Test Samsung SGH-D600

Recenzje
Opinie: 258

Przez wiele osób długo oczekiwany, a dla niektórych najlepszy telefon na rynku - Samsung D600. Czy naprawdę warto było na niego czekać? 

    

Wygląd telefonu przypomina wcześniejszy slider tego producenta, czyli model D500. Cieszy fakt, że producent odszedł od stosowania zaślepek z tworzywa, które nie były umocowane do obudowy. W D600 wszystkie zaślepki mają mocowanie, więc nie ma obawy, że gdzieś któraś zniknie. 
Wyświetlacz telefonu nie należy do największych, ale jak już nas zdążył Samsung przyzwyczaić, jest wyśmienitej jakości. 262 tysiące wyświetlanych kolorów przy gęstości 6400 pikseli/cm2 robi wrażenie. Wymiary i rozdzielczość, w porównaniu do D500, zostały nieznacznie zwiększone. Ekran w D600 uzyskał rozmiar 30x40 mm (w D500 30x38mm) a rozdzielczość wynosi 240x320 pikseli ( w poprzednim modelu 176x220).

    

Materiały, z jakich wykonano telefon, są bardzo dobrej jakości. Tylna część D600 wykonana została z tworzywa lekko gumowanego, co ułatwia trzymanie telefonu w dłoni. Ma to jednak swoją wadę - dość mocno na obudowie widać ślady palców, co psuje trochę wrażenie elegancji. 
Samo wykonanie telefonu również jest bardzo dobre, chociaż przy używaniu klawiatury słychać lekkie skrzypienie przycisków funkcyjnych. Być może jest to wyłącznie wada testowego prototypu.

    


Bateria

W standardzie telefon posiada baterię o pojemności 840 mAh. To nie za dużo, a wiadomo przecież nie od dziś, że Samsungi potrafią skonsumować dużo energii. Czas pracy telefonu w trybie czuwania wynosił około 5 dni. Wynik można uznać za satysfakcjonujący jak na "standard" Samsunga. Niemniej należy wystrzegać się odtwarzania muzyki w telefonie, bo wówczas pojawia się "wir w baku".

Menu

W D600 menu jest typowe 9 ikonowe.

  • Spis połączeń;

  • Książka;

  • Aplikacje;

  • WAP;

  • Wiadomości;

  • Menedżer plików;

  • Kalendarz;

  • Aparat;

  • Ustawienia;

Wygląd menu głównego można ustawić zamiast standardowego blokowego na widok flash. Jednak minimalnie spada wtedy prędkość przewijania.

    

Książka telefoniczna

W książce telefonicznej dostępne jest 1000 pozycji na nasze kontakty. Do każdego kontaktu można dodać: nazwisko, imię, numer telefonu komórkowego, domowego, do pracy oraz faksu, adres e-mail, ID, dzwonek, grupę i notatkę. Ilość danych może nie jest imponująca, ale na pewno wystarczy dla przeciętnego mobilnego wyjadacza. W telefonie można również zapisać do 5 własnych numerów telefonów.


Aplikacje

Jedną z najczęściej wykorzystywanych aplikacji D600 będzie z pewnością odtwarzacz MP3. Jakość dźwięku jest bardzo dobra, ale przy maksymalnym pogłośnieniu wewnętrzne głośniczki zaczynają delikatnie rzęzić. W D600 zainstalowano dwa głośniki, co pozwala na odtwarzanie dźwięku stereo z opcją dźwięku przestrzennego 3D. Jak już wspominałem wcześniej, lepiej nie korzystać z odtwarzacza zbyt często, chyba, że telefon podepniemy na stałe do ładowarki. Ze stanu pełnego naładowania, można w ciągu około 2 godzin słuchania muzyki doprowadzić telefon na skraj wyczerpania.

Zapewne niektórzy z użytkowników będą korzystali z dyktafonu. Dobrą wiadomością dla tych osób, będzie informacja, że telefon pozwala na nagranie o długości aż do 1 godziny.

Dla osób lubiących poobrabiać zrobione lub ściągnięte zdjęcia w D600 znajdziemy dość mocno rozbudowany edytor obrazów. Do edytowanych obrazów można dodawać efekty np. tryb czarno-biały, negatyw, sepia, rozmazanie, wyostrzanie, szkic, posteryzacja, solaryzacja, można dostosować jasność, kontrast lub kolory, obrócić zdjęcie lub je odbić, wstawić w ramki, dodać emotikony lub clip arty.
Dla fanów gier producent umieścił 3 gry JAVA, znane już posiadaczom wcześniejszych modeli Samsunga: Forgotten Warrior, Freekick oraz Arch Angel. 
Poza tym standardowo już dostępne są kalkulator, timer, przelicznik oraz stoper.

Wiadomości

W D600 można zapisać do 200 wiadomości SMS. Dla liczby wiadomości MMS i e-mail producent nie narzucił ograniczenia. Jedynymi ograniczeniami są wielkości wiadomości. Dla MMS można ustawić maksymalny rozmiar wiadomości wychodzącej 100kB lub 295kB, natomiast dla e-mail jest to 200kB i nie można tej wartości zmienić. Odbierać można wiadomości e-mail do maksymalnie 300kB, z każdego z 5 kont możliwych do skonfigurowania w telefonie.


Pamięć

Większość aplikacji korzysta z pamięci współdzielonej o wielkości 72MB. Na stałe, wydzielono w telefonie, jak już wspomniałem wcześniej obszary o wielkości 1000 pozycji na książkę telefoniczną i 200 pozycji na wiadomości SMS. Z pamięci współdzielonej nie korzystają również aplikacje JAVA, które mają przydzielone na stałe 4MB oraz zdarzenia kalendarza, na które przewidziano 400 pozycji. 

Aparat

W telefonie zainstalowano aparat cyfrowy o rozdzielczości 2 megapiksele z wbudowanym flashem w postaci diody LED. Maksymalna rozdzielczość jaką można uzyskać z aparatu to 1600x1200 pikseli. W menu aparatu dostępnych jest szereg funkcji wykorzystywanych w normalnych aparatach cyfrowych tj.: pomiar ekspozycji, balans bieli, ustawienia ISO (do ISO400), efekty (czarno-biały, negatyw, sepia, tłoczenie, szkic, patyna, blask księżyca, mgła) oraz szereg ramek. Wykonane zdjęcia można wydrukować bezpośrednio na drukarce, dzięki zastosowaniu funkcji Pictbridge. Aby to wykonać potrzebny jest jednak kabelek USB, którego nie otrzymaliśmy niestety w zestawie.

W aparcie dostępna jest także funkcja nagrywania filmów. Filmy można nagrywać w dwóch trybach normalnym i MMS. W drugim przypadku rozmiar filmu ograniczony jest do maksymalnie 295 KB, a najwyższa dostępna rozdzielczość to 176x144 pikseli. Gdy nagrywamy w trybie normalnym to maksymalna rozdzielczość klipu może wynieść 352x288 pikseli. Filmy mogą być nagrywane zarówno z dźwiękiem jak i bez. Dodatkowo, w obu przypadkach, regulować można balans bieli i programy scenerii (noc lub normalny). W trakcie kręcenia filmu można dokonywać zbliżeń. Filmy nagrywane są w formacie .3gp.

Przykładowe zdjęcia:

    


Obsługa plików

W D600 wbudowana jest przeglądarka plików "Picsel File Viewer". 

Dzięki niej mamy możliwość przeglądania plików w formatach .doc, .txt, .xls, .pdf a także .ppt. Z wyświetlaniem ich zawartości nie ma najmniejszych problemów. 

    
    

Istnieje także możliwość obrócenia tekstu, co czasami może okazać się całkiem pomocne.

Schody zaczynają się, gdy pliki mają duży rozmiar. Podczas otwierania większych plików telefon "przycina" część zawartości, ale uczciwie o tym informuje. 

Niestety nie mogłem sprawdzić jak wygląda przeglądanie plików na ekranie odbiornika TV, gdyż w otrzymanym zestawie nie było także kabelka do telewizora. Z pewnością przeglądanie dokumentów na ekranie byłoby o wiele wygodniejsze, bo nie wymagałoby kilkukrotnego "zoomowania" tekstu, co ma miejsce przy oglądaniu pliku w telefonie.


Transmisja danych

D600 umożliwia transmisję z urządzeniami zewnętrznymi po dwóch mediach: drogą radiową przez Bluetooth lub za pomocą USB. Niestety, do testów nie udostępniono nam kabla USB, więc nie mieliśmy możliwości sprawdzenia tego medium. 
Na szczęście drugie w/w medium spisuje się bez problemów, chociaż do kopiowania większych plików nie jest rozwiązaniem optymalnym. Prędkość transferu przez Bluetooth wynosiła około 48kB/s.

Podsumowanie

D600 wydaje się być bardzo udanym modelem. Zastosowanie dźwięku stereo z opcją dźwięku przestrzennego 3D daje użytkownikowi komfort odsłuchiwania muzyki. W połączeniu z doskonałej jakości 2" wyświetlaczem TFT otrzymujemy świetne narzędzie np. do oglądania plików wideo. 

To co w Samsungu jest zawsze mocną stroną to jakość dźwięku podczas rozmowy. Rozmówca jest słyszany doskonale. Nie należy zapominać, że to jedna z ważniejszych cech telefonu komórkowego.

Software telefonu zachowuje się stabilnie i w czasie testu ani razu nie stwarzał kłopotów. W dodatku działał bardzo szybko.

Generalnie mało jest punktów, w których można coś wytknąć Samsungowi. Jednym z nich jest na pewno bateria, chociaż według mnie producent wykonał pewien progres. Telefon czuwał około 5 dni. Na plus należy zapisać fakt, że używanie Bluetooth praktycznie nie wpływa na zużycie energii. Jeśli jednak producent dostarcza użytkownikom telefon z dźwiękiem stereo, to jest chyba normalne, że każdy będzie chciał z tego korzystać. Tu czeka jednak niemiła niespodzianka, bo telefon podczas odtwarzania muzyki pożera baterię niemal na naszych oczach. Zapewne związane jest to zasileniem dwóch głośników zewnętrznych, co nie usprawiedliwia jednak braku odrobinę wydajniejszego ogniwa.

Gustowna stylistyka telefonu i jego wysoka funkcjonalność na pewno znajdą uznanie u rzeszy bardziej zaawansowanych i bogatszych użytkowników telefonów komórkowych. Moim zdaniem D600 to jeden z najlepszych telefonów znajdujących się obecnie na naszym rynku.

Opinie:

Opinie archiwalne (258):

Komentuj

Komentarze / 258

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    aiding pisze: 2006-01-19 12:46
    Fajny telefonik... :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Janek pisze: 2006-01-19 13:03
    Ale aparat to jednak jest daleko za tym z K/D750i :(((
    0
  • Users Avatars Mini
    ppp pisze: 2006-01-19 13:03
    Np fajny, ale dałem 9, poniewaz miałem D500 i denerwowała mnie ta sliderowa obudowa
    0
  • Users Avatars Mini
    chemik pisze: 2006-01-19 13:16
    Cos mam mieszane uczucia jednak k750 nadal rulez :)
    0
  • Users Avatars Mini
    uuuuu pisze: 2006-01-19 13:32
    A moim idealem jest 6230i, i nie chce innego , miałem już wiele i niestety nie ma nic innego tak doskonałego
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2006-01-19 13:44
    Nie powiedziałbym że aparat w tyle, chyba raczej z przodu...
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-01-19 14:01
    rewelacyjny telefon. moim zdaniem prawie ideał. dołącza do ścisłej czołówki ( w800 , w900, n70)
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-01-19 14:02
    tylko ta bateria hmm to dość uciążliwy problem
    0
  • Users Avatars Mini
    piotrek_89 pisze: 2006-01-19 14:04
    no wlasnie jak to jest co jest lepsze Samsung D600 czy moze Sony Ericsson K/D750i. Bo ja juz sam nie wiem co mam wybrać.
    0
  • Users Avatars Mini
    carlo pisze: 2006-01-19 14:05
    Bi@ły: aparat jest gorszy niż k750i, sam telefon miły w użytkowaniu, ale jednak ma kilka niewybaczalnych (jak na tę klasę) wad, przez co zgadzam się z chemik - k750 nadal rulezz:)
    0
  • Users Avatars Mini
    dj pisze: 2006-01-19 14:09
    bierz SE :)
    0
  • Users Avatars Mini
    belzebub pisze: 2006-01-19 14:10
    Bi@ly: ja jestem zupelnie obiektywnym uzytkownikiem (nie mam ani Se ani Samsunga) i uwazam ze zdjecia to zdecydowanie lepsze jednak robi SE. Zreszta panowie z gsmarena.com sa podobnego zdania. Co do telefonu to szczerze mowiac spodziewalem sie czegos lepszego (slyszac rozne ochy i achy uzytkownikow po premierze). faktem ze test jak zwykle strasznie ubogi i wiele nie testuje tak naprawde, ale nie powalil mnie na kolana ten samsung. Ale i tak go musze wziasc do reki i potestowac zeby sie przekonac samemu :)
    0
  • Users Avatars Mini
    belzebub pisze: 2006-01-19 14:17
    bardziej by mnie ciekawily testy telefonow ktore sa z tym Samsungiem na ostatnich zdjeciach :) mam nadzieje ze testy juz niebawem. tylko na milosc boska napiszcie cos wiecej.
    0
  • Users Avatars Mini
    piotrek_89 pisze: 2006-01-19 14:18
    czy mógłby ktoś zrobic test porównawczy obu telefon?w. Bardzo mi zależy na podjęciu dobrej decyzji a nie wiem co wybrac
    0
  • Users Avatars Mini
    aGa pisze: 2006-01-19 14:29
    K750 lepszy. Buhahaha hahhahahahah ahahaahhahahaha. Ten test jest przeprowadzony jakbyście nie mieli tego telefonu w dłoni :/ A i wasze wypowiedzi są strasznie stronnicze.
    0
  • Users Avatars Mini
    carlo pisze: 2006-01-19 14:32
    aGa: o jakim teście mówisz?
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2006-01-19 14:45
    Ludzie co wy z tym k750i że to takie cudo ! To prosty telefon z dobrym aparatem/mp3 i nic więcej ! Samsung D600 jest na pewno lepszym modelem od k750i :)
    0
  • Users Avatars Mini
    zapinator pisze: 2006-01-19 14:54
    wejdzcie sobie na mobile-review i porownajcie zdjecia k750 i d600, d600 wychodzi na plus (zdjecia maja nawet po 1mb! podczas gdy te same obiekty w k750 maja 400-500k) poza tym rozdzielczosc filmow jest super! obraz na komp jest 4 razy wiekszy niz np filmow w k750 i bardzo plynny, jak dla mnie d600 gora
    0
  • Users Avatars Mini
    fritz pisze: 2006-01-19 14:57
    jakoś nie przekonują mnie slidery. i jeszcze te zaokrąglone kształty... to telefonik w sam raz dla tego wymuskanego chłopczyka z reklamy. funkcjonalnie zupełnie zbędne głośniki, kto by z takiego g...wienka słuchał muzyki? test - po raz kolejny żenujący, nie tylko pobieżny, ale i na bakier z poprawną polszczyzną. odwalacie, panowie!
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-01-19 15:06
    moim zdaniem zdjęcia k750 i d600 są porównywalne w dobrych warunkach oswietleniowych. jesdnak w zamknietych pomieszczeniach z kiepskim swiatłem SE k750 bije samsunga na głowe ta dwustrefowa lampa w se jest świetna;)
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-01-19 15:09
    k750 i d600 sa bardzo podobne technicznie - wszystko zależy od gustu. ja wole w800 ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wer pisze: 2006-01-19 15:38
    Kilka rzeczy mnie denerwuje 1 Kiepska bateria 2można zapisać tylko 200sms 3 rozmiar e maila mocno ograniczony 4 obudowa slider poza ty super
    0
  • Users Avatars Mini
    wer pisze: 2006-01-19 15:43
    Z ostatniego zdjęcia to ja poprosze n70!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    piotrek_89 pisze: 2006-01-19 16:27
    chyba jednak wybiorę D600. przekonuje mnie wspaniały wyświetlacz fajny wygląd, co prawda brak radia i Irdy ale mimo wszystko fajniekszy. tylko jak to jest z tym odtwarzaczem mp3 bo czytałem juz różne testy i różne opinie i jedni uważają ze dźwięk jest wspaniały jak to samsung a inni twierdzą ze se wygrywa oczywiscie chodzi mi o słuchanie przez słuchawki moze ktoś rozwiać mole wątpliwości?
    0
  • Users Avatars Mini
    PawL pisze: 2006-01-19 16:29
    Hehe, no widze, że się test W900i i N70 szykuje :) Ale oczywiście W900i jest dużo lepszy od N70, już nawet nie wspomne o D600, ktory jest daleko w tyle z K750i (nie tylko aparat). Pozdrawiam !
    0
  • Users Avatars Mini
    mgrygiel pisze: 2006-01-19 16:39
    Hehe dla mnie taki telefon by wystarczył :)
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2006-01-19 17:08
    Telefon od ok 2m-cy na rynku,a orangeportal ma prototyp lol Telefonik cudny.
    0
  • Users Avatars Mini
    PawL pisze: 2006-01-19 18:06
    Wole W550i, mimo, że jest to telefon z "innej półki"
    0
  • Users Avatars Mini
    Daniello pisze: 2006-01-19 18:40
    hey,sek750i robi o niebo lepsze zdjecia,bateria po 2godz słuchania na maxa przy włączonych mega bassach spadnie maks o 30% a i tak po chwili doładuje sie sama o 5% w góre:)dioda doświetlająca tez wyglada marnieu samsunga!!szkoda,że nie wspomnieli jaki jest zestaw słuchawkowy w komplecie-jesli jest wogóle....k750i ma super słuchawy,co do samsunga śmiem watpic w dobra jakość.nie ma radyjka z rdsem,nie wiadomo jak karty pamieci o dużej pojemności pracują....ogólnie mało konkretów,a to co napisali o d600 nie powala.moim zdaniem se k750i rulezz!!!!!!!!! p.s.mam takiego nygusa i chyle czoło przed nim:)
    0
  • Users Avatars Mini
    ekstro pisze: 2006-01-19 19:16
    ... a ja caly czas myslalem ze z tym orange portal to zarty, a tutaj www. orange portal.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    wet pisze: 2006-01-19 20:08
    Wyciąć dwie spacje!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Ford_Anglia pisze: 2006-01-19 20:40
    A Ja sie zastanawiam, bo Ja mam w zestawie i kabelek USB, i kabelek do TV, do tego jeszcze sluchawki stereo, i ładowarka :D Ale menu mam jakies inne niz na zdjeciach, i tym razem mozna wybrac tylko dwa kolory menu, do tego dlaej sie nie da ustawic tak, zeby wibrowal i dzownil rownoczesnie. Pozatym super, malutki i doskonaly wyswietlacz. Przy robieniu zdjec, istotny jest balans bieli i ustawienie ISO, wowczas, zdjecia z k750 sa duzo slabsze. Wykonanie jest swietne, nic nie skrzypi, i posiada gniazdo na karty pamieci Trans Flash (512 MB - ok 190 PLN), co robi nam fajnego MP3 playera. Zgodze sie z tym, że bateria lepsza niz np w E700 mimo, ze tam byla Li-On Pollymer a tu Li-On, ale dziala dobrze, mimo wielkiego wyswietlacza. Oprogramowanie do telefonu bardzo klarowne, i intuicyjne. Szkoda, ze nie da sie wgrywac aplikacji Java za pomoca kabelka. Ogolnie polecam.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2006-01-19 22:52
    Fajnie sie prezentuje ten D600 i z wygladu i z funkcji,ale osobiście nie mam zaufania do tej marki,mam obawy przed szybkim spadkiem ceny i jakis awarii...
    0
  • Users Avatars Mini
    landrover discovery pisze: 2006-01-19 23:50
    belzebub: obszerny i w miarę dokładny test W900i (czego niestety nie można powiedzieć o tym powyżej) polecam na Telepolis.
    0
  • Users Avatars Mini
    carlo pisze: 2006-01-20 00:34
    No rzeczywiście teścik na telepolis niezły, a sam telefon (w900) świetny:)
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-01-20 09:56
    ford_angloa*napisałes o bardzo ważnej wadze o której tu mało kto mówi- minowicie o niemożliwości włączenia wibry razemz sygnałem dzwiekowym. 90 % ludzi używa takiej kombinacjii. to kolejny producent zaraz po Nokii (N90 ) który ma problemy z tak prostą funkcją jak wibra;)
    0
  • Users Avatars Mini
    bartoldoo pisze: 2006-01-20 09:58
    *bossnokia - samsung %#$@$%# się barzdo małym spadkiem wartosci zobacz cenny np E700
    0
  • Users Avatars Mini
    Raks pisze: 2006-01-20 10:38
    @PawL po za wyświetlaczem to niby co jest takiego wspaniałego w W900i, że miałby zdeklasować N70. Bez przesady, obydwa telefony są spoko, rzecz gustu i tyle. Jeden woli duży wyświetlacz, inny preferuje symbiana. Nie można powiedzieć że jeden jest gorzy od drugiego, bo nie każdy ma te same potrzeby. Jeśli miałbym wybierać to najpierw: N70 - W900i - D600E.
    0
  • Users Avatars Mini
    Daro pisze: 2006-01-20 11:19
    N70 i SPV C600 rulez :) A D600? Nie! Dziekuje :P
    0
  • Users Avatars Mini
    rolls pisze: 2006-01-20 20:26
    Nie gadaj daro! Za taka cene to jest wykurwisty (sory za wurazenie)!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Karoluch pisze: 2006-01-20 21:25
    Nawet fajny telefonik, jednak wolę W800 głównie ze względu na MP3 i aparat. Odnośnie samsunga - 2 godziny słuchania na jednej baterii, troszke lipa. Poza tym całkiem całkiem, niezły aparat, chociaż ten z W800 jest dużo lepszy i naprawdę przykro mi to mówić, ale żal mi tych ludzi którzy twierdzą żę aparat z D600 bije na głowę tego z w800, zerknijcie sobie chociażby na www.gsmarena.com - tam są niezłe porównania i widać że W800 wygrywa. Wracając do funkcji D600 to góruję nad W800 jakością wyświetlacza czy chociażby nagrań wideo. Ogólnie looz. Pozdrawiam wszystkich.
    0
  • Users Avatars Mini
    yhek pisze: 2006-01-20 22:20
    Bardzo dobry telefon, mam go od miesiaca. Bateria nie jest wcale taka zla. Jakos dzieku extra, bardzo dobry zestaw softu dolaczony na plycie, plus za pelna synchronizacjie z Outlokiem (task, kalendarz, kontakty, meile) a mozliwosc podlaczenia do TV to dla mnie rewelacja...Pozdrawiam! PS gdy go kupowalem mialem dylemat czy nie wziac k750i jedenak mimo to, ze Samsung jest zdecydowanie drozszy wybralem wlasnie D600E
    0
  • Users Avatars Mini
    piotrek_89 pisze: 2006-01-20 22:58
    mam dokładnie taki sam problem czy wybrac samsung d600 czy moze jednak sony eryka k750i. co cie skłoniło ze jednak wybrałeś samsunga-
    0
  • Users Avatars Mini
    nono pisze: 2006-01-21 04:04
    NO ŁADNIE, APARAT W KOŃCU NA POZIOMIE CYFRÓWEK ZA 100-150 ZŁ, TAK TRZYMAJ SAMSUNG! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wilku pisze: 2006-01-21 11:15
    Jak to tradycyjnie juz tutaj bywa wszystko co nie sygnowane SE ani nokia to jest ble.... Sam mam nokie ale nie sikam z radosci na jej widok.
    0
  • Users Avatars Mini
    x_chlopak pisze: 2006-01-21 12:36
    troche mnie dziwi, ze testujacy zapomnial wspomniec ze ten telefon ma wymienne karty pamieci, to dosc wazna informacja dla potencjalnych uzytkownikow!
    0
  • Users Avatars Mini
    x_chlopak pisze: 2006-01-21 12:46
    ja czekam az nokia wypusci 6280 i dopoki smsung nie wprowadzi w swoich modelach wibry i dzwonka rownoczesnie to zrezygnuje z tej firmy, ktora bardzo polubilem i cenie.
    0
  • Users Avatars Mini
    rmati1 pisze: 2006-01-21 13:08
    jak chesz vibre to kup se np z300 ma i vibre i profile
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2006-01-21 13:40
    Może i jest lepszy od K750i, ale i tak nie ma szans z K600i ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    scaut pisze: 2006-01-21 13:51
    fajny telefonik ale nie wiem czy oplacalo sie na niego czekac ???????/ ale telefon jest nawet good
    0
  • Users Avatars Mini
    Karoluch pisze: 2006-01-21 15:53
    ***Adam - niezbyt trafnie porównałeś. Rozumiem że niektórzy mogą twierdzić że K750 jest słabszy od D600 ale jeżeli uważasz że jest słabszy od K600 to nie wiem gdzie Ty masz oczęta :P Jedyne co mnie tak boli w tym telefonie to słaba żywotność baterii podczas odtwarzania. A poza tym to jest wypas :) Ale mówię teraz w zupełności obiektywnie( nie z tego powodu że faworyzuję SE albo że posiadam jeden z tych modeli) że K750/D750/W800 są lepsze. Lepszy aparat i odtwarzacz, głównie o te dwie zabawki w telefonie mi chodzi ;) Ale respect dla Samsunga :D Pozdro dla wsyzstkich :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Żurek pisze: 2006-01-21 16:30
    Nie wierzę to chyba pierwszy test na golu gdzie na wyświetlaczu nie ma gołej kobitki;)
    0
  • Users Avatars Mini
    carlo pisze: 2006-01-21 17:31
    Żurek: bo test jest innego autora:)
    0
  • Users Avatars Mini
    9876 pisze: 2006-01-21 19:30
    a czy tak jak w d500 nie mozna wysyłać wizytówek, bo to jak by nie było spore ograniczenie biorąc pod uwage że telefon służy do dzwonienia i adresó telefonicznych??????????
    0
  • Users Avatars Mini
    krisu pisze: 2006-01-22 00:39
    oczywiste jest i musze tu uciac wszelkie dyskusje ze najlepszym telefonem wszech czasow jest oczywicie Siemens ME45, sluzy mi dalej poczciwie ale rownolegle skusilem sie na gowno typu V3RAZR black... niestety nie bylo mnie stac na to cudenko opisywane wyzej,na dodatek teraz nie moge opchnac motki i zamienic jej na tego koreanca... serce mi sie kraja ze jeszcze przez jakis czas skazany jestem na to gowno:/// aha gowno numer dwa obecnie to nokia! ostatni mohikanin z tej firmy to 6230i potem zaczela robic badziewne sony eryki dla chlopakow ze wsi ...:P pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    msmoll pisze: 2006-01-22 13:14
    dobry telefon, ciekawy design, jedną rzeczą która mnie bardzo zraziła do tej słuchawki jest ograniczone miejsce na aplikacje java, 4mb to może jest i dużo ale pamietam czas że miałem nawet po 10 mb zajętego przez samą jave więc tu nie może być usprawiedliwienia
    0
  • Users Avatars Mini
    rmati1 pisze: 2006-01-23 14:09
    tester zapomniał dodać o fajnej opcji takiej jak video tapety.
    0
  • Users Avatars Mini
    silver pisze: 2006-01-23 14:55
    jeśli chodzi o sam.d600 to jest taki fon dla dziewczynek, se d/k 750 telefon zabawka, najlepsze to nokia
    0
  • Users Avatars Mini
    PawL pisze: 2006-01-23 21:50
    Nawet mnie nie rozśmieszaj chłopczyku... hahaha
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2006-01-25 12:32
    Karoluch - "Lepszy aparat i odtwarzacz" ... nie na tym mi zależy. Wolałbym K600i ze względu na UMTS. No ale jeszcze lepszy jest Samsung Z300.
    0
  • Users Avatars Mini
    boloGSM pisze: 2006-01-25 14:39
    rewelacja :)
    0
  • Users Avatars Mini
    smichal pisze: 2006-01-26 19:03
    Ford_Anglia: jak to nie ma mozliwosci wgrywania JAVY przez USB jak jest :) sam wgrywam i dziala w miare dobrze, tylko ze trzeba za kazdym razem (po wgraniu) zresetowac telefon, ale dziala :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Rastafari8 pisze: 2006-01-27 11:55
    ***adam: wolał byś k600? Już nie mówiąc już o funkcjach i wyglądzie to nawet różnica w cenach jest duża,a z umts i się nie korzysta
    0
  • Users Avatars Mini
    martini92 pisze: 2006-01-27 12:20
    Nigdy bym tego telefonu nie kupił!! Wolałbym dołożyć 300zeta i kupić SE P910i albo np. n6600 i zostawic sobie kase!!
    0
  • Users Avatars Mini
    msmoll pisze: 2006-01-27 21:25
    " jak to nie ma mozliwosci wgrywania JAVY przez USB jak jest :) sam wgrywam i dziala w miare dobrze, tylko ze trzeba za kazdym razem (po wgraniu) zresetowac telefon, ale dziala :) " to wyjasnienie ograniczenia na jave :) uzytkownik po wrzuceniu do telefonu wiecej niz 4 mb mógłby dostać szału z powodu ciagłego restartowania fona lol
    0
  • Users Avatars Mini
    JaRRo pisze: 2006-01-28 01:19
    Mam go tydzień .... bateria kiepska delikatnie mówiąc, wykonanie i wygląd no WYŚWIETLACZ super ale jakoś nie moge sie przyzwyczaic do obslugi (dziwnie sie go trzyma). ORANGE Menu - POMYŁKA zupełna. Żałuje ze nie wziołem K750i ... zaoszczędziłbym 177 zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    el_davido pisze: 2006-01-28 14:31
    Ja mialem przez pare tygodni K750i a ze mialem przed nia tez sony ericssony to mnie juz wkurzyla i sie znudzila..a wiec kupilem Samsunga D-600 i musze przyznac ze mi sie lepiej podoba w obsludze i nawet do tego slidera idzie sie przyzwyczaic, ale to kazdego z osobna sprawa bo niektorym kolegom sie K750i i tak nadal lepiej podoba ale mi nie!
    0
  • Users Avatars Mini
    Prolim pisze: 2006-01-28 23:59
    ja sie zastanawiam tez nad d600 k750i i 6630 ;p chyba wezme 6630 ;]
    0
  • Users Avatars Mini
    wujekm pisze: 2006-01-29 15:49
    a jak się przełącza wygląd menu głównego ze standardowego blokowego na widok flash w tym D600? Bo ja mogę zmienić tylko kolorystyke Menu...
    0
  • Users Avatars Mini
    S_I_W_Y232 pisze: 2006-01-30 19:44
    Witam dzis stalem sie posiadaczem tego telefonu i nie moge go za bardzo rozszyfrowac. Jak wylaczyc pasek po lewej stronie gdy jestesmy na pulpicie telefonu? I czy w zestawie powinna byc karta pamieci? Pozdrawiam i czekam na odp S_I_W_Y232
    0
  • Users Avatars Mini
    wujekm pisze: 2006-01-31 00:35
    w zestawie nie ma karty pamięci ale ucieszyło mnie to że oprócz standardowo dołaczanych słuchawek, płytki zostął dołączony też kabel usb a ten od tv to swoją drogą. Przynajmniej nie trzeba kupować tak jak miałem do tej pory przy różnych nokiach. Paska po lewej stronie nie wyłączymy, to chyba jest oprogramowanie dla Idei takie, tak samo nie ma menu typu flash. Z jednej strony szkoda że nie ma oryginalnego oprogramowania ale z drugiej strony nie ma takiego dziadostwa jak w erze, gdzie era za bardzo ingerowała w telefony dając na stałe jakieś popieprzone znaczki omnix zamiast klawiszy wyboru.
    0
  • Users Avatars Mini
    S_I_W_Y232 pisze: 2006-01-31 12:59
    Dzieki wujekm. Mam jeszcze pytanie jak wylaczyc tryb energo oszczedny chodzi o to ze gdy koncze na nim prace zasune klapke to wszystko zanika i wyswietlacz jest czarny.
    0
  • Users Avatars Mini
    DamianPc232 pisze: 2006-02-02 23:36
    Jak z tym wylaczeniem trybu energ-oszczednego? Wie ktos?
    0
  • Users Avatars Mini
    wujekm pisze: 2006-02-03 00:11
    Jak kończysz pracę i zasuwasz klapkę i odrazu Ci się blokuję i po chwili wygasza a nie chcesz tak, to musisz sobie inaczej ustawić w ustawieniach. Dwie czynności. 1. Ustawiasz w ustawieniach telefonu aktywna klapka na kontynuj czynności po jej zasunięciu. To ważne! 2. Ustawiasz w ustawieniach wyświetlacza podświetlenie z 15 sekund na więcej jeśli chcesz by dłuzej świecił i się nie wygaszał. Maksymalnie możesz ustawić 10 minut jasnego świecenia i 3 minuty przyciemnionego świecenia. Po tych 13 minutach włączy się tryb energooszczędny. Nie ma możliwości calkowitego wyłączenia tego trybu, zresztą moim zdaniem bardzo dobrze. Zapomniałbyś i by Ci tak świecił cały czas, nawet w kieszeni a potem by szybciej bateria klękła. Według mnie te 10 minut jasnego świecenia i dodatkowe 3 minuty przyciemnionego są i tak za długie ale na szczęscie jest możliwośc ustawienia na mniej bo jest kilka do wyboru. Ja mam 30/30 lub niekiedy 1m/1m.
    0
  • Users Avatars Mini
    wujekm pisze: 2006-02-03 00:14
    Karty do tego telefonu to TRANSFLASH Dostępne są na allegro o pojemnościach 16mb, 32mb, 64mb, 128mb, 256mb oraz 512mb. Ceny od kilkunastu złotych za najmniejsze do około 150zł za najbardziej pojemną. Karty super, malutkie, wygodne itd...
    0
  • Users Avatars Mini
    DamianPc232 pisze: 2006-02-03 22:10
    Czyli nie da sie tego wylaczyc. A tak wogle jest mozliwosc tak jak w D500 ustwienia na wygaszacz godziny?? U mnie z bateria nie mam problemu jest w trakcie formatowania i juz trzeci dzien i nic nie spadlo. Nawet czasami resetuje telefon zeby bateria spadla i nic! Czekam na dalsze znaki mojej bateri. Moge dodac ze rozmawiam przez niego 30 minut dziennie i wysylam okolo 40 smsow. To dobre znaki? Jak sie powinno formatowac baterie prawidlowo. Ja to robie tak, za pierwszym razem ladowalem go 6 godzin wlaczonego gdy go rozladowalem to ladowalem go przez 12 godzin na wylaczonym i teraz bede tak robic jeszcze dwa razy. Czy jest to prawidlowo?
    0
  • Users Avatars Mini
    tomusD5 pisze: 2006-02-04 17:37
    Uzywalem juz kilkudziesieciu roznych modeli telefonow,obecnie jestem szczesliwym posiadaczem SAMSUNGA D-500 i w moim przekonaniu to telefon znakomity,bliski niemalze idealu,ktorego ciagle poszukuje...Myslalem,ze SAMSUNG D-600 bedzie godnym nastepca D-500 i tu spotkalo mnie duze rozczarowanie...Uwazam,ze D-600 to krok wstecz w stosunku do D-500. Dlaczego? Oto najwazniejsze wady D-600(w porownaniu do D-500): gorsza jakosc wykonania,gorsze plastiki,zdecydonie gorszy mechanizm rozsuwania i zsuwania telefonu,blaszka pod wyswietlaczem,po ktorej slizga sie kciuk(zamiast superwygodnej gumki,jak w D-500),ciagle odsloniety obiektyw aparatu(w D-500 umieszczony na odsuwanej czesci z wyswietlaczem),duzo wieksze gabaryty telefonu,nieco toporny(jak dla mnie) wyglad...To te najwazniejsze(moim zdaniem) wady. Sa tez oczywiscie i zalety-sporo funkcji,dobry wyswietlacz,niezly aparat...Szkoda tylko,ze jest ich tak malo. Reasumujac,uwazam,ze D-500 to ostatni naprawde dobry produkt SAMSUNGA. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    yamada pisze: 2006-02-05 01:37
    Jak zmienic wyglad menu glownego? I jak wylaczyc Orange Menu?
    0
  • Users Avatars Mini
    grzeg_net pisze: 2006-02-05 14:39
    ciekawe jaka jest cena tego telefonu?
    0
  • Users Avatars Mini
    wujekm pisze: 2006-02-05 14:39
    nie wyłączysz ponieważ firma Orange zamówiła w Samsungu telefony z takim oprogramowaniem
    0
  • Users Avatars Mini
    wujekm pisze: 2006-02-05 14:41
    uzywany widziałem wczoraj w Katowicach po 1260zł
    0
  • Users Avatars Mini
    101 pisze: 2006-02-05 14:45
    Mam takie pytanie czy bateria z d500 pasuje do d600?
    0
  • Users Avatars Mini
    wujekm pisze: 2006-02-05 17:09
    Nie. W D500 zatrzask jest u góry a w D600 na dole.
    0
  • Users Avatars Mini
    DamianPc232 pisze: 2006-02-05 21:19
    Czy w kazdym D600 rusza sie wyświetlacz gdy jest wysuniety? U mnie sie rusza ale bardzo bardzo malo wlasciwie to ja sam go ruszam! Czy u innych uzydkownikow tez tak jest?
    0
  • Users Avatars Mini
    DamianPc232 pisze: 2006-02-05 21:20
    a Przy okazji ja zaplacilem za swoj 1100 zł i kupilem nowke z Orange z polski!!! Nie wiem czemu gdzie indzij jest tak drogo!
    0
  • Users Avatars Mini
    rmati1 pisze: 2006-02-05 22:46
    ej coś tu jest nie tak bo ja się bawiłem i d500 i d600 i nie twierdze żeby d600 był krokiem wstecz co do d500 a tak pozatym to jakość i w d500 i d600 jest świetna ale jednak w d600 lepsze są materiały(jakby guma) a porównująć zdjęcia nim robione do k750 to jest tak różnie,raz wyjdą sporo lepsze a raz znacznie gorsze ogólnie jednak nie twierdze że ma słabszy aparat niż k750,tylko trzeba umieć cykać fotki(przez brak af)
    0
  • Users Avatars Mini
    wujekm pisze: 2006-02-05 22:58
    to było centrum Katowic, cena na pewno dobrze dobrana przez sprzedawce, zresztą on sam widzi w jakich cenach mu telefony schodzą. Ty kupiłeś taniej bo widocznie taka cena w Twoim otoczeniu była optymalną. Co do wyświetlacza to co, wyświetlacz Ci się rusza czy cała górna częśc telefonu z wyświetlaczem. Górna częśc musi mieć jakiś luz choć Ty piszesz że Ci się rusza, po chwili piszesz że rusza się mało a na końcu piszesz że właściwie Ty nim ruszasz więc nim nie ruszaj to się nie będzie ruszać. Tylko go wysuwaj :)
    0
  • Users Avatars Mini
    DamianPc232 pisze: 2006-02-05 23:16
    ok nie bede nim ruszac a tak przy okazji to chodzilo mi o cala gore! Jak mozna osiagnac dobra jakosc zdjec? Mialem 6230i i wychodzily mi na niej bardzo dobre zdjecia. U siebie D600 ustawilem na najlepsza jakos zdjec i przesylajac zdjecia na komputer nie jest najlepsza jakosc!!! Prosze o wskazowki albo wyslac mi zdjecie robione bardziej profesionalnie wlasnie z D600!!! :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    DamianPc232 pisze: 2006-02-05 23:18
    email DamianPc232@wp.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    wujekm pisze: 2006-02-06 01:12
    dobrze, jutro Ci wyśle fotki zrobione moim D600 w świetle dziennym. Teraz to nawet nie mam co fotografować
    0
  • Users Avatars Mini
    101 pisze: 2006-02-06 17:15
    Mam jeszcze pytanie odnosnie odtwarzacza mp3 w tym telefonie. Ile godzin mniejwiecej on dziala az do rozladowania baterii?
    0
  • Users Avatars Mini
    DamianPc232 pisze: 2006-02-07 00:32
    trudno powiedziec 101 gdyz tedo jeszcze chyba nikt nie probowal, ale przypuszczam ze okolo 4-5 godzin powinno wytrzymac!
    0
  • Users Avatars Mini
    nastik pisze: 2006-02-07 22:40
    a ja sie wahalem miedzy k750i i d600 i ostatecznie wybor padł na k750i. Mialem samsunga w reku,piekny wyswietlacz...ale do menu bym sie nie przyzwyczail bo zawsze mialem sony ericssony.poza tym K750i ma super baterie i lepszego mp playera,radio z rdsem a poza tym jest tanszy,pelno do niego rzeczy w sieci,obsluguje motywy itd.... :))) Pozdro!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wujekm pisze: 2006-02-08 01:22
    Biorąc pod uwagę to co napisałeś, na co zwracałes uwagę to dobry wybór zrobiłeś. Samo menu jest proste i podobne ale jednak widzisz, że telefon moze mieć mniej rzeczy i o dziwo mieć większą wartość. Wartość, która szybko nie spadnie Mi to właśnie pasuję, to że nie co drugi obok mnie ma D600
    0
  • Users Avatars Mini
    nastik pisze: 2006-02-08 08:35
    Wujekm: W moim przypadku zwyciezyła (jak dla mnie) lepsza funkcjonalność a przebywam w środowisku gdzie nikt nie ma k750i wiec i aspekt o ktorym Ty wspominasz jest u mnie zaspokojony :) Kiedys miałem Samsunga i mam troche uraz chco moze to głupie bo patrzac np na dzisiejszego sagema a tego sprzed lat:) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Niesek pisze: 2006-02-08 18:42
    Witam, ja mam pytanie odnosnie mp3. Ile wytrzyma telefon z pelna bateria jesli slucham mp3 przes sluchawki. 2 moje pytanie to czy filmy mozna ogladac na pelnym ekranie ? i 3 pytanie jak to wyglada z tasma od wyswietlacza. Czy sciera sie ona od rozowania jak w starcyh modelach samsunga ? Z gory pozdro ;]
    0
  • Users Avatars Mini
    wujekm pisze: 2006-02-08 23:59
    Wiesz co Niesek, jutro Ci napisze. Akurat jest okazja mam świeżo naładowany a że mam dwa ciekawe albumy do przesłuchania to puszcze na noc z powtarzaniem. Ostatnio tak zostawiłem ale bez powtarzania. Zobaczymy teraz...
    0
  • Users Avatars Mini
    wujekm pisze: 2006-02-09 10:26
    Niesek: nie rozładował się. Przed siódmą miałem jedną kreske, jest tak na pograniczu jednej i drugiej ale nie ładowałem go jeszcze i nie informuje jeszcze że bateria słaba. W tym telefonie jak już sygnalizuje to wtedy w celu zabezpieczenia dłuższego czasu pracy nie da się słuchać muzyki, nagrywać filmów, robić zdjęć itd. Narazie mogę pomimo że jedna kreska jest
    0
  • Users Avatars Mini
    piczon pisze: 2006-02-09 12:04
    Hi wlasnie wczoraj kupilem D600.Nowka za 1100.Tez sie wachalem pomiedzy k750 ale jednak duzo bardziej podba mi sie samsung. Dobra do rzeczy: gdy z kims rozmawiam glos osoby slyszanej ma taki dziwny basowy(przytlumiony) dzwiek :/ czy to jest normalne czy cos z moim fonem nie tak? na speakerze jest podobny efekt... do tej pory mialem nokie i tam glos jest zupelnie inny.Czy tez tak macie?Jak mam to sprawdzic czy cos jest nie tak?Jak pojde tam gdzie kupilem to pewnie powiedza ze wszystko jest oka i zebym spadal ;) thx za info
    0
  • Users Avatars Mini
    wujekm pisze: 2006-02-09 20:28
    poszukaj pewnej opcji w ustawieniach telefonu w dodatkowych i jak Ci przeszkadza to wyłącz ją.
    0
  • Users Avatars Mini
    wujekm pisze: 2006-02-09 20:30
    czy w samsungach z oryginalnym oprogramowaniem można ustawić dowolny dzwięk na sms/mms/email? Np plik mp3 z folderu muzyka lub inne dzwięki czy tak jak u mnie z oprogramowaniem z Orange tylko jedne z kilkunastu tonów
    0
  • Users Avatars Mini
    makavelli82 pisze: 2006-02-10 02:25
    no i spox
    0
  • Users Avatars Mini
    memphisto pisze: 2006-02-11 17:03
    Mam zamiar kupic w przeciagu najblizszych 2 tygodni nowy telefon... Teraz mam SE T630, ale już mi sie znudził :D Najbardziej pasują mi obecnie dwa modele Sony Ericsson K750i oraz Samsung D600... Sam nie wiem na co sie zdecydować:? Czytam różne fora, testy, opinie, rankingi i mam coraz wiekszy metlik w głowie. Telefony te są obecnie w wolnnej sprzedaży (allegro, komisy) w cenie ok. 950-1100 zł. Tyle tez planuje wydać. A może macie inne typy w tym przediale cenowym? Ja jestem teraz chyba blizej zakupu K750i - ma bardzo dobre opinie oraz ma wwzystkie funkcje, ktore do szczescia sa mi potrzebne... Uzytkowników obu modeli proszę o opinię o nich. Jakie są główne wady i zalety tych modeli? Który z nich lepiej wypada w bezpośredniej rywalizacji? Która bateria lepsza? Czy w K750i,podobnie jak w T630, dzwonki zaczynaja grac cicho i dopiero po ok. 2 sek. graja na maxa? Proszę o pomoc!
    0
  • Users Avatars Mini
    Niesek pisze: 2006-02-11 17:28
    dzieki wielkie wujekm, ale mam jeszcze jedno pytanie, czy wgrywanie plikow (mp3, video) do telefonu odbywa sie przez program zalaczony na plytce cd do telefonu, czy trzeba miec inny program, jeski tak to jaki? I jak to jest z wgrywaniem plikow na karte? czy mozna wlozyc karte do telefonu i zgrywac pliki na karte, czy trzeba miec czytnik kart albo cos ? Z gory dzieki :)
    0
  • Users Avatars Mini
    DamianPc232 pisze: 2006-02-12 00:14
    memphisto radze wziac D600 mialem dzisiaj te dwa telefony w rece! Jezeli chodzi o funkcjonalnosc to telefony sa identyko w K750i nie spodobal mi sie jedna rzecz mianowicie chodzi mi o klawiature!! Przyciski na gorze sa bardzo ciezko uchwytne gdyz sa nizej niz pozostale. Ogolnie mam mile wrazenie jest maly milo lezy w dloni z dzwonkami nie wiem jak jest!! W K750i jest lepszy aparat mam zdjecia z dwoch telefonow,. gdybym ja mial wybierac wybor padl by na D600!! POzd
    0
  • Users Avatars Mini
    piczon pisze: 2006-02-12 19:45
    @ wujek: oczyszczanie glosu nie pomaga.. sparawdzilem juz dawno.Musze zobaczyc czy inni maja tak samo, na chwile obecna dzwiek w sluchawce w porownaniu do nokii to nieporozumienie :/ p.s. sporo dzwonie, nokia wytrzymywala 1-2 dni.D 600 poddal sie na koncu dnia mojej pracy 10-19.Nie wylaczyl sie, ale monitowal ze ma pusta baterie, wiec samsung dalej nie nauczyl sie na swoich bledach, ze o braku vibry wraz z dzwonkiem nie wspomne.Pozatym telefon spox.
    0
  • Users Avatars Mini
    piczon pisze: 2006-02-12 21:22
    @niesek: tak wgrywa sie prostym programem ktory jest w komplecie razem z fonem. Jedynie o pomste do nieba wola czas wgrywania, pare albumow to chyba trzeba na noc zarzucic ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    niesek pisze: 2006-02-12 22:00
    Dzieki piczon, bo gdzies czytalem ze trzeba miec osobny program, ale widocznie ludziom sie nudzi i pisza glupoty, dzieki :)
    0
  • Users Avatars Mini
    DamianPc232 pisze: 2006-02-14 18:34
    Dlaczego zdjecia z K750i osiagaja wielkosc np 495 Kb a JA na swoim D600 nie moge czegos takiego zrobic?? Chodz mam na najwiekszej rozdzielczosci aparat i zdjecia o bardzo duzej wielkosci najwiekszej jaka jest mozliwa?? Pozd
    0
  • Users Avatars Mini
    bankowy pisze: 2006-02-14 20:33
    chciałbym się dowiedziec jak wygląda kwestia połączenia tego telefonu z kompem za pomoca kabelka USB. czy potrzebny jest jakis dodatkowy program czy wystarczy podłączyć i sprawa załatwiona? prosze info na maila: benowie@poczta.onet.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    rmati1 pisze: 2006-02-14 20:46
    zdjęcia na k750 nie mają nawet 500kb to ja na moim z300 ma wiele zdjęć zrobionych aparatem co mają nawet 500 hehehe
    0
  • Users Avatars Mini
    piczon pisze: 2006-02-16 16:37
    @bankowy: trzeba zainstalowac drivery z plytki doreczonej do kompletu z fonem.sam xp nie znajdzie drivera.Po zainstalowaniu wszystko dziala lodziomiodzio ;) im dluzej mam telefon tym bardziej wkoorwia mnie bateria... dzis poddala sie 15 godzinie(pracuje od 10) totalny shit, nie polecam jak ktos sporo dzwoni... p.s. czy sa jakies wytrzymalsze baterie? jezeli nie bede musial zmienic na jakis inny konkurencyjny model
    0
  • Users Avatars Mini
    wuiekm pisze: 2006-02-17 02:14
    piczon, nie żartuj. Dla osoby głównie dzwoniącej telefon długo trzyma nawet podczas stanu ostrzegania o słabej baterii. Ciebie wkurza to, że gdy jest słaby poziom to Ci blokuję funkcje multimedialne ale zadzwonić możesz i Ci rozmowy nie przerwie przez rozładowanie. Po to właśnie jest ograniczeie korzystania z telefonu aby można było jeszcze dzwonić i odbierać rozmowy. Przeszedłem to, jeśli chodiz o dzwonienie to mnie nie zawiódł ale rozczarowałem się jak nie mogłem zdjęć zrobić tyle że później dzięki temu mogłem jeszcze rozmawiać zanim naładowałem.. O wiele bardziej wkurza mnie brak informacji o dacie i godzinie wysłanego smsa ktory jest zapisany w folderze wysłanych. W skrzynce odbiorczej jest ok
    0
  • Users Avatars Mini
    JotWu pisze: 2006-02-18 14:49
    komorka jaka jest kazdy widzi... ale z braku systemu operacyjnego nie wybrałbym jej... tak to jest swietna
    0
  • Users Avatars Mini
    wers pisze: 2006-02-19 04:01
    funkcje telefonu ok, wygląd też ok ale menu jak to w samsungu do kitu
    0
  • Users Avatars Mini
    wers pisze: 2006-02-19 04:03
    mam nadzieje że samsung zmieni to menu bo telefony ma ogólnie dobre
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2006-02-19 11:36
    Uważam ten model za dobry :) ale też uważam że nokia N70 jest od niego lepsza ze względu na umts i symbian :)
    0
  • Users Avatars Mini
    adr pisze: 2006-02-19 14:13
    Szalony masz racje N70 jest lepsza, bawiłem sie tym samsungiem i stwierdzam ze przy normlanym uzytkowaniu obudowa slider szybko sie wyrobi poza tym wyswietlacz jest na rowni z obudowa dzieki czemu szybdziej bedzie sie rysowac na plaskiej powierzchni pozdr adr7
    0
  • Users Avatars Mini
    JotWu pisze: 2006-02-19 22:46
    w sumie zastanawiam sie czy tego typu obudowa to dobre rozwiazanie... po jakims czasie intensywnego uzytkowania zacznie latac na lewo i prawo pewnie :P
    0
  • Users Avatars Mini
    ewiadomosci pisze: 2006-02-20 09:38
    Telefon wygląda fajnie ale ja wole tradycyjny wygląd słuchawek.
    0
  • Users Avatars Mini
    andvhs pisze: 2006-02-20 14:06
    Telefonik całkiem , całkiem tylko troszkę za drogi . Jak cena spadnie do 600,00 – zł to go kupię .
    0
  • Users Avatars Mini
    piczon pisze: 2006-02-20 15:14
    @wujek: wcale nie zartuje...wiem co mowie, nie chodzi mi o multimedia, bo na to czas mam jedynie w domu... w pracy tylko dzwonie i naprawde bateria sux.Co do wypowiedzi kolegow, to slider wyglada solidnie i nie zapowiada sie na to ze mialaby sie "wysluzyc". Zauwazylem tez ze przy robieniu filmow wyswietlacz strasznie rozmazuje przy ruchach reka, bardziej niz w nokiach o podobnych parametrach.Co do jakosci zdjec- sa bardzo dobre i wyrazne+ za fajne szablony, i dodatki ktore mozna wstawic.
    0
  • Users Avatars Mini
    felipeUK pisze: 2006-02-20 15:15
    Choc telefonik ma jeszcze pare duzych wad to samsung idzie do przodu.Mowa tu o bardzo wymagajacym rynku na starym kontynencie, bo w Azji takie zabawki to juz przeszlosc....
    0
  • Users Avatars Mini
    mgrygiel pisze: 2006-02-20 18:26
    Fajny... nie ??? :D:D:D
    0
  • Users Avatars Mini
    Oliwka pisze: 2006-02-21 20:44
    Hmmm... w sumie to nie wiem o co wam chodzi, czemu się tak sprzeczacie o tego Se i Samsunga. Każdy ma inny gust i już! :] Jeden woli taki, drugi taki. A to że są podobne w funkcjach to przecież nie nasza wina. Ja nie mam żadnego z tych, ale zamierzam sobie kupić chyba tego samsunga. Pozdrawiam ;*
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2006-02-21 21:48
    jak dlamnie najlepszy telefon na rynku na rowni z N70!! u niego przemawia na + lepszy aparat a u nokii radyjko i wieksze mozliwosci :) no ale i tak sie rownaja ;) samsung ten cec***e sie prostota menu, szybkoscia chodzenia po menu, zero spowolnienia :D a wyswietlacz moge okreslic jednym slowem - ideal
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-02-22 20:59
    calkiem calkiem bardzo fajny fon!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Darkman pisze: 2006-02-22 22:05
    tez moze bym uwazal ze to jak na taka cene jeden z najlepszych telefonow, ale niestety ta bateria zmienia moje zdanie. Po co w telefonie MP3 skoro nie mozna nawet z tego w peli korzystac... porazka
    0
  • Users Avatars Mini
    adr pisze: 2006-02-25 10:58
    ladna zabaweczka nawet mialem na niego ochote dopoki nie zobaczylem go na tzw zywca przeszzlo mi jestem zwolennikiem N70!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ewiadomosci pisze: 2006-02-25 17:15
    Ogólnie fajny telefonik, ładnie się prezentuje ale jak dla mnie jest za delikatny.
    0
  • Users Avatars Mini
    Meksykaniec pisze: 2006-02-27 16:29
    Dobry test
    0
  • Users Avatars Mini
    mermi pisze: 2006-02-28 01:18
    Odnosze wrazenie, ze te testy sa pisane po paru dniach uzywania i to tak byle szybciej... Telefonik prezentuje sie bardzo fajnie, ale te wszystkie dziwactwa Samsunga (brak rownoczesnej wibracji i dzwonka) ogromnie wplywaja na ogolna ocene.
    0
  • Users Avatars Mini
    wujekm pisze: 2006-02-28 04:35
    to na tej stornie nie jest testem, nic nie było testowane to tylko rozeznanie co i jak heheh Na brak równoczesnej wibracji i dzwonka nie narzekam. Problem zastąpiony włączeniem wibracja na początku a później dzwonek. Wibracja jest bardzo dobra i ona mi wystarcza żeby zorientować się że przyszło połączenie mając telefon przy sobie. Zresztą ją też słysze :p
    0
  • Users Avatars Mini
    slavo pisze: 2006-03-01 16:27
    W plusie tel ma na wyposarzeniu kabel tv i kabel usb + soft. zauważyłem dwie wady: 1) Brak możliwości kopiowania pamięci telefonu na sim 2( brak mażliwości ustawienia pustej tapety Zalety: Rewelacyjna jakość sekwencji video
    0
  • Users Avatars Mini
    wujekm pisze: 2006-03-02 12:52
    Wydaje mi się, że będzie pasować. Przynamniej powinna
    0
  • Users Avatars Mini
    makoban pisze: 2006-03-02 15:02
    2h słuchania muzy przy pełnej baterii to żałosny wynik do tego nie ma kart pamięci .. za to jest świetny wygląd i wyświetlacz jest to napewno jeden z ciekawszych telefonów na rynku ale bez trudu można znaleść lepsze i tańsze..
    0
  • Users Avatars Mini
    9876 pisze: 2006-03-03 11:15
    makoban z tym słuchaniem muzyki nie jest aż tak żle, jak to podają w teście:))
    0
  • Users Avatars Mini
    nofate pisze: 2006-03-04 14:15
    Poprostu małe conieco. Spoko telix
    0
  • Users Avatars Mini
    niesek pisze: 2006-03-04 20:53
    makoban, prosilem wujekm'a o przetestowanie bateri i wujekm podal ze na pelnej bateri, otwarzacz mp3 przez sluchawki gral cala noc, i rano nie byl rozladowany, wiec mnie to zadowala :) Dodatkowo znalazlem przejsciowke na malego jacka, wiec pozadne sluchaweczki i jest to dobry odtwarzacz mp3. Pozdrawiam ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Diude pisze: 2006-03-05 00:30
    se k750\w800 wymiata!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    9876 pisze: 2006-03-05 11:01
    mam go 4 dni i baterai nie jest taka zła jak podali w teście, bawie sie nim teraz dużo, używam w pracy BT i telefon działa cały czas na jednej baterii, ma jeszcze 2/3 kresek (pierwszego dnia zrobiłem ładowanie),,,,, Diude*** czy ja wiem czy SE k750 wymiata???? przesiadłem sie z D750i własnie na d600e i powiem ci że warto było, a troche SE juz miałem w swoim życiu
    0
  • Users Avatars Mini
    wujekm pisze: 2006-03-06 03:44
    9876: Z tą baterią tj. czasem działania i poziomem 2/3 to raczej przesadziłeś chyba że nie brałeś pod uwagę tego, że jak podłaczasz go do komputera przez usb to też Ci go ładuję :-))) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    9876 pisze: 2006-03-06 11:52
    tak ale podłaczenie trwało całe 10 minut, nie dłużej, wiec za wiele sie nie nabił:)
    0
  • Users Avatars Mini
    9876 pisze: 2006-03-06 11:52
    sorrki za dublowanie tekstu, telefon od 23,00-6,00 jest wyłaczony
    0
  • Users Avatars Mini
    wujekm pisze: 2006-03-06 15:00
    Dobrze że poprawiłeś. Zwróciłem uwagę na to co piszesz bo mój D600 trzyma średnio 2 dni. Niekiedy 3 dni ale często ładuje systematycznie pod wieczór każdego dnia i wiem że tak poprostu jest i lepiej nie będzie. Ogólnie bateria jest zaliczana do słabych jednak D600 posiada zabezpieczenia przed niespodziewanym wyłączeniem, odpowiednio wcześniej informuję o niskim poziomie akumulatora i włącza wspomniane ograniczenia na multimedia, przyciemnia podświetlenie dzięki czemu nie zawiódł mnie jeszcze
    0
  • Users Avatars Mini
    wujekm pisze: 2006-03-06 15:07
    Tak przeglądałem wcześniejsze opisy i ktoś żałował że nie mozna wgrywać javy (gier i aplikacji). Oczywiście że można. Mam wgrane około 24 gier z czego kilka naprawde niezłych. Trzeba mieć poza kabelkiem programy SoftickPPP i uploadera. Następnie włączyć obsługe javy w telefonie (kosztem wyłączenia możliwości właczania wapu i internetu) i wgrać co się chce. Następnie jednym kodem przywraca się poprzednie ustawienia. Polecam 2005realfootball i JC DoesTexas, bilard 3d i inne trójwymiarowe 320x240
    0
  • Users Avatars Mini
    niesek pisze: 2006-03-08 21:42
    Ja mam jeszcze jedno pytanie, a mianowicie jak dlugie mozna nagrywac filmiki ? czy sa one ograniczone czasowo, czy tylko iloscia pamieci ?
    0
  • Users Avatars Mini
    wujekm pisze: 2006-03-09 01:49
    jeżeli chcesz zrobić filmik w celu przesłania go w MMSie to jest on ograniczony limitem MMS >300kb. Wtedy o jego długości decyduje jakośc nagrania. W innych przypadkach ograniczenie związane jest tylko z ilością miejsca w telefonie. Limitu czasu nie ma. Nie posiadam jeszcze karty pamięci więc nie wiem, czy da się nagrywać bezpośrednio na karte tak, żeby filmiki były dłuższe niż dostępna pamięć samego telefonu w chwili nagrywania.
    0
  • Users Avatars Mini
    wwwspaniewpolscepl pisze: 2006-03-09 16:55
    muszę przyznać, że wyświetlacz jest rewelacyjny
    0
  • Users Avatars Mini
    niesek pisze: 2006-03-09 23:58
    wujekm dzieki za wszystkie odpowiedzi, dzieki tobie wiem jaki telefon kupic. Piwo ci sie nalezy he :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bolo pisze: 2006-03-10 09:41
    witam posiadam samsung d600 i chcialbym zmienic dzwiek sms czy jest taka mozliwosc??
    0
  • Users Avatars Mini
    wujekm pisze: 2006-03-10 13:15
    nie ma sprawy niesek, najważniejsze abyś wiedział czego oczekujesz od telefonu. Bo każdy może dopasować sobie odpowiedni model Bolo, jest taka możliwość ale ograniczona. Dźwiekiem smsa może być tylko jeden z tonów dostępnych w telefonie. Też chciałbym aby było inaczej, ponieważ tony nie są za ciekawe. W takim przypadku proponuje ustawić wibracja i sygnał o nadejściu smsa. Ewentualnie szukać tego w nowych oprogramowaniach, których jest kilka.
    0
  • Users Avatars Mini
    compaq pisze: 2006-03-12 12:46
    Witam, ja mam pytanie czy zdjecia i filmy mozna ogladac na pelnym ekranie ??A tak to super telefon, pozdrawiam :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wujekm pisze: 2006-03-14 18:43
    tak, można. filmy oglądnieć na całym ekranie jak naciśniesz klawisz 1 a zdjęcia oglądniesz na pelnym ekranie ale tylko z folderu INNE i po naciśnieciu klawisza * oraz w razie potrzeby klawisza 5
    0
  • Users Avatars Mini
    Seco pisze: 2006-03-14 22:29
    Uwarzam ze ten telefo jest najleprzy na rynku poleca
    0
  • Users Avatars Mini
    chicken pisze: 2006-03-17 05:50
    Dla mnie narazie D600 jest no. 1 a jezeli chodzi o SE to nadal robią straszną kupe, miałem kiedys T68i i nic sie nie zmieniło poza funkcjami. Jeżeli chodzi o zdjecia przynajmniej te robione z bliska np. tekst to macie racje K750i wygrywa ale reszta to chyba D600 przedewszystkim wyświetlacz jakość filmów chyba ma najwieksza rozdziałke ok 352x288. Bawiłem sie ost Motką V3 i poza wyglądem co dla niektórych to ten telefon jest bardzo cienki i moze dlatego nikt nic nie pisze o Motoroli, a Nokie to
    0
  • Users Avatars Mini
    Chicken pisze: 2006-03-17 05:53
    jeśli ktoś preferuje Symbian to bardzo prosze bochyba narazzie tylko te modele sie licz?? N90 tak nawiase to straszna cegła wkońcu jestesmy w XXI w. Jeśli chcecie telefon z dobra bateria to proponuje nowego Philips'a 9@9i, poza bateria ma wiekszosc rzeczy i nawet niezly aparat 1.3Mpix z dobrym Makrem!! Bayern Rulez
    0
  • Users Avatars Mini
    hagi pisze: 2006-03-17 16:06
    Telefonik fajny. Wady to: -bateria trzyma max 2dni przy normalnym korzystaniu,tj 15min rozmów i 100sms dziennie -brak wyświetlania fotki w kontaktach oraz przy realizowaniu rozmowy wychodzącej.Fotka się pojawia tylko jak ktoś dzwoni -brak możliwości wyłączenia dzwięku osobie w kontaktach -brak irdy -brak radia -cena -trzeba sztywno telefon trzymać bo inaczej fotki wychodzą rozmazane
    0
  • Users Avatars Mini
    hagi pisze: 2006-03-17 16:21
    Zalety: -możliwość zabezpieczenia kodem każdej aplikacji w menu np.karta pamieci,kontakty,wiadomości sms itd -wysokiej jakości fotki i filmy video -łatwe menu -wysokiej jakości wyświetlacz -odtwarzacz mp3 i mp4 -dobrej jakości dzwięk z 2głośników -można robić fotki i otwartym i zamknietym telefonem -nagrywanie video 60min,dyktafon 60min.
    0
  • Users Avatars Mini
    wuiekm pisze: 2006-03-17 22:26
    hagi, a po co Ci fotka przy połączeniu wychodzącym? Właśnie powinna się pojawiać tylko przy połączeniach przychodzących i to że nie pojawia się przy wychodząch to bardziej zaleta. Niepotrzebnie by się pojawiała, przecież wiesz do kogo dzwonisz
    0
  • Users Avatars Mini
    manek pisze: 2006-03-19 13:33
    mam pytanko. Jestem szczesliwym posiadaczem tego telefonu- ale gdy wlozylem swoja karte sim na wyswietlaczu pojawia sie informacja o operatoze czyli w moim przypadku ORANGE tylko ze napis ORANGE wyswietla mi sie dwa razy (jeden pod drugim) Czy mozna cos z tym zrobic?
    0
  • Users Avatars Mini
    Lasta pisze: 2006-03-20 19:22
    Ja też jestem szczęśliwą posiadaczką tego telefonu, jak dla mnie i na moje wymogi co do uzytkowania D 600 SUPER !!! Ale ...no właśnie jest jedno małe ale, do telefonu dołączona jest płytka z oprogramowaniem i super...tylko że ja mam Windows" ME a nie XP. I niestety nie moge uruchomić Samsung PC Studio. Prosze o rade co mam zrobić?!...ponieważ nie chce zmieniać sys operacyjnego tylko dlatego że mam tego phona...na marginesie dostałam w prezencie:)
    0
  • Users Avatars Mini
    lolek pisze: 2006-03-20 19:38
    Fajny Fajny :D
    0
  • Users Avatars Mini
    sHadow pisze: 2006-03-25 13:14
    mam problem nie mam oprogramowania do samsunga d 600e, prosze pomóżcie, gdzie moge coś takiego ściągnąć?? mój e mail jest podany to odpiszcie:D
    0
  • Users Avatars Mini
    subarucoupe pisze: 2006-03-25 14:13
    WITAM Zawsze oszczedzalem kaske na telefonie i mialem jakis starszy model ale przetestowalem ich sporo k700 i k750 i motorolki łacznie z v3 i nawet 1000 ale teraz sie poswiecilem i kupilem D600E mialem wczesniej samsungi i byly straszne rozwalaly sie tasmy i wogole ALE TEN................ D600E jest super....telefonik jaki powinien byc kamerka extra tylko karte 128 sobie dokupilem Aparat zdjecia super zasieg extra i bateria 6 dni***Polecam jest super sam mam na wlasnej skorze doswiadczylem
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2006-03-28 11:17
    Mam pytanie: czy mozna zakladac w nim nowe foldery w menedzerze plików tak jak ma to miejsce np. w D750i, albo czy mozna szybko przeskoczyć do danego zjdecia, filmiku wciskajac pierwsza litere nazwy pliku? troche bezsensu by bylo przewijac cala liste klikuset plikow, zeby odnalesc jeden.. czy mozna to posegregowac sobie, czy wszystko idzie tylko do dwoch folderow "filmy" i "zdjecia" itd..
    0
  • Users Avatars Mini
    duffy pisze: 2006-03-29 04:10
    wyswietlacz jest rewelacyjny, nie widac pixeli trzeba by bylo chyba mikroskopu. Maly lekki i ma pelno przydatnych funkcji. Faktycznie szkoda tylko, ze widac slady rak na nim bardzo mocno. Dzwiek tez super. Wg mnie jeden z ciekawszych telefonow. Model ktory otrzymalem do rpzetestowania mial gorny klawisz nawigacyjny juz zepsuty, standard czy wyjatek - nie wiem...
    0
  • Users Avatars Mini
    kafit pisze: 2006-03-30 14:28
    Witam.. Od paru dni jestem szczęsliwą posiadaczką D600E, wczesniej miałam SE K750i. Oba telefony są bardzo podobne jezeli chodzi o funkcje:), ale mi wizualnie bardziej odpowiada D600E. Mam pytanie czy jest mozliwość wyłączenia sygnału dzwiękowego informujacego o rozładowanej baterii? Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz..
    0
  • Users Avatars Mini
    Dragon-1 pisze: 2006-04-01 17:58
    ma ktos w tym telefonie karte 1024mb? Poza tym jest jakis konwerter po uzyciu ktorego bedzie mozna wgrywac pelno wymiarowe filmy (zacinaja sie one, ile zajmuje 1godz filmu?) Jak wyglada korzystanie z mp3 mozna wybrac folder z ktorego sie chce sluchac muzy czy jest po prsotu "jeden duzy" ? Poza tym czy zeby np wejsc do odtwarzacza mp3 trzeba rozsuwac klawiature ? Przez BT mozna wysylac/odbierac kazdy plik czy sa nalozone jakies ograniczenia ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Award pisze: 2006-04-01 22:40
    Witam, mam takie pytanie dotyczace aparatu fotograficznego w tym telefonie. Jak wyglada jakosc zdjec robiona z bliska tym telefonem np: gazety . Jezeli ktos ma takie zdjecie to bardzo bym prosil zeby mi wyslal na mejla. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    knopersi pisze: 2006-04-14 14:21
    Jestem posiadaczem Sgh-d600. i w sumie mam jeden problem . czy wie ktos jak sie jave do niego wgrywa. Gdzies tam znalazlem opis i niby wszystko do konca idzie jak powino ale w tym momencie jak ma sie sciagac java do fona to fon sie wylacza. GG:1722131 Dzieki za wszystko
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2006-04-15 13:28
    tak sie zachwycacie K750i a czy ktos z Was wie ze 30% telefonow wraca do serwisu ( zmiana oprogramowania) a nastepne 30% to wymiana plyty glownej ??? Wiem o tym bo kazdego dnia sprzedaje telefony miedzy innymi K750i i D600, SE jest najbardziej awaryjnym, telefonem Samsung naj mniej dodam ze sam jestem uzytkownikiem K700i
    0
  • Users Avatars Mini
    KONRAD pisze: 2006-04-18 02:01
    Moim zdaniem telefon warty uwagi.
    0
  • Users Avatars Mini
    niesek pisze: 2006-04-23 22:26
    Juz od 2 tygodni polujen a ten telefon w plusie ale nigdzie go nie mozna dostac ehh, wiec mam pytanie czy to menu z orange jest rzeczywiscie takie fatalne i czy mozna sluchac mp3 przy zamknietej obudowie ? Pozdrawiam ;]
    0
  • Users Avatars Mini
    Bruno pisze: 2006-04-26 18:23
    Mozna, dlaczego niby nie??Zastanawiam sie tylko czy karta micro sd 1gb bedzie dobrze w nim chodzic?orange menu - wolalbym oryginalne, ale coz, mozna sie przyzwyczaic.. jedyny minus to bateria, 2 dni, 3ech jeszcze mi nie trzymala, ale tez czesto sie nim bawie, srednio tez wysylam okolo 15 sms dziennie i 15-30 mijnut dzwonienia video - git - n70 czy k750i wysiadaja, zdjecia - miniamalnie ostrzejsze robi k750i, ale ogolnie swietne.Nie wiem czy po wlozeniu karty wskoczy mi opcja "utworz nowy folder"
    0
  • Users Avatars Mini
    niesek pisze: 2006-04-26 20:42
    Wrescie mam ten telefon :) koma jest super jedyny minus jaki znalazlem to troszeczke ciche mp3 i na sluchawkach i na glosniczkach zewnetrzych, ale koma jest wypasss polecam kazdemu !
    0
  • Users Avatars Mini
    Mick pisze: 2006-04-27 04:17
    Mam ten tel juz od kilku miesięcy i chyba pozbędę się go na rzecz jednak czegoś lepszego - telefon to same plusy, ale niestety mam kiepski zasięg, gdy ktoś nie mieszka w wielkiej płycie. Pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    Mick pisze: 2006-04-27 04:23
    @java - można spoko, jest gdzieś nawet działający opis krok po kroku po pl @mp3 - tak można wejść do menu i słuchać mp3 (tak samo jak i przeczytać smsa i inne bzdety, przy których użycie klapki jest nie wymagane) bez rozsuwania telefonu (jest oczywiście jedno ale;) - jeśli chcesz sobie zmienić schemat dźwięku na np jazz, rock, to najprościej przez skrót klawiaturowy;) ). @zdjęc z gazety - jak będziesz w domu robił, to pewnie nic z tego.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mick pisze: 2006-04-27 04:25
    @oprogramowania na ME - a co ma do tego opgrogramowanie? Ja miałem postawiony soft do tego telefonu na windows2003 i tez chodziło - może powinnas jakieś update zainstalować, albo np. po zainstalowaniu programu, powinnaś ustawić "zgodność z xxx systemem".
    0
  • Users Avatars Mini
    Guma pisze: 2006-04-27 16:58
    Jak mozna znienic menu?
    0
  • Users Avatars Mini
    niesek pisze: 2006-04-27 18:15
    Witam, mam pytanie odnosnie aparatu. Po czym poznam ze jakos zdjecia bedzie najlepsza albo najgorsza (chodzi mi o to jak robimy zdjecie i klawiszem "3" ustawiamy jakos, tylko nie wiem ktorja jest najlepsza a ktora najgorsza), z gory dziekuje ! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bartekpl pisze: 2006-04-27 23:18
    jak bedzie ci pisalo SF + rozdzielczosc 1600x1200 i odpowiednio dobierzesz swiatlo klawiszem # uzyskasz najlepsza jakos zdjecia;)
    0
  • Users Avatars Mini
    niesek pisze: 2006-04-29 22:20
    bartekpl dzieki, a filmiki w jakies jakosci najlepiej krecic, zeby byly najlepsze (sf,f,e,n) ??
    0
  • Users Avatars Mini
    bartekpl pisze: 2006-05-06 00:16
    filmiki najlepiej wychodza w rozdzielczosci 352x288 SF tyle ze dosc sporo zajmuja :) mi filmik 2minutowy zajmuje 35mb ale jakos jest poprostu super :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Klimek pisze: 2006-05-06 19:15
    Ile kosztuje D600 w plusie na karte ? prosze odpisac na maila samista@buziaczek.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    bruno pisze: 2006-05-07 19:44
    mam juz 1gb sandisk i chodzi wszystko jak trzeba - chociaz woolno troche.. ale czyta i to najwazniejsze. ;) Wieksze .xls prawie sie nie otwieraja, pps czasami tez diabli biora ale ogolnie git! fakt, nie warto zmieniac na mniejsza rozdzielczosc, gdy juz sie zobaczy co potrafi przy najlepszych ustawieniach viedo ten fonik! miodzo1 pozdro dla wszystkich fanow! ;D
    0
  • Users Avatars Mini
    marcenek pisze: 2006-05-14 17:36
    po przeczytaniu prawie wszystkich opinii w necie uważam że dobrze zrobiłem zamawiając ten telefon... nie mogę się doczekać kiedy mi go przyślą... czy trudno przerzucić się z innej marki (np. nokia lub SE) na samsunga??
    0
  • Users Avatars Mini
    bruno pisze: 2006-05-17 21:45
    latwo, bo jest to jak dla mnie polaczenia kilku menu w jedno - osobiscie uwazam najlepsze - masz tu i skroty jak w nokii i bardzo intuicyjne menu wiec, spoojnie, po kilku godzinach zapomnisz o innych fonach! wiem co mowie, bo mialem juz ich kilkanascie ,albo i wiecej bo musialbym policzyc, roznych marek.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tom pisze: 2006-05-18 19:31
    Cześć. Czy ktoś wie cz d 600e ma wybieranie głosowe i czy działa z motorolą h500? Dzięki!!!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    lovtza pisze: 2006-05-20 00:19
    Kiedys pisalem ze nie ma fotek porownujacych wielkosci innych telefonow ;] a teraz prosze sa ;] bardzo duzy plus dla servisu ;] Zastanawiam sie wlasnie na d800 ale nie powiem fajny jest ten g600, czy muza ze sluchawek da sie porownach np: do crative muvo ? i czy faktycznie ta bateria tak na tym cierpi ? Pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    jordan pisze: 2006-05-20 03:45
    Co do nagrywania filmow to moj nagrywa do pliku *.mp4 w ksiazce jest mozliwosc dodania np video dowolnego do ID dzwoniacego szkoda ze bez dzwieku i dzwiek normalnego dzwonka.... ogolnie jestem bardzo zadowolony z mojego D600E mam go z oryginalnym softem zakupiony byl w erze wiec ma normalne menu a nie te uposledzone orangowate... wczesniej mialem d500 i brakowalo mi tych 2mpix i tej karty pamieci... ale w d500 2 rzeczy lepsze ten "dinks" dzieki ktoremu sie telefon rozsuwa i aparat schowany wewn.
    0
  • Users Avatars Mini
    Maro pisze: 2006-05-21 00:45
    Ludzie POMOCY mam wlasnie ten telefonik i mam taki maly problem jesli ktos moze niech mi go pomoze rozwiazac OKi???? No wiec powiedz Cie mi czy da sie podczas sluchania mp 3 pracowac na telefonie np. ppisac smsa i sluchac muzyki prosze o odpowiedz i wjaki sposob to zrobic???????????
    0
  • Users Avatars Mini
    bartekpl pisze: 2006-05-25 21:04
    jak masz orange menu to zapomnij o tym :) jak masz fabryczne to jest to chyba mozliwe. ewentualnie mozesz grac dodatek do softu dodajacy ta funkcje.
    0
  • Users Avatars Mini
    tomus pisze: 2006-05-25 21:59
    nokia to potega, a samsungi i inne wynalazki to powinni ze sprzedazy wycofywac!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2006-05-28 00:29
    miałem poprzenio K-700 i po kilku dniach używania mam kilka uwag na minus - nie da się włączyć wibry razem z muzyką - nie przyjmuje zakładki adresowej z Outlooka - brak radia - słaba bateria - EDGE Na plus - lepsza współpraca z kompem (najlepsza jaką spotkałem) - 1000 kontaktów (w każdym po kilka numerów). Decydujący czynnik mojego zakupu. K-750 nadal oferuje 510 numerów (nie kontaktów) - gniazdo pamięci - super wyświetlacz - wypasiony aparat np. auto flash Cena 57 zł w Plusie mnie
    0
  • Users Avatars Mini
    bartekpl pisze: 2006-05-29 22:12
    a ja mysle ze to nokie powinni wycofac. jest droga placisz glownie za firme nie za mozliwosci. NOKIE SIE WIESZAJA i sa brzydkie no moze poza n93
    0
  • Users Avatars Mini
    reich pisze: 2006-06-04 18:23
    Telefon OK, mam z nim często stycznosc, wada: mechanizm rozsuwania z czasem się troche wyciera i całość lata na boki, ale i tak polecam. Fajnie że pliki MS Office otwiera.
    0
  • Users Avatars Mini
    nautilius pisze: 2006-06-04 18:27
    bartekpl zgadzam sie w 100%. nokie sie schrzaniły nic specjalnego. samsung d600 klasyka :)
    0
  • Users Avatars Mini
    krzy pisze: 2006-06-05 14:45
    ja wam powiem k750i to jest guwniany co stego ze jest dobry w ciemnościch ale bubel poniewasz sie zawiesza najleprzy jest aparat lg jak jusz co 3310 lg a czekawe czy d600 ma mp3 i ie ma pikseli ale dalmie aparat komurkowy jest do dzwinienia a jak chcecie zdięcia sie szczelać do zwykły aparat
    0
  • Users Avatars Mini
    krzych pisze: 2006-06-05 15:23
    a wsumie jestem ciekaw co jest warta ta komurka d600 mi sie podoba jest spoko ale jakie ma funkcje i tak dalej oto jest pytanie ?????
    0
  • Users Avatars Mini
    Dari pisze: 2006-06-10 14:38
    A ja chciałem sie zapytać posiadaczy ile wam trzyma bateria jak słuchacie mp3 na słuchawkach i na głośnikach?? Oraz czy ekrat faktycznie jest taki super że można na nim filmy oglądać ?? I czy można kupić (i za ile) większą bateria? Cały czas zastamnawiam się nad SE K750i i Samsungiem D600. Z bajerów chodzi mi głównie o mp3 oraz żeby bateria przy ciągłym słuchaniu muzy trzymała ok 4-5 h.
    0
  • Users Avatars Mini
    bartekpl pisze: 2006-06-13 23:40
    sluchaj powiem ci ze samsung ma chyba najlepszy wyswietlacz jaki kiedykolwiek wlozyli do telefonu! kazdy kto bierze mojego samsunga nie moze wyjsc z podziwu ze taki wyrazny ze pixeli nie widac itp. jezeli chodzi o baterie to tak: jak dobrze ja uformujesz to na glosnikach trzyma do 4 godz muzyki podglosnionej na full a na sluchawkach do 8 PRZETESTOWANE ! baterie mozna kupic ale wg. mnie nic to nie da...
    0
  • Users Avatars Mini
    bartekpl pisze: 2006-06-13 23:44
    a jezeli chodzi o porownanie d600 z k750i to powiem tak: jezeli lubisz jak telefon ciagle sie zawiesza i musisz z nim chodzic 5 razy w miesiacu do serisu to bierz K750i ale jezeli oczekujesz od telefonu ze cie nie zawiedzie i mozesz na niego zawsze liczyc to bierz D600 dodam tylko ze w ciagu 3 miesiecy uzytkowania 0 razy mi sie zawiesil ! i przy noszeniu go z kluczami mam 3male ryski na wyswietlaczu ! a to o czyms swiadczy !
    0
  • Users Avatars Mini
    jeffrey pisze: 2006-06-14 01:24
    mój znajmoy ma D750i i mu już jojstic się zacina, ma go z pół roku. Sam posiadam D600E i jestem zadowolony. Ma może ktoś linka skąd można ściągnąć nowy odtwarzacz MP3 do tego fona bo ten niestety ma do 30 utworów w albumie i w sumie są 4 albumy czyli tylko da isę wgrać 120 pisoenek. Wie może ktoś jak to zwiększyć?
    0
  • Users Avatars Mini
    weed pisze: 2006-06-17 20:06
    epoka K750i juz sie konczy, zdjecia to rzecz gustu. Samsung robi zdjecia bardziej kolorowe, nasycone, moze dlatego ze ten wyswietlacz ma jakas inna technologie. SE tez mam i nie jest zly, ale zdjecia jakies takie matowe, duzo szarosci ( w stosunku do D600). Bateria zdecydowanie lepsza w k750i. Natomiast przyciski w k750i sa zdecydowanie za male ( W800 duuzo lepiej). W d600 glosnik mi szwankowal,przerwywal. K750i czesta zmiana softu. ogolnie d600 wyzej ceniony lecz pewnie to telefon na 1/2 roku.
    0
  • Users Avatars Mini
    PrePaid pisze: 2006-06-19 16:56
    D600 obsługuje jakieś motywy?Znacie jakąś stronkę z grami na niego?
    0
  • Users Avatars Mini
    mati pisze: 2006-06-23 17:42
    Jednak D600 bije na łep SE D750i zdjęcia na otwartej przestrzeni wyglądają lepiej na wyświetlaczu samsunga i do dużo lepiej, tylko zdjęcia z bardzo bliskiej odległości są gorsze no i nakompie to już też minimalnie gorzej wyglądają ale to odrobine. Oby dwa odtwarzają z taką samą jakością muze tylko że w samsungu sa fajne efekty a w SE mozna zminimalizowac odtwarzacz. Kamera D600 to potęga i niema sęsu jej równac z badziewiastą kamera D750i. Wyświetlacz samunga zabija swoją kolorystyką i wielkości
    0
  • Users Avatars Mini
    Nomi pisze: 2006-06-24 11:58
    Hey. Nie wiecie czy mozna zastapic sygnal wiadomosci swoim dzwiekiem (np. mp3) ??
    0
  • Users Avatars Mini
    mati pisze: 2006-06-24 12:24
    Nieda rady
    0
  • Users Avatars Mini
    niesek pisze: 2006-06-29 22:51
    Witam, mam pytanie, jak utworzyc nowy folder w tym telefonie, bo widze ze jest taka opcja w PC studio ale nie umiem tego zrobic :( Probowal juz ktos ??
    0
  • Users Avatars Mini
    EdeK pisze: 2006-07-01 13:17
    Wy tak wszyscy ze K750 to cudo!!! a widzieliscie moze taki telefon ja Sony Ericsson W800??? to dopiero cudo jak dla mnie wiem ze wy wszyscy macie mieszane mysli dotyczace ktory telefon jest najlepszy!!! I tak powiem W800 jest najleszy jak do mnie pozdrawiam wszystkich!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    szach pisze: 2006-07-20 16:01
    jak juz ktos wczesniej wspomnial telefon nagrywa w fomacie mp4
    0
  • Users Avatars Mini
    Tommy pisze: 2006-07-21 12:14
    Miałem K750i a od maja D600. Z pełną odpowiedzialnością stwierdzam, iż SE jest lepszy. D600 ma kiepską baterię
    0
  • Users Avatars Mini
    Dawid pisze: 2006-07-25 00:52
    Witam mam samsunga x700 u chcialbym zmienic na samsunga d600 tylko niewiem czym sie ruzni d600 od d600e ? I czy jest warty uwagi prosze o pomoc. Piscie na emial dawido-014@o2.pl Pozdrawiam z gory dziekuje
    0
  • Users Avatars Mini
    Ania pisze: 2006-07-25 22:47
    Samsung D600 jest suuuper! Mam go od 7 miesięcy i wogóle nie stwarza mi problemów. Jestem bardzo zadowolona. Zdjęcia super i filmiki też! W teście telefonu na tej stronce jest napisane,że w zestawie nie ma kabla do podlączenia do TV - w moim zestawie jakoś był :)
    0
  • Users Avatars Mini
    karamba pisze: 2006-07-29 18:37
    powiem tak.zeby robic dobre zdjecia mam cyfrowke.zeby sluchac muzyki poza domem mam odtwarzacz mp3.zeby ogladac filmy mam komputer.itp.itd.a zeby dzwonic i zarazem miec cos pieknego i eleganckiego w dloni mam samsunga d600e.i moim zdaniem kupowanie telefonu dla aparatu czy mp3 jest po prostu glupie...;p moglem miec i k750i i inne wybajerzone telefony.ale po co skoro ten byl najladniejszy...???
    0
  • Users Avatars Mini
    Edek pisze: 2006-07-31 19:16
    Witam.Jestem przeciwieństwem do postu wyżej.Uważam,że po co kupować aparat,kamerę (jakość nagrywania jak w tym samsungu jest wystarczająca),mp3,dyktafon,laptopa itp. Jak można kupić sobie takiego samsunga... placisz na allegro z 950zł i masz to wszystko w kieszeni. No chyba,że jesteś zawodowym fotografem to kup sobie lepiej tą cyfrówkę.., albo jak jesteś kamerzystą to kup lepiej kamerę... Dla przecientnego kowalskiego powinien taki telefonik być wystarczający
    0
  • Users Avatars Mini
    makoban pisze: 2006-08-02 18:57
    uzbierałem juz kaske i teraz mam dylemat czy D600 czy k750i.............................. zawsze byłem fanem SE funkcjionalnie te telefony wydają mi się takie same ale samsung robi zdecydowanie lepsze wrażenie................. może mi ktoś napisać jakie maksymalnie karty pamięci obsługuje D600 ????
    0
  • Users Avatars Mini
    makoban pisze: 2006-08-02 19:02
    tommy: czemu twoim zdeniem k750i jest lepszy napisz trochę dokładniej
    0
  • Users Avatars Mini
    Marcin pisze: 2006-08-02 22:44
    Jak juz wczesniej wspomnialem, czyt. wyzej, mam karte 1GB sandisk i dziala bez zarzutu, a kiedys pisali, ze obsluguje tylko 512mb. Jaki widac, pisali to chyba wtedy gdy tylko takie byly najwieksze dostepne na rynku. Mzoliwe, ze - jesli znajdziesz - wlozysz karte 2GB to tez pojdzie, ale po co tyle.. ;) Od tego jest, mimo wszystko, mp3 player.
    0
  • Users Avatars Mini
    marko pisze: 2006-08-03 22:24
    witam. bede mial nowego D600E i mam problem bo mam idee a on bedzie z salonu ery:/ bede chyba musial sciagnac simlocka i strace gwarancje. obawiam sie ze jak wlasnie sciagne simlocka i strace gwarancje to tel bedzie pechowy i bedzie sie psul. mozecie powiedziec czy te telefony sa wadliwe? czy psuja sie po jakims okresie uzywania? dziekuje z gory i pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    zajchow pisze: 2006-08-04 18:50
    ja juz mam ponad pół roku tego samsunga i jestem bardzo zadowolony, zadnych awarii nie miałem. bede zmieniał soft na zmodyfikowany, bo dodaje on do niego duuuuuuzo nowych funkcji
    0
  • Users Avatars Mini
    Marcin pisze: 2006-08-04 19:11
    Hej Zajchow, a na jaki dokladnie i kiedy bedzie ten zmodyfikowany?? CZy moze to jest po prostu oryginalny samsunga - ja mam ten orange - ujdzie, chociaz wczesniej miale samsungi z oryginalnym softem..
    0
  • Users Avatars Mini
    zajchow pisze: 2006-08-05 00:55
    To jest oryginalny soft, tyle ze odpowiednio zmodyfikowany, i dodaje nowe opcje. a co za ty idzie, usuwa orange menu, dodaje 2 style menu, a ponadto - 16 zakresow baterii - Usuniete tlo spod godziny - 8MB Dla gier - Zwiekszony rozmiar pamieci dla javy i stosu javy - Menu na OK - Mp3 wielozadaniowe (daje mozliwos zminimalizowania, i pisania smsów np. podczas słuchania mp3) - Usuniety narastajacy dzwonek - Pelny ekran w wideo playerze na lewym SoftKey'u - Vibra + Dzwonek jednoczesnie,i inne...
    0
  • Users Avatars Mini
    zajchow pisze: 2006-08-05 00:59
    ... - Nowy SMS na lewym SoftKey'u - ScreenShot - Ton co 55 sekund zamiast minuty - Usuniete zabezpieczenie DRM - Zwiekszony obrazek osoby dzwoniacej - Domyslnie zapisywane SMS'y - Menu podczas rozmowy na zielonej sluchawce (daje to całkiem nowe i spore mozliwosci) - Usuniete potwierdzenie wlaczenia glosnika - w odtwarzaczu MP3 możesz odtwarzać/zatrzymywać przyciskiem na zestawie słuchawkowym - wibracje i dzwonek w tym samym czasie, nowa opcja w ustawieniach dźwięku -
    0
  • Users Avatars Mini
    Marcin pisze: 2006-08-05 13:07
    ??!! Super!!! Poprawione rzeczy, ktore sam chciabym ewentualniel poprawic! Ale kiedy, gdzie i za ile to mozna sobie wgrac?!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Marcin pisze: 2006-08-05 13:14
    A czy w oryginalnym sofcie bedzie mozliwosc wylaczenia logo operatora - jak to bylo np. w X600?? Cholercia, juz chcialbym miec ten soft!!
    0
  • Users Avatars Mini
    zajchow pisze: 2006-08-05 13:58
    soft jest za darmo do sciagniecia, tylko trzeba kabelek serwisowy miec, ja sobie kupiłem koszt kabla to 30-40zł, ewentualnie wgraja ci w komisie jak przyniesiesz na płycie (koszt takiej usługi to około 30zł), mozna wyłączyc logo operatora bez problemu
    0
  • Users Avatars Mini
    marko pisze: 2006-08-05 22:04
    hej zajchow a czy te nowo wyprodukowane samsungi(ja odbiore go we wtorek prawdopodobnie z salonu) bede mialy ten soft o ktorym mowisz? kabel usb jest w standardzie, no chyba ze nie chodzi o usb. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    zajchow pisze: 2006-08-06 00:58
    nie, bedziesz miał soft do samsunga, który tez jest dobry, ale nie ma tych funkcji, a to jest zmodyfikowany przez kogos soft na bazie oryginalnego, ja juz mam po prostu wypas. kabelek jest taki specjalny na port com, kupiłem w sklepie internetowym za 40zł. najgorszy soft jest z orange
    0
  • Users Avatars Mini
    marko pisze: 2006-08-06 11:58
    aha, no to dobrze ze jest lepszy niz w orange. a ten kable to dosc drogi jest:/ kurde. podoba mi sie ten soft zmodyfikowany o ktorym pisales wczesniej i jego zaletach, super
    0
  • Users Avatars Mini
    Marcin pisze: 2006-08-06 19:04
    KUrde, super!!! Ale gdzie go dokladnie sciagnales?? Podaj link. Nie chce sciagnac sobie czasem jakiegos syfu, ktory popsuje mi tylko telefon.. ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    zajchow pisze: 2006-08-08 13:22
    I jak bedzie ktos z was flashował?? wypowiedzcie sie... ja mam nowy soft i naprawde jestem zadowolony
    0
  • Users Avatars Mini
    Madson pisze: 2006-08-10 13:51
    Cze! Ja bym był zainteresowany, ale najpierw musze kabel zakupić. A co do tego softu to rzeczywiście eliminował by wszystkie niedogodności oryginału ;) no, można było by dodać jeszcze opcje ustawiania Mp3-ójki na SMSa :]
    0
  • Users Avatars Mini
    pisze: 2006-08-16 21:59
    siemka dlaczego caly czas przy jonstyku swieci mi swiatlo?? pomocy piszcie na 7977766
    0
  • Users Avatars Mini
    RoX pisze: 2006-08-22 02:20
    k750 TO LIPA W PORóWNANIU Z TYM FONIKIEM LUDZIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!D600 RULEZ!!!!!!!!!!!!!!!!! MAM GO OSOBISCIE I WIEM CO MOWIE
    0
  • Users Avatars Mini
    Musstaffa pisze: 2006-08-29 01:11
    Witajcie ..mam d600 juz ponad pol roku..rewelacja....nic nie skrzypi...juz nie wspomne ze plastiki i szybka zrobione z nierysujacego sie tworzywa..nosze ten tel w kieszeni bez zadnych kondonow... i nic... moze jakies mikro ryski..ale nie to co u mojego brata w SE k750 i .. joistik mu sie tylko zacina.. reszta jest Ok... ale wybieram D600 ze wzgledu na jakosc wykonania.. nie ma co porownywac...z reszta porownajcie sobie wyswietlacze..jak ktos ma jeszcze jakies watpliwosci.. hmm ??
    0
  • Users Avatars Mini
    Musstaffa pisze: 2006-08-29 01:13
    Panowie ..skad mozna pobrac ten nowy sofcik i jak sie go wgrywa do telefonu..mam standardowy kabelek ktory dostalem z telefonem..czy to wystarczy ??? dzieki za wszystkie odpowiedzi.... pozdrawiam...
    0
  • Users Avatars Mini
    pomian pisze: 2006-09-10 13:36
    przychylam sie do ostatniego zdania w tescie.......jestem uzytkownikiem tego telefonu bylem rowniez uzytkownikiem sony K750. moim zdaniem telefony samsunga to idealny design. z telefonem nie ma problemow i polecam kazdemu kto tylko bedzie mial okazje na zakup tego cudenka....oczywiscie nie zdradzam marki teraz czekam na sgh z710.....pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    alan pisze: 2006-09-19 14:04
    super telefon dokupilem karte 512 mb i teraz mam juz wszystko w komplecie no maly problem to wytrzymalosc bateri przy suchaniu muzyki ale jest spoko kupujcie warto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    krynin pisze: 2006-10-09 21:41
    jak sie zgrywa z tego telefoniku filmy na kompa(mam oprogramowanie,wszystko glancyk,wiem jak zdjecia na kompa ale z kompa do telefonu tapetki to nie wiem jeszcze)plzzzz pomozcie
    0
  • Users Avatars Mini
    lokezez pisze: 2006-10-15 17:17
    Mam problem który fon wybrac nokie 6233,se k610i, samsung d600????
    0
  • Users Avatars Mini
    krismen pisze: 2006-10-22 01:34
    mam d500 i chwale sobie go teraz jak bede zmienial to na d 600:)
    0
  • Users Avatars Mini
    kiciuch pisze: 2006-11-09 00:23
    elo, mam pytanie: wiecie moze jaka jest roznica miedzy samsungiem d 600 a d 600E????Pomocy:)
    0
  • Users Avatars Mini
    beno pisze: 2007-01-10 13:38
    czy ktos wie jak wgrac na samsunga d600 gry
    0
  • Users Avatars Mini
    Adrian pisze: 2007-02-03 21:47
    Posiadam D600e i jest gorą! zaje***** telefonik xD
    0
  • Users Avatars Mini
    zxcvbn pisze: 2007-02-18 11:16
    Kupiłem ten telefon patrząc na pozytywne opinie i niesamowicie się zawiodłem, być może to ja jestem zbyt wymagający ale moja motorola e398 miała lepszy soft od tego samsunga:( Telefon grał beznadziejnie na głośnikach i nigdy go nie słyszałem:( Aparat jak na 2mpx marny - K750 bije go na głowę. Niemożliwość zminimalizowania mp3 playera (no comment) bateria trzymała dzień:( Żeby wstawić buźkę do sms'a trzeba się nieźle namęczyć. Już wolę k750 mimo gorszego wyświetlacza, przynajmniej wart ceny!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Perez pisze: 2007-03-03 02:00
    Witam. Planuje kupić nowy telefon. Wybieram pomiędzy: Nokią 6280 oraz Samsungami Z400 i D600. Który z nich wybrać. Może ktoś doradzi? Poza tym interesuje mnie wielkość kart pamięci jakie obsługują. Z tego co wiem Nokia obsluguje 2gb bez problemu. Jak jest z Samsungami? Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    pisze: 2007-04-29 00:17
    miałem d 600 i jest super. a mam teraz k 750i ZMULONY NA MAXA
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2007-05-22 00:44
    Carlo chcialem ci powiedziec ze raczej d600e jest lepszy od k750i , mam duzo kumpli ktorzy mają k750i i kazdy chce miec d600e , a pozatym cena d600e jest wieksza ... osobiscie tez mam d600e i polecam kupującym .
    0
  • Users Avatars Mini
    jas pisze: 2007-06-09 22:28
    telefon całkiem dobry ale moim zdaniem nieco delikatny po prawie 2 tygodniach uzytkowania stwierdzam ze jest w miare szybki ,bo k750i jak ma duzo w galeri zdjeć to go zamula na amen , aparat taki sobie k750i ma lepszy bo ma autofocus ale d600 ma video 352x288 haaa :) a k750i 176x144. jakosć wykonania dobra ale wyswietlacz szybko sie rysuje(malutkie ryski) co widać na słoncu , ale w pomieszczeniach wyglada jak nowy.Odtwarzacz mp3 niezły i odtwarza też mp4 a k750i tylko 3gp,,.. . gg,911-58-92
    0
  • Users Avatars Mini
    venom pisze: 2007-07-19 15:02
    witam mam pytanie wie moze ktos jak zmienic w tym samsungu dzwiek sms
    0
  • Users Avatars Mini
    dawidspr pisze: 2007-08-12 21:47
    Hej!!! Samsung super. ale mam prosbe jak ustawic mp3 na sygnal wiadomosci??? plis pomozcie. i czy zmiana softu to zmieni. gg- 9710484. dawidspr@wp.pl piszcie prosze. pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Aniaaaaa pisze: 2007-08-18 21:40
    zauwazylam blad w tym tescie.... d600 nagrywa filmy w formacie mp4 ! czyli filmy sa super jakosci i dzwieku:)))) kocham ten telefon:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    pisze: 2007-11-17 23:27
    smierdzisz
    0
  • Users Avatars Mini
    piotre pisze: 2008-02-18 19:07
    Sony ericsson to głowno lepszy jest samsung D600 i SAMSUNG robi o niebo lepsze zdięcia
    0
  • Users Avatars Mini
    zezol pisze: 2008-05-28 20:11
    Napewno K750 nie jest lepsza od D600!!! D600 ma lepszy aparat niż k750!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    bartez pisze: 2008-07-20 18:04
    Co wu tu porównujecie se k750 to ***** jakiego nikt nie widział a samsungd600 to zajebisty telefon godny polecenia! mój starszy ma se k750 i był z nim w serwisie 4 razy! raz szkiełko raz aparat raz bateria raz wejście do ładowarki! normalny szajzen! wógóle samsung jest najlebszą marka z telefonami i moze równać się tylko z nokiami! a se to totalne złomy i każdy jest podobny do siebie a samsungi zawsze mają coś w sobie oryginalnego!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: