W tym tygodniu do sprzedaży w Polsce wchodzi SAMSUNG D900 jako flagowy model firmy SAMSUNG. Wprowadzenie modelu SGH-D900 jest wsparte kampanią reklamową i szerokimi działaniami PR. Komunikacja oparta jest pomysł wykorzystywania telefonu jako narzędzia pracy pozwalającego pracować na odległość w tym samym czasie delektując się urokami życia .
Aparat cyfrowy 3,14 megapiksela z fleszem i autofocusem
Duży wyświetlacz 2,1” TFT 262tys kolorów
Designerska obudowa o grubości zaledwie 12,9mm
Funkcja TV pozwalająca na podłączenie telefonu do projektora czy telewizora
Funkcja Picsel Viewer pozwalająca na pracę z większością formatów biurowych
Funkcja uGo dopasowująca tapetę oraz czas od kraju w jakim przebywa posiadacz telefonu
Kampania telewizyjna.
Planowana jest kampania telewizyjna w głównych kanałach telewizyjnych w Polsce oparta o 15 i 30 sekundowe spoty. Fabuła spotu krąży wokół używania telefonu do pracy właśnie wtedy gdy posiadacz jego jest na wakacjach w Dalekiej Azji. Spot pokazuje też funkcje telefonu: aparat 3,14 megapiksela z autofocusem, funkcje TV oraz wyświetlacz. Kampania trwa od 25 września przez kolejne 4 tygodnie.
Kampania kinowa
Ten sam spot będzie prezentowany w wersji 30 sekund w kinach sieci CINEMA CITY.
Kampania prasowa
Do kampanii wybrane zostały tytuły z zakresu prasy społeczno-politycznej jak i modowej. Seria telefonów The Ultra Edition (X820, D830, D900) ten pojawi się również na najnowszym pokazie kolekcji Macieja Zienia jak telefony polecane przez projektanta.
Reklama zewnętrzna
Telefon SAMSUNG D900 pojawi się na tablicach backlights w Warszawie oraz kluczowych ścianach Warszawy czy na lotnisku im. Fryderyka Chopina.
Za kreacje globalną odpowiada agencja CHEIL and Leo Burnett, za lokalną adaptację odpowiada polski oddział Leo Burnett. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MINDSHARE.