielkość, moim zdaniem, to największa wada Samsunga. 

Tym, co wyróżnia Samsunga z masy telefonów na rynku jest duży, świetnej jakości wyświetlacz. Może on wyświetlić aż 262 tysiące kolorów, czyli dużo więcej niż ekrany innych telefonów komórkowych. Jest to rzeczywiście bardzo mocny punkt słuchawki, bowiem wyświetlany obraz jest świetnej jakości, o dobrym kontraście i jasności, bez charakterystycznego dla gorszych wyświetlaczy efektu smużenia. Dodatkowo masa kolorowych tapet oraz oprawa graficzna menu telefonu pozwalają na pokazanie jego prawdziwych możliwości. Na ekranie można wyświetlać obrazy w maksymalnej rozdzielczości 137 x 220 punktów oraz do 8 linii tekstu.

Pod wyświetlaczem znajduje się zbiór przycisków służących do poruszania się po menu. Najważniejszymi z nich są klawisze kierunkowe strzałek. Dodatkowo są także przyciski z dynamicznie przypasywanymi funkcjami, zielona i czerwona słuchawka oraz klawisz C. Klawisze numeryczne staja się widoczne dopiero po otwarciu telefonu. Mają dobrze wyczuwalny klik i wygodnie się na nich pisze.

Pod wyświetlaczem znajduje się także lampka informująca o pracy telefonu. Może ona świecić w 8 różnych kolorach informując o różnych zdarzeniach. Użytkownik może dowolnie dobrać sobie kolor świecenia lampki dla danego zdarzenia. Jest to o tyle ważne, że po "zamknięciu" telefonu automatycznie jest wyłączany wyświetlacz i by cokolwiek z niego odczytać trzeba ponownie "otworzyć" telefon. Lampka pozwala unikać wielokrotnego i niepotrzebnego otwierania telefonu.

Na górnej krawędzi znajduje się obracana o 180 stopni kamera. Jest to rozwianie zbliżone do zastosowanego w modelu SGH-X600, jednak tamta kamera była dodatkowo wyposażona w specjalne diody umożliwiające zdjęcia przy słabym oświetleniu. Natomiast w D410 takiej funkcji nie ma.

Baterie

Jak już wcześniej wspomniałem telefon jest fabrycznie wyposażony we dwie baterie. Są to dwie takie same ogniwa litowo-polimerowe o pojemności 950 mAh. Podczas naszego testu przy około 40 minutach rozmowy i około 100 odebranych SMS-ach na dobę telefon wytrzymywał bez ładowania około 50 h. Dość znacznie zmniejszyło ten czas pracy korzystanie z aparatu fotograficznego oraz GPRS-u (wysyłania e-maili lub wiadomości MMS).


Książka telefoniczna

W książce telefonu możemy zapisać do 1000 numerów. Każda pozycja w książce może zawierać kilka numerów telefonów: domowy, do pracy, komórkowy oraz adres e-mail. Zapisane adresy e-mail służą także jako książka adresowa dla wbudowanego klienta poczty elektronicznej.
Kontakty mogą należeć do jednej z 10 grup użytkowników. Każda grupa posiada zarówno własny dzwonek, logo oraz własny dźwięk nadejścia wiadomości SMS.

Wiadomości i klient e-mail

Telefon, poza obsługą wiadomości SMS, pozwala na wysyłania i odbierani wiadomości standardów EMS oraz MMS. Posiada także klienta poczty elektronicznej.
Pamięć telefonu pozwala na przechowywanie aż do 200 wiadomości SMS, dodatkowo użytkownik może także stworzyć i przechowywać szablony własnych wiadomości. Telefon do obsługi MMS-ów konfiguruje się szybko i sprawnie. Pozwala on na wysyłanie wiadomości o wielkości do 100 kb, odbierać można natomiast wiadomości do 50 kb. Nie ma natomiast ograniczeń rozdzielczości przysłanych załączników, telefon bez problemu, inaczej niż inne telefony na rynku, radzi sobie nawet z obrazami w rozdzielczości 640 na 480. Telefon przechowuje wiadomości MMS w przeznaczonej do tego pamięci o pojemności 700 kb.

Także wbudowany klient e-mail konfiguruje się w sposób prosty i intuicyjny. Pozwala on na ustawienie odbierania i wysyłania poczty z 5 różnych kont pocztowych POP3/SMTP. Bez problemu radzi sobie także z wysyłaniem i odbieranym załączników graficznych GIF i JPG. Rozsyłanie zdjęć zrobionych telefonem przy użyciu poczty elektronicznej jest bardzo sensowną alternatywą wobec wiadomości MMS, które są jeszcze drogie i nie pozwalają na wysyłanie obrazów w pełnej rozdzielczości. Na wiadomości pocztowe telefon posiada specjalną pamięć o pojemności 1 MB.

Dźwięki

Drugą ważną zaletą telefonu jest 64-głosowa polifonia dźwiękowa. Aby można było dobrze docenić taką polifonię, telefon powinien być wyposażony w dwa głośniki stereofoniczne, a tak nie jest. Jakość dźwięku jest jednak zdecydowanie lepsza niż w większości najnowszych telefonów na rynku. Dzwonki robią naprawdę duże wrażenie na słuchaczach. Poza dzwonkami standardowymi, użytkownik może także wgrać do telefonu nowe - własne dzwonki. Może to zrobić przez WAP lub poprzez połączenie telefonu z komputerem.
Tym, co mnie natomiast w Samsungu najbardziej denerwowało, był jego sposób informowania o nowych SMS-ach. Samsungi bowiem, w przypadku nie odczytania krótkiej wiadomości, informują dźwiękiem o jej nadejściu co kilka minut. W ten sposób mamy wrażenie, ze otrzymujemy coraz to nowe wiadomości, podczas gdy jest to cały czas informacja tylko o jednej wiadomości.
Telefon posiada także wbudowany cyfrowy dyktafon pozwalający na dokonanie 5 nagrań trwających po 30 sekund każde.

Aparat fotograficzny

Wbudowany aparat fotograficzny posiada 0,3 miliona pikseli i potrafi robić zdjęcia w maksymalnej rozdzielczości VGA 640 na 480 . Inne dostępne rozdzielczości to: QVGA 320 x 240, QQVGA 160 x 120 oraz Mobile 176 x 120. Dodatkowo telefon pozwala na dobranie jednego z 4 poziomów kompresji obrazu w formacie JPG. Robiąc zdjęcia można korzystać z cyfrowego zoomu powiększającego obiekty nawet do 8 razy oraz zestawu filtrów do edycji obrazu. Dostępny jest także samowyzwalacz oraz opcja Multi-shot, umożliwiająca wykonanie kilku zdjęć jednego po drugim. Przeciętna wielkość zdjęcia wykonanego w najwyższej rozdzielczości wynosi 60-70 kb. Pamięć telefonu na zdjęcia wynosi 3 MB.

    
    
    

Aparat pozawala także na nagrywanie krótkich, trwających do 15 sekund filmów. Jeden 15 sekundowy film zajmuje około 900 kb. W pamięci liczącej 3 MB można umieścić zatem maksymalnie 3 takie filmy.
Zarówno zdjęcia, jak i filmy można ściągać z telefonu do komputera. Połączenie telefonu z komputerem może nastąpić poprzez port podczerwieni. Do ściągania zdjęć służy natomiast umieszczony na stronie internetowej Samsunga program EasyGPRS.


Ekran

Każde z wykonanych aparatem zdjęć może zostać przez nas umieszczone na wyświetlaczu jako tapeta. Telefon posiada także kilka własnych, bardzo kolorowych i animowanych tapet. Zamiast tapety na ekranie może być przez cały czas umieszczony zegar w formie analogowej lub cyfrowej albo kalendarz.

Samsung obsługuje także logo operatora w standardzie Nokii (smart messaging) i jeśli zostanie ono wgrane do telefonu, to będzie wyświetlane zamiast nazwy macierzystej sieci komórkowej.

Inne funkcje

Wspomniany program EasyGPRS umożliwia także edytowanie z poziomu komputera innych ustawień telefonu, w tym zawartości książki telefonicznej i wiadomości SMS. Program umożliwia także połączenia z Internetem poprzez GPRS. Samsung obsługuje GPRS klasy 8 co oznacza, ze pozwala na wysyłanie danych z prędkością 53,6 kbit/sek i odbieranie 13,4 kbit/sek.

Wbudowana w telefonie przeglądarka obsługuje WAP w standardzie 1.2. Obecnie standardem są już przeglądarki w wersji 2.0.
Inne warte wspomnienia funkcje telefonu to Organizer, z możliwością dokonywania notatek oraz listą "things-to-do", czyli zadań do wykonania. Telefon został także wyposażony w prosty przelicznik walutowy oraz zegar pokazujący czas w dowolnym miejscu na świecie.

Telefon posiada także 600 kb pamięci na gry w standardzie Java. Standardowo w pamięci telefonu znajdują się 4 gry: BubbleSmile, Fun2Link, Ultimate Golf oraz MobileChess. Mnie najbardziej do gustu przypadła gra logiczna Fun2Link, która polega na szybkim budowaniu wodociągu, którym później płynie woda.

Podsumowanie

Nowy Samsung posiada szereg atutów, którymi są: świetny wyświetlacz, bardzo dobra polifonia dźwiękowa oraz uzupełniający to wszystko aparat fotograficzny. Telefon nie ma zbyt wielu wad, poza jedną poważną, czyli wymiarami. Telefon jest po prostu dużo większy od telefonów konkurencji.

Nowy Samsung jest przeznaczony dla najbardziej wymagających klientów. O tym też świadczy jego cena, która na rynku europejskim wynosi około 500 euro. Jest to cena zbliżona do cen smartphonów, a D410 nim nie jest.

SGH-D410 jest natomiast niewątpliwie najładniejszym dotychczas wyprodukowanym Samsungiem. Telefon podoba się niemal wszystkim. Obudowa typu "slider" ma swoich zagorzałych zwolenników od czasów modelu 7650 firmy Nokia, więc D410 nie będzie musiał udowadniać, że takie rozwiązanie pozwala w telefonie zaimplementować zarówno wielki ekran, ale także wygodną, dużą klawiaturę. Użytkownicy komórek chcą dzwonić i pisać SMS-y, ich telefon ma mieć srebrną obudowę oraz kolorowy ekran - to wyniki badań marketingowych. D410 taki jest.....jedyną jego wadą będzie cena, która raczej nigdy nie spadnie do symbolicznej promocyjnej złotówki.

Opinie:

Opinie archiwalne (103):

Komentuj

Komentarze / 103

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    pippo pisze: 2004-04-14 15:59
    hehe- pierwszy! telefonik spoko. zabieram sie do czytania
    0
  • Users Avatars Mini
    Zenobiusz ;-) pisze: 2004-04-14 16:05
    Mam Samsunga C100. Poluję na X100 lub 600. Ale ten no to mnie całkiem powalił na kolanka. Samsung robi telefony ze zdecydowanie górnej półki dla zwykłych ludzi. Dresiarze mają Nockie, biznesiarze Siemensy, małolaty jakieś bzdurne Motki. A porządni ludzie - Samsungi ;-) :-p
    0
  • Users Avatars Mini
    dusiek pisze: 2004-04-14 16:06
    ja tez czytam! i sam pisze ! he he...
    0
  • Users Avatars Mini
    lewickijacek pisze: 2004-04-14 16:16
    No no! Ale cóż, to na pewno nie jest telefon dla zwykłego śmiertelnika.
    0
  • Users Avatars Mini
    lewickijacek pisze: 2004-04-14 16:17
    Ciekawe, czy we wszystkich tego typu fonach baterie tak którko trzymają?
    0
  • Users Avatars Mini
    lewickijacek pisze: 2004-04-14 16:19
    *Zenobiusz - wypraszam sobie, mam Nokię, ale dresiarzem nie jestem!
    0
  • Users Avatars Mini
    karol.b pisze: 2004-04-14 16:24
    kiepska pamiec 3 mega w tych czasach to zdecydowanie za mało !!! ale stylistyka i wyswietlacz 1 klasa !!! jak by Nokia mila taka stylistyke jak ten samsung to nic wiecej by mi nie trzeba bylo :) Telefon ma wiele słabych stron jesli chodzi o funkcjonalnosc (ach ta pamiec :( ...) ale i tak mi sie podoba. Zdjecia wydaja sie troche za bardzo rozmyte :( tylko szkoda ze to samsung :(:(:(:( bo nie mm zaufania do tych telefonow
    0
  • Users Avatars Mini
    karol.b pisze: 2004-04-14 16:25
    Zenobiusz a skad takie wnioski wyciagasz ???
    0
  • Users Avatars Mini
    Voyagerek pisze: 2004-04-14 16:26
    Telefonik ma parę bajerów których brak u konkurencji czyli super ekran i dzwonki 64-głosowe ale jest niedopracowany - posiada stanowczo za mało pamięci! Powinno być jej minimum 8 MB, a tu mamy 3 MB na filmy, zdjęcia, 600 kB na gry, 700 kb na MMS - to jakieś nieporozumienie po prostu, pamięci jest za mało i powinna być współdzielona na wszystko, powinien mieć również opcję odtwarzania dzwonków mp3, WAP w wersji 1.2 a już od dawna panuje 2.0 w telefonach z dużym kolorowym LCD. A ten pseudo test to bezsens - 3 strony zapełnione głownie fotkami i paroma zdaniami na krzyż, nawet nie opisano najważniejszych rzeczy - nie wspomniano o matrycy wyświetlacza (TFD), nie opisano kalendarza i innych przydatnych funkcji, ani słowem nie wspomniano o jakości głosu w czasie rozmowy, nie ma tu mowy o tym że telefon posiadą głupią antenę zewnętrzną. Nie wiem jak to może nazywać się testem!
    0
  • Users Avatars Mini
    karol.b pisze: 2004-04-14 16:34
    Voyagerek*** w pelni sie z toba zgadzam !!! mam 20 mega pamieci w telefonie i nie uwazam by to bylo za duzo bo czesto mi jej brakuje atu te 3 mega to totalne nieporozumienie ale ten fon jest przeznaczony raczej chyba dla ludzi dl aktorych liczy sie jedynie ladny wyglad i wrazenie !!! bo tego odmowic mu nie mozna bo on oprucz wygladu wyswietlacza i polifoni nie ma nic czym mogl by nawiazac walke do najnowszych modeli konkurencji ale i tak mysle ze odniesie sukces rynkowy !!! Co do testu to jak pisza o wielkosci to powinni zamiescic zdjecie dajace punkt odniesienie a nie na tle kobiecego czasopisma ale to daje pojecie do jkiej grupy jest ten fon adresowany :) bez obrazy oczwiscie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    karol.b pisze: 2004-04-14 16:37
    dop na ostatniej stronie mozna zobaczyc jak on wyglada w rece i mi sie nie wydaje taki strasznie duzy biorac pod uwage wielkosc jego wyswietlacza !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Voyagerek pisze: 2004-04-14 16:44
    Jak na dzisiejsze czasy to jest duży, a ta obudowa przypominająca aluminium sprawia dziwne wrażenie, jakby przy zsuniętych klawiszach miał zaraz wylecieć z ręki...hiehie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    andvhs pisze: 2004-04-14 16:47
    Na pewno prądożerca - bo dają do niego dwie baterie . Nie pisze czy ma Bluetootha ?
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-04-14 16:50
    zdecydowanie duzy:-( a ja po doswiadczeniach z N6600 to duzym telefonom dziejkuje!
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-04-14 16:50
    **andvhs** pewnie BT nie ma, nie wie czy ktorykolwiek samsung BT ma!
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-04-14 16:53
    ale jedno o samsungu moge poeiwdziec, jest telefonem milym w uzyciu i bezawaryjnym! tzn. jednym telefonem a mialem ich juz jakies 15 ktory mi nie szwankowal a mialem T100 oraz E700 raz jeszce jednego, ale oznaczenia zapomnialem! i wszystkie dzialaly bez zarzutu, niestety wszystkie z wylaczeniem E700 mialy beznadziejna baterie!
    0
  • Users Avatars Mini
    Zenobiusz ;-) pisze: 2004-04-14 16:56
    Uderz w stół... ;-) Więc tak sobie zażartowałem. Tak naprawdę to: - Nokia - miałem 3310 i 6510 - obsługa great! Bateria spoko. Wsjo - very well - Siemens - nie podoba mi się menu i \"jak już coś wymyślą, to pożal się Boże\" - Alcatel - miałem kilka - ostatni 511 - jak to poooowwwwwooooolllliiiii pracuje - SonyEryk - miałem T310 a siostra ma T610 - T610 może być. T310 - nie
    0
  • Users Avatars Mini
    Zenobiusz ;-) pisze: 2004-04-14 16:57
    - Samsung C100 - wyświetlacz - powala na kolanka (ale tylko w nocy i w zachmurzone dni - gdy słonko świeci - nic a nic nie widać; polifonia i głośność - to to, czego szukałem; gabaryty i jakość - OK; vibra - prawie niewyczuwalna - chała niestety; bateryjka (no właśnie - to nie jest bateria) - bez sensu krótko trzyma; klawiaturka spoko; menu - fajne, ale trochę \"nielogiczne\"; wodotrysków miliard - komu i na co one potrzebne; a najbardziej wkurza to, że jak sms przyjdzie to durna lampka mruga i co chwila pipczy ten durny kling; Ogólnie jednak - na 14 telefonów, które używałem - ten ma trzecie miejsce - zaraz za 3310 i 6510. Poza tym uważam, że Nokie 6610 i 6100 są też bezsensownie wyposażone - w kiepski wyświetlacz i w kiepskie polifonie. Widziałem, bawiłem się - i zrezygnowałem na rzecz Zamzunga
    0
  • Users Avatars Mini
    ar2ro pisze: 2004-04-14 17:21
    co do wad powinno sie jescze dopisać ze chyba nietrwała będzie obudowa od rysek i zadrapań jak widac model testowy posiada wiele takowych ;) na taka plaśe to fon powinien mieć aluminową tak myśle.....
    0
  • Users Avatars Mini
    konsulant z możdzies pisze: 2004-04-14 17:44
    TEN TELEFON TO TOTALNY SYF ,JESZCZE TA KIJOWA ANTENA,CHOĆ MIMO TO UWAŻAM ŻE T610 JEST NAWIEKSZY DEBESCIAK.
    0
  • Users Avatars Mini
    adam pisze: 2004-04-14 17:48
    super telefon, kupiłbym go gdyby nie cena - mógłbym dać max. 800 zł (a nie ponad 2000 zł !!!! :O )
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2004-04-14 17:55
    Telefon jest co prawda bardzo nowoczesny, lecz również bardzo niedopracowany. Zapomnieno zainstalować w nim Przeglądarki wap 2.0. Ale to tylko nieliczne błędy. Za to mamy w nim super wyświetlacz. Tylko znowu ta słaba bateria w Samsungach, kiedy to się zmieni!?
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalkoj pisze: 2004-04-14 18:02
    bardzo ładny, bardzo dobry ale czemu też tak bardzo duży... jak chcieli telefon ponad przeciętny to mogil już lepiej zrobić bardzo mały!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2004-04-14 18:33
    telefon bardzo ładny jak wiele ostatnich samsungów (E700, S100 T100 S300 itd) - doskonały ekran i dzwięk to już standard u samsunga. Jednak nadal kuleje mniejsza ilość funkcji w stosunku do konkurencji - trochę szkoda że telefony samsunga sa bardzo ładne, świtnie grają i "świeca" ale zawsze czegoś im brakuje. Szkoda że pamięci mało i nie jest dzielona dynamicznie. Ale jezeli według autora tego niby testu jest on za duży mając wyświetlacz 137 x 220 to co powiedzieć o N6600 która jest i dłuższa i szersza o 1cm.
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2004-04-14 18:36
    zresztą" "Samsung Electronics zaprezentował na dziewiętnastej wystawie "Electronic Display Exhibition 2004" nowy rodzaj panelu LCD do komórek, o rozdzielczości odpowiadającej 400 punktom na cal. Ekran, którego przekątna wynosiła 2,03 cala, wykorzystywał technologię amorficznych krzemowych wyświetlaczy TFT. Wrażenie zwiększenia rozdzielczości do 400ppi, podczas gdy rzeczywista rozdzielczość wyświetlacza wynosi 240 x 640 pikseli, zostało osiągnięte dzięki wykorzystaniu technologii "Four Color Rendering" (4CR). Nowy ekran Samsunga odwzorowuje 262 tys. kolorów przy jasności na poziomie 200cd/m2 i kontraście 200:1. Rozwiązanie 4CR polega na "wyprodukowaniu" dodatkowych pikseli dzięki wykorzystaniu sub-pikseli RGB z przyległych linii do renderowania kolorów i odcieni." - jak zwykle w dziedzinie wyświetlaczy do komórek samsung wymiata :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    SZ3RYF pisze: 2004-04-14 19:15
    clakiem mily telefonik, szkoda tylko, zenie ma dynamicznie przydzielanej pamieci tylko 700kb na mms, 1MB na poczte, 3MB na inne duperele. ciekawe jaka bedzie cena u naszych opow, mam nadzieje, ze nie zaporowa. moze czeka mnie przesiadka z Nokii na Samsunga.
    0
  • Users Avatars Mini
    pawelt pisze: 2004-04-14 19:40
    ekran zajebisty! zresztą to już norma w samsungach
    0
  • Users Avatars Mini
    nobody pisze: 2004-04-14 20:00
    Bardzo przyzwoity telefon,ale troszeczke za pozno wprowadzony na europejski rynek.Ekran i polifonia pierwsza klasa.Aparat tez nie jest najgorszy,chociarz jak na aktualne standardy "nowych" telefonow to 640x480 to troszeczke za malo.No,ale zapomniałem,że telefon nie jest nowy.Cos mi sie zdaje,ze ten telefon został wrzucony na rynek nie dla konkretnej grupy uzytkownikow,ani dlatego ze jest jakas nowoscia tylko dlatego zeby o firmie nie "zapomniano" :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    nobody pisze: 2004-04-14 20:01
    wow ... 262 tys kolorów!To chyba musi robić niezłe wrażenie:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    eMWu^ pisze: 2004-04-14 20:35
    Straszna kupa... jak można dać pamięc tak małą i niewspółdzielną ? Przecież juz nawet E700 jak i E715 mają po 9MB. LCD ładny :) jak do tej pory najładniejszy widziałem w motoroli v500 i toshibie (nie pamiętam modelu - nie chodzi mi bynajmmniej o laptopa), wap 1.2 ? to chyba niedopatrzenie. zastanawie mnie jak wyglada sprawa GPRS - jaka jest klasa...
    0
  • Users Avatars Mini
    Diamantez pisze: 2004-04-14 20:39
    Nowoczesności temu telefonowi nie można odmówić. Ciekaw jestem jak sprawdza się w normalnej eksploatacji. Mam nadzieję, że będę miał okazję to sprawdzić. Łatwo było mi przekonać się do Samsunga wbrew obiegowej opinii, że dobre telefony produkują tylko Nokia i Siemens... nie zawiodłem się. Szkoda, że lepsze modele Samsunga są tak drogie...
    0
  • Users Avatars Mini
    spellcaster pisze: 2004-04-14 22:47
    ilość pamięci w tym telefonie to jakaś pomyłka... mam SL45i z kartą MMC 128MB i czekam na jakiś nowy telefon, w który będę mógł sobie tę kartę wsadzić. jak na razie na horyzoncie jest N6230, ale cena jeszcze nie ta.
    0
  • Users Avatars Mini
    Biały_ pisze: 2004-04-14 23:40
    Dołączam się do narzekań na pamięc bo reszta jak najbardziej ok! Nawet te wymiary by mi tak nie przeszkadzały!
    0
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2004-04-14 23:44
    jak na mnie robi wrazenie.
    0
  • Users Avatars Mini
    kaosone pisze: 2004-04-15 02:10
    poczekjcie na sgh-d 710 wymiecie CALA konkurencje!!! najlepsze parametry, wymiary jakosc!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    tiroll pisze: 2004-04-15 04:07
    ha! d710 zajebisty co nie-nie bawilem sie jeszcze nim ale musi byc w kur... wyjebisty!! bawilem sie natomiast d410 i musze powiedziec ze jest bardzo spoko chcialbym zdementowac opinie z testu ze przyjscie sms'a jest powiadamiane co chwile sygnalem dzwiekowym i nie da sie tego wylaczyc natomiast ja wiem ze da sie zmienic w ustawieniach na pojedyncze powiadamianie ogolnie zajebista handy - chcialbym ja mniec natomiast najbardziej wyjebisty w hu..... jest samsung z105 i p710 ale to nie tel na moja kieszen samsung jest chyba obecnie jedyna firma ktora moze ostro namieszac nokii przede wszystkim samsungi to najlepsza jakosc a w noki ostatnio tej dobrej jakosci brakuje-szkoda pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2004-04-15 12:08
    PRagne zwrócić uwagę że czas "sliderów" rozpoczą się wraz z nokią 7110. Wprawdzie tam była odsuwana klapka, ale to jednak slider :) Co do tego telefonu: ma toto jakis konkretny sytem operacyjny???Jak na telefon za tyle GP powinien miec środowisko podobne do nokii 7560! Szjasung to szajsung...
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2004-04-15 12:11
    oczywiscie miało być "nokii 7650" - sorki za pomyłkę :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2004-04-15 12:31
    ciekawy telefonik ale jak zwykle musiano cos sp*** Ale coz - moze kiedys doczekamy sie fona, ktrory bedzie miec wszystko w sobie....
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-04-15 13:34
    był już taki telefonik siemensa - gdzieś około 3-4 lata temu - jeden z pierwszych z kolorowym wyświetlaczem - symbol XX10(XX to albo sl albo coś innego-nie pamiętam)- ale też okazał sie niewypałem
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-04-15 13:37
    tylko po co komu wyświetlacz z taką ilością kolorów - 65 tys wystarczy a przynajmniej mniej żre baterie...
    0
  • Users Avatars Mini
    xxx pisze: 2004-04-15 14:08
    blobi: a byś się zdziwił gdybyś zobaczył Siemensa SL10 i kiedy został wprowadzony na rynek. Nie bądź takim nokiofanem bo się możesz ostro zdziwić:) Poza tym Nokia 7110 miała li tylko odsuwaną i w żadnej mierze nie była sliderem. Pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2004-04-15 14:29
    xxx: nigdy nie posiadałem nokiów :P Zadnej :) Za to posiadałem kilka Siemensów (i nadal posiadam), ale przyznam że nie wiedziałem o żadnym sliderze z Siemensów :DD I oczywiscie nokia 7110 jest sliderem bo WŁAŚNIE ma odsuwaną klapkę (ang. slide - ślizgać się...)
    0
  • Users Avatars Mini
    MATi pisze: 2004-04-15 16:23
    super telefon
    0
  • Users Avatars Mini
    open666 pisze: 2004-04-15 17:23
    bardzo ladnie, bardzo ladnie... Podoba mi sie.. Gdyby go pomniejszyli jeszcze troche i dali wiecej pamieci... Jak sie bawic to sie bawic... Samsung zawsze mial problemy z bateria... Wiec dali 2... Tonacy brzywy sie trzyma...?
    0
  • Users Avatars Mini
    filips90 pisze: 2004-04-15 18:08
    bajerancki telefonik, wygląd robi wrażenie, może trochę wodotrysków za dużo ale ze wszystkiego nie trzeba korzystać, wielkość chyba o'k, jedyną wadę jaką widać to baterie!!
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2004-04-15 19:02
    Ten ekranik i polifonia naprawde robia wrazenie.Wyglad tez jest spoko,ale osobiscie wolalbym te funkcje w obudowie od 7650.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2004-04-15 19:06
    co do aparatu w nim to foktki nir sa lepsze niz w 6600.
    0
  • Users Avatars Mini
    hunter pisze: 2004-04-15 19:07
    mozecie mi napisac jaki telefon robi najlepsze zdjecia!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-04-15 19:27
    mi się podoba
    0
  • Users Avatars Mini
    spacetur pisze: 2004-04-15 20:46
    W sumie zadna rewelacja, 7650 z lepszym wyswietlaczem i dzwonkami, dwa lata temu taki telefon byl cudem, dzis trzeba czegos wiecej. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2004-04-15 23:55
    no wlasnie
    0
  • Users Avatars Mini
    Caspian pisze: 2004-04-16 15:09
    CO ZA BEZNADZIEJNA BEZNADZIEJA!!!! Moge tworzyc MMS do 100 kb ale otrzymac moge MMS-a ktorego wielkosc max siega 50 kb - PARANOJA!!! Zreszta chyba nigdy nie zrozumiem ograniczenia na wielkosc MMS-ow jakie spotyka sie w telefonach. Kilka razy juz mi sie zdarzylo ze MMS-y jakie powysylalem nie doszly bo byly za duze - ale OPLATA owszem zostala naliczona :( Tak naprawde to dziwi mnie wypuszczanie na rynek takich telefonow - Nokia 7650 ma to wszystko ( przyznaje Nokia ma gorszy wyswietlacz ) i jest juz na rynku Ho Ho albo i dluzej!!! Za pomoca Nokii tez nagrywamy filmy w Nokii sa one 10 sekundowe i maja ok 120kb a nie 900 kb jak w Samsungu. Co ja z takim plikiem zrobie?? Oprocz wyswietlacza i dzwonkow nie widze absolutnie niczego, co mogloby mnie zainteresowac w tym telefonie - ba przeciez on nawet nie ma Bluetooth!!! ( a Nokia 7650 ma ). Telefon dla wymagajacych uzytkownikow - SMIECH NA SALI!!! Pozdrawiam, Cas :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2004-04-17 18:13
    wreszcie samsung wprowadzil telefon ktory nie ma sobie rownych, nokia pewnie sie wscieka ale dobrze jej tak jeden wielki monopolista niech sie wreszcie obudzi i zacznie wypuszczacv na rynek lepsze teleofny i bardziej odmneienne a nie kazdy taki sam tylko w innej obudowie
    0
  • Users Avatars Mini
    Hunter pisze: 2004-04-17 22:17
    Zeczakam na test 7610!! Zaje****y telefonik. A jakie robi zdjecia!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    SPECKOM pisze: 2004-04-17 23:51
    Witam!jestem pod wrażeniem!ten samsung to wyglonda jak 7650 i kamera z V200!samsung już i tak długo jechał na noki sofciku!wieć się nieździwie jak by się połączyli!ale nokia sama i tak dobrze ciągnie a samsung by był tym co sony zrobiło z ericssona!sonyericsson to lipa!a Ericsson kiedyś coś znaczył!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-04-18 20:49
    troche za duzo lania wody w tym teście.... słaba bateria, troche mało pamięci, ograniczenia co do wielkosci wysyłania i otrzymywania poczty, gprs klasy 8, wap 1.2...dla wielu to bez znaczenia bo mają fantastyczy wyswietlacz i polifonie, srebrną obudowę, ładny wygląd i 500euro do wydania...
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-04-19 17:36
    Telefonik z wyglądu może i interesujący (szczególnie te nowatorstwo z 7650), ale widać, że troszkę niedopracowany (np. bateria).
    0
  • Users Avatars Mini
    stasiu_j pisze: 2004-04-19 19:31
    całkiem niezły. Nie wiem dlaczego ale wszystkie telefony tego typu przypominają mi NOKIE 7650 :///
    0
  • Users Avatars Mini
    kaosone pisze: 2004-04-22 12:17
    ja poczekam na d-710 bedzie mial symbiana karty mmc do 512 mb, aparat 1mega pixel z lampa blyskowa, nagrywanie filmow do 100 minut wap 2.0.wyswietlacz identyczny jak tutaj (256000 kolorow) i wtedy to ludzie z nokii dopiero sie zaczna ciac :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    abazighal pisze: 2004-04-29 19:00
    spoko telefon
    0
  • Users Avatars Mini
    xxx pisze: 2004-04-29 20:37
    blobi: To czy telefon jest sliderem czy nie, na pewno nie zależy od tego czy ma wysuwana klapkę.. taką klapkę może mieć po zmianie obudowy nawet uzytkownik nokia 3310.. w telefonie, który jest sliderem rozsuwają się funkcjonalne części aparatu, z reguły właśnie klawiatura (a nie klapka, która klawiaturę osłania- jest to tylko kawałek plastiku). Druga sprawa, to nie doczytałes chyba mojego posta. Nokia 7110 o której wspominasz, po pierwsze nie jest sliderem jak juz wspomnialem, a po drugie Siemens SL10 byl zaprezentowany ze dwa lata wcześniej niż N7110. Po trzecie jak nie wiesz to nie mów i zdaj się na wiedzę innych:) Po czwarte rowniez uzywam Siemensow, pozdro:)
    0
  • Users Avatars Mini
    nobody pisze: 2004-05-02 19:04
    Ktos tu dostał niezły wykład na temat SLIDERÓW :-).No,ale to chyba lepsze miejsce na wyładowanie emocji niz naprzykład ULICA :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Klerikal_Hell pisze: 2004-05-04 13:00
    Georg Michael i Elton John są sliderami. Kto się nie zgadza?
    0
  • Users Avatars Mini
    Matts pisze: 2004-05-12 18:26
    nawet ładny
    0
  • Users Avatars Mini
    Matts pisze: 2004-05-12 18:27
    ale przez to, ze jest rozsuwany pewnie bardziej jest opdatny na "urazy"
    0
  • Users Avatars Mini
    daydreamer pisze: 2004-05-24 13:16
    Zrobiony na Nokie. Ja nie mam zaufania do Samsunga.
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-24 15:42
    Zastanawia mnie, czemu tak sie czepiaja co niektorzy tej wielkosci. Z tak ogromnym wyswietlaczem ciezko bylo by zrobic aparat wielkosci jakies malej motki V. Telefonik mi sie jednak podoba i to bardzo. Moze to z pewnego sentymentu do Samsunsgow ale... Nie da sie ukryc tych niedociaganiec na pierwszym miejscu z bateria i niewielka pamiecia wewnetrzna bez mozliwosci rozszerzenia. Jednak cala reszta to dla mnie doskonaly wzor dla innych --szczegolnie dla noki hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    andvhs pisze: 2004-05-24 15:56
    Brakuje mi w tym fonie BT . Kiedy Samsung zrobi BT w swoich telefonach ?
    0
  • Users Avatars Mini
    sleza pisze: 2004-05-24 18:00
    Kiedy samsung zacznie produkować telefony biznesowe?Chyba są trochę w tyle za konkurencją,brak BT to trochę wstyd w tych czasach,ale kto wie może już nad tym pracują?
    0
  • Users Avatars Mini
    Waldek pisze: 2004-05-24 18:04
    A ja czekam na nastepce SE P900 z wbudowanym radiem, bo tylko tej fukcji mi brakuje w tym fonie.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-05-24 20:37
    Ta rozkładana klawiatura, to ala SL55, chyba od tego modelu sie wszystko zaczeło.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-05-24 20:46
    Jak widze, zdjęcia wychodzące z tego aparatu, nie są tak złej jakości. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kataryna pisze: 2004-05-25 00:51
    nawet niezly ten telefon, tylko ta cena. zgroza
    0
  • Users Avatars Mini
    grzechjo pisze: 2004-05-25 13:46
    Troche telefon \"odpisany\" od SL55 ale poza tym ciekawa propozycja.....kurrrrr.k. tylko czemu narazie dostepny tylko w Idei dostepmpny hę???...
    0
  • Users Avatars Mini
    minio pisze: 2004-05-25 22:05
    Wyświetlacz rewelacja, wyśmienita polifonia, duży plus za 2 akumulatory w standarcie, no i chyba tylko tyle z plusów ;( Cene pewnie będzie trzymał jak każdy S. z górnej i środkowej półki. Dla mnie wart jest 800-900 zł bez abo, ktoś ma?
    0
  • Users Avatars Mini
    MATRU pisze: 2004-05-26 18:12
    wiecie tak se czytam ten test i dochodze do coraz większej liczby wad. Np. słay aparat, jego zdjęcia nie należą do najleopszych wylańcza sie po zamknioęciu klapki, to jest chyba najgorsze, żeby zobaczyć godzine bede musił go otworzyć, niedorzecznoćś. brak Bluetooth, to już rodzinne u Samsungów, brak MMC/SD, Wieć jednak kupie S sx1, SE P900 lub N6600/3660.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mateusz pisze: 2004-05-30 15:21
    CO wy gadacie mam tego fona i jest zrombisty ma 10MB pamięci tylko podzielone na różne skfencje szkoda tylko że mam mało pamięci na filmy a tak jest wporzo.Ma 64 kanałowe dzwonki polifoniczne,duży ekran, bardzo dużo kolorów aż ponad 262 tyś.
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-05-30 20:53
    bateria-dupa,slide-dupa - 265tys kolorów tylko po co/?/
    0
  • Users Avatars Mini
    asik pisze: 2004-06-15 00:42
    oj oj chłopaki !!! tak wiele wymagacie od telefonów, a od siebie tak niewiele... moim skromnym zdaniem telefonik jest świetny! w porównaniu z N6600 wcale nie jest taki duży. Zresztą często spotykam sie z opinią, że "obecne telefony" są za małe.... Z tą pamiecią też przesadzacie- tylko Mateusz zauważył ze ma 10MB :) w Idei dostępny za 399zł, w biznesie oczywiście :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    fiSz pisze: 2004-06-17 14:52
    ZAjebisty fonik z absolutnie zajebistym wyswietlaczem i w ciekawej formie(jak N 7650).Jedyne co moze byc denerwujace to slaba bateria(jak prawie w kazdym samsungu,poza e-700) no ale przy tych wymiarach ekraniku,ktory jest prawie jak telewizor... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mariozapasnik pisze: 2004-07-16 21:27
    Mam do SPRZEDANIA SAMSUNG SGH-D410 za 1550zł NÓWKA nie uzywany wziety na firmę, cały komplet, 2 baterie polimerowe, zestaw słuchawkowy, dołaczam CD z softem kontakt GG 4058315 lub tel. 606-592-153 czekam
    0
  • Users Avatars Mini
    młody-1 pisze: 2004-07-20 18:42
    fajny. ale jak dla mnie to tylko marzenie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Manciarz pisze: 2004-08-02 11:05
    samsung to mistrz jesli chodzi o wyswietlacze super telefon!!
    0
  • Users Avatars Mini
    pudlarz pisze: 2004-08-05 14:01
    miałem okazje się nim pobawić nie do opisania i w dodatku ma dwie baterie , ma mały defekt antenka ulega uszkodzeniu jak się go nosi w kieszeni
    0
  • Users Avatars Mini
    wisniowy pisze: 2004-08-27 02:37
    mialem rozne telefony...p800, p900 ,sx1 ,7650 ,nokie 6600,sl45......itd...ale powiem wam ze samsung,bawilem sie nim,ma to czego nie ma nokia np.dobra polifonia ,ktorej prozno szukac nawet w 6600(jest cicha i brak wysokich tonow),bardzo dobre wykonanie.wez do reki nokie 6600 i lekko scisnij ,uslyszysz trzeszczenie.w samsungach tego nie ma.natomiast to czego nie ma w samsungu a co jest w wyzszych modelach noki to swietna komunikacja(irda i blut).swietna logika,troche lepsze obudowy,choc z tym bywa roznie(zobaczcie nokie 7650 po paru miesiacach uzywania) i to co szanuje najbardziej w niektorych nokiach to SYMBIAN .POWIEM WAM ZE Z TEL JEST JAK Z KOBIETAMI ;KAZDA MA JAKIES WADY.NIE SPOTKALEM IDEALU. JESZCZE JEDNO...NIE PISZCIE TAKICH GLUPOT ZE SAMSUNG MA 3 MEGA PAMIECI.
    0
  • Users Avatars Mini
    kampio pisze: 2004-10-02 13:24
    czlowieku jak mozesz pisac ze funkja a raczej sygnal dzwiekowy ktory przypomina o otrzymanu wiadomoci sms moze byc glupota ,zastanow sie co ty piszesz,Po pierwsze mozna to wylaczyc, a po drugie to bardzo luksusowa funkja w telefonie nie spotykana w innych modelach konkurencujnych firm ,dzieki tej funkji nie musimy patrzec co jakis czas na wyswietlacz telefonu komorkowego i ptrzec czy moze dostalismy wiadomosc .Takze nie pisz bzdur czlowieku.
    0
  • Users Avatars Mini
    kampio pisze: 2004-10-02 13:28
    Mamy pewnosc ze jesli nie uslyszelismy dzwieku raz to za nastepnym przyponieniem napewno uslyszymy.Brak wiedzy i znajomosc obslugi tej marki telefonu klania sie temu kto go testowal,ogolnie test jest do bani a co za tym idzie wprowadzacie ludzi w blad co do telefonu i jego zakupu.Brak slow na nie wiedze .
    0
  • Users Avatars Mini
    DUCH pisze: 2004-10-29 21:02
    A tak na marginesie do tych którzy twierdzą ze jest za duży, ja tak nie uważam bo NIENAWIDZĘ MAŁYCH telefonów, zawsze wypadają z ręki i wyglądają jak mikroskopijne gó*no. A pozatym weź na takim mikrofonie pisz sms-y, lub przyłuż do ucha WSTYD!!!. TEN SAMSUNG MA WSPANIAŁĄ WIELKOŚĆ jest poprostu w sam raz nie za duży i nie za mały.I co jest chyba najważniejsze ma prezęcje , eksluzywnie wygląda.Nie wygląda jak małe telefoniki i jak zabawka ale jest konkretnym i wspaniałym fonem.Na piwrwszy rzut oka wygląda jak telefon z WYŻSZEJ PÓŁKI..Ma wspaniałe menu dzuięki zaj****** wyświetlaczu.Co tu bedę mówił POPROSTU SUPER!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    DUCH pisze: 2004-11-25 22:02
    I STAŁO SIĘ MAM GO!!!!!!!!!! Poważnie mam go zapłaciłem za niego 1.200zł na Allegro. I wiecie co ?? do tych wszystkich którzy twierdzą że jest za duży to powiem jedno SAMSUNG D410 jest MNIEJSZY niż NOKIA 3210.Wiem to bo mam nokie i samsunga i porównałem ich wielkość. Ale SAMSUNG wyświetlacz ma boski 262 tyś kolorów robi porządne wrażenie szczególnie na dzieewczynach :P:P:P.Wyświetlacz jest jak 2calowy TELEWIZOR a dzwonki brzmią tak jak w dobrych nocnych klubach najlepsza muza. Ale powiem Wam jedno jak go dostałem wcale mi nie przyszło na myśl że on JEST TAKI MAŁY myślałem że bedzie większy.Ale i tak jest BOSKI.Polecam wszystkim...... WSZYSCY KTÓRZI TWIERDZĄ ZE JEST ZA DUŻY MYLĄ SIĘ I NIE WIDZIELI GO W RZECZYWISTOŚCI!!! POZDRO!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    mat-lis pisze: 2004-11-27 12:04
    fajny, ale brak bt lub choćby irdy!! ale jest to wada większości samsungów
    0
  • Users Avatars Mini
    Alex pisze: 2004-12-01 16:19
    Wg mnie ten telefon to przelom w dziedzinie GSM i nie zgadzam sie z opinia ze bateria krotko trzyma. Mam ten telefon juz od 3 miesiecy i jak narazie nie narzekam. Bateria trzyma ok 5-6 dni. Jak narazie to jestem bardzo zadowolony i polecam wam wszystkim ten telefon. Faktem jest ze cena jest doscy wysoka, ale jak to sie mowi: za komfort trzeba placic :) pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    DUCH pisze: 2004-12-18 19:17
    do MAT-LIS ON ma port podczerwieni IRD-ę wiem bo go mam :] A jak mi nie wierzysz ściągnij sobie ze strony samsunga instrukcję obsługi i sam zobacz że ma IRD-ę. A co do bateri moja trzyma też 5-7 dni przy normalnym kożystaniu codziennym.Zgadzam się z ALEX-em zę za komfort trzeba płacić. On jest wart swojej ceny. Jak macie jakieś pytania odnośnie tego fona to piszcie duch216@wp.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    Passy pisze: 2004-12-19 00:03
    Racja. Telefon ma IrDE i naprawde jest świetny. To jest już mój 4 samsung i następny również będzie Samsung. Dobre - bezawaryjne telefony. Bateria (jak już było pisane) nie jest jak w 6310i, ale co mi tam po baterii, wytrzymuje mi spokojnie 4 dni, więc nienarzekam. Tylko E700 wytrzymywał mi dłużej ok 5 dni. I kupiłem go okazyjnie, za 700zł
    0
  • Users Avatars Mini
    Luki pisze: 2004-12-21 16:56
    Passy moze ma irde ale nie potrafi wspolpracowac z zadnym telefonem, probowalem przeslac jakis obrazek do siemensa s55, noki 7650 niestety bez powodzenia. Wyswietlacz i polifonia jest super, gorzej z reszta, w tescie napisali ze jest to telefon z wyzszej polki, a brakuje mu bt oraz pamieci. Taka zabaweczka, ps. obudowa tez sie latwo rysuje tak samo jak w siemensach sl45i:(
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2005-01-08 00:21
    Zenoiusz*** A ja alcatela. A telefon ma bardzo duze mozliwosci, juz widze jego cene na polce w salonie
    0
  • Users Avatars Mini
    amplituner pisze: 2005-04-26 18:03
    fajna maszyna!!! moim zdaniem wygladem jest lepsze niz D500 ale funkcjonalnie jest gorsza!!!niezly phon i tak!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    cossanosstra pisze: 2005-05-22 21:09
    Super telefonik !!!! Ten wyświetlacz robi wrażenie :D :D :D tylko po rozsunięciu tył góry strasznie xle wygląda :P
    0
  • Users Avatars Mini
    AmaK pisze: 2005-06-25 13:35
    JA WLASNIE SOBIE TAKI TELEFON PRZYWIOZLEM Z ANGLII I NIE MOGE SIE NIM NACIESZYC!!!DALEM ZA 2 MIESIECZNY TELEFON Z CALYM PUDELKIEM 420 ZL
    0
  • Users Avatars Mini
    rungas pisze: 2005-06-28 17:29
    Moim zdaniem ogulnie jest ok telefonem , wwszyscy mowią ze ma tylko 3 mega ja mam ten telefon i ma 9 mega :P. podoba mi sie jego ogromny wyświtlacz o 262 tyś kolorów pozatym obracana kamera dwa rodzaje menu 7 rodzaji kolorów diodek ładny kolor , no i dzwonki 64 kanałowe a zdjecie są b dobrej jakosci. to tylko zalety moze teraz wady: wap! kto w tych czasach i to do takiego fonu daje wap 1.2 a nie 2.0 bateria!!!, brak bluttoteth i szkoda ze nie mozna wysyłac dzwiekow przez IrDA tylko kontakty bleee! Inie pisac ze ma 3 mega pamieci bo to jest naj głupsze!!!kto to wogule wymyslił
    0
  • Users Avatars Mini
    nofate pisze: 2006-03-08 19:05
    To nie serwis z palmtopami moi drodzy bo telefonu to nie przypomina.
    0
  • Users Avatars Mini
    Blacha pisze: 2010-07-24 14:54
    Witam!!! Jestem zainteresowany kupnem tego telefonu jeżeli ktoś go ma i chce go sprzedać niech pisze do mnie na meila .:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Blacha pisze: 2010-07-24 14:57
    Witam!!! Jestem zainteresowany kupnem tego telefonu jeżeli ktoś go ma i chce go sprzedać niech pisze do mnie na meila .:) Meil Songoku-1993@o2.pl
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: