Już wkrótce Samsung Electronics Polska wprowadza na rynek nowy telefon SGH-E800. Wprowadzenie nowego modelu będzie wsparte dwumiesięczną kampanią reklamową wykorzystująca najważniejsze kanały komunikacji.
REKLAMA ZEWNĘTRZNA
Reklama zewnętrzna została wybrana jako główny kanał komunikacji. Frontlighty i backlighty w głównych miastach Polski będą się pojawiały w najlepszych lokalizacjach w różnych okresach. Pojawia się wersje prezentujące mężczyznę, jak i wersje z kobietą, co ma podkreślić charakter unisex telefonu SGH-E800.
Telefon Samsung SGH-E800 będzie wiodącym motywem kampanii na dwóch warszawskich mostach opartej na citilight'ach Clear Chanel. Kampania będzie widoczna na moście Grota-Roweckiego i moście Berlinga.
REKLAMA PRASOWA
Kontynuując modowy charakter kampanii layouty prasowe pojawia się w większości lifestylowych magazynów dla kobiet (Glamour, Pani, Marie Claire, Elle) oraz mężczyzn (Playboy, Men's Health). Reklamy pojawią również w tygodnikach i dwutygodnikach, magazynach marketingowych, turystycznych czy komputerowych.
REKLAMA TELEWIZYJNA
Reklamy oraz inne formy współpracy pojawią się w TVN24, TVN STYLE oraz VIVA.
Samsung nawiązał współpracę z FASHION TV co już we wrześniu zaowocuje nietypową obecnością telefonu SGH-E800 w owym kanale.
REKLAMA INTERNETOWA
W przygotowaniu jest tez kampania internetowa oparta na kampanii banerowej oraz reklamie w komunikatorach.
Cała kampania jest wsparta mocnymi działaniami PR.
Kreacja globalna została zaadoptowana przez FCB Ad Fabrika. Kreacje opiera się na motywie ruchu (wysuwana klawiatura). Planowaniem i kupnem mediów zajmuje się Initiative. Ze strony klienta za kampanie odpowiedzialny jest Bartosz P. Herman.